Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 2, wij mochten pas met 3 maanden naar t zwembad van de kinderarts en t cb..

@mysunshine, wat heftig meid! Hopelijk mag je weer snel naar huis toe!!!

2. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    mysunshine wat heftig zo allemaal, en dat allemaal voor de feestdagen, maar ja in het zh ben je echt beter dan thuis op je plekje.
    goed onder controle. Spannend en heftig allemaal.
    succes

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    het resultaat van ons kamertje voor de twins staat in mijn album,.... maar moet je wel eerst vriendjes zijn ;)

4. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoii

hierbij wil k me ook bij de 2lingen clubje melden.
    K ben nu 29 wkn en 2 dgn zwanger van 2 eiige meisjes.
    Het gaat gelukkig goed nog maar voel me met de dag zwaarder worden en de zwangerschaps kwaaltjes worden ook steeds meer..
    Vooral kramp in mn benen s nachts oww verschrikkelijk is dat!!
    Ben met 28 wkn voor t laatst naar controle gegaan, de meisjes waren goed op schema volgens de gyn, ene woog 1139 en de ander 1101 gram, heb toen ook gelijk een longrijpings prik gehad.
    De meiden zijn soms zo actief dat ze me pijn doen maar soms voel k ze bijna de hele dag niet dan begin k me ook gelijk zorgen over te maken. K krijg ook iedere x een bmm meting, het is nu nog goed en ben op het randje k moet van mn gyn een zwangerschaps corse dragen overdag en mocht k ontsluiting krijgen gaan ze een kleine hechting aanbrengen. Wel heel eng maar als de meisjes maar langer in me kunnen blijven. K heb op 31 dec weer een controle, hoop dat het goed is gebleven allemaal en mn kleintjes weer goed op schema zijn.

5. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @bhdrcm, welkom hier! Ook geen makkelijke zwangerschap zo te lezen. Hopelijk blijven ze nog lang lekker warm binnen zitten!!!!

6. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @bezigbijtje, je hebt een vriendjesverzoek :)

7. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik even snel.
    lig aan t infuus met weenremmers,had namelijk ween.werden steeds heftiger/pijnlijker. maar nu gelukkig minder.
    mijn buik heeft nog niet echt rust maar de echte harde buiken blijven zo goed als weg.om de 3 uur word de sterkte remmers iets verminderd.
    ,orgen ochtend ctg...plus gesprek kinderarts.want stel dat t toch doorzet .moet zeker 48 aan de remmers en krijg morgen 2e prik longrijping.
    verder gaat t goed alleen t infuus is zooo irritant :p

ga nu liggen en RUST HOUDEN!!!

dus zwangere dames houd rust!!! bij mij ging het hartstikke goed en ik dacht och kan de hele wereld aan...NOT!!! ik hoop dat dit alleen maar een leermoment voor mezelf zal zijn en geen verdere gevolgenheeft!

jullie horen van mij!

mama van 3 de adapters komt nog wel ok.willen ze zeker hebben!!

morgen zouden wij wagen bestellen....hopelijk kan dat dinsdag gewoon.
    duimen jullie voor mij mee?? de kleintjes doen het gelukkig heeeeel goed en voel ze ook. daarom snap ik de weeen ook niet...

liefs

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat fijn dat je nu in goede handen bent meis. Probeer echt je rust te nemen. Ik duim voor je dat ze nog een hele tijd in je buik mogen blijven zitten. Ik zal een extra kaarsje branden en vragen of Tristan en Kyra op jouw beebs willen letten en ze kracht willen geven om nog lekker warm bij jou in je buik te blijven zitten.

Nu slapen jij!!!!!

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    jeetje....wat heftig allemaal weer en ik zeg ook nog tegen je ik zou de nacht aan kijken.....wat dom stom van mij!!!doe rustig aan meis....

miss q wat een lieve woorden van je meis vind je heel sterk respect...je mag hier oom altijdnlekker van je afschrijven hoor...knuffie voor jou!!

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mysun, succes... Het klinkt voor mij zo herkenbaar... Ga niet uitvan het ergste... Mijn twins zijn pas met 36.2 geboren. Hoop datje buik snel rustiger wordt.... Rotprikken he die longrijping! Succes ik denk aan je!

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sunshine: heel veel sterkte meid... Heb je anders een van ons de mobiel o.i.d. Kan je ons op de hoogte houden( je mag me ook altijd mailen)... Maar natuurlijk hoop ik dat je kindjes gewoon nog even veilig binnen blijven!! ( ik wacht met de adapters op jullie, liggen me niet in de weg)

Missq: wat fijn dat het helemaal naar jullie zin was. En een mooi gebaar van je ouders dat je zo ketting mag uitzoeken, zo heb je ze altijd bij je!! (jullie hadden toch al een zoon? Hoe gaat hij er allemaal mee om? Vergeef me als het niet zo is:( )

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mysun: hier ging het precies zo! Gelukkig deden mijn weeën niks, en bleef de bmm lang. Hoop dat het bij jou net zo mag gaan!
    Je geeft aan dat de kleintjes het goed doen in je buik, dus dat is een goed teken!!

Hoe is het vannacht gegaan?

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Voor MissQ omdat het zo'n moeilijke kerst zal worden...

An angel in the book of life
    Wrote down an infant's birth
    And mentioned as he closed the book

Tristan and Kyra

... To beautiful for earth

14. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Wat lief van je Nikkijane!

Mysunshine: hopelijk heb je een goede nacht gehad! En is de CTG verder goed. Ik hoop dat ze nog lekker lang in jouw buik mogen blijven zitten.
    Ik denk aan je!!

15. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen
    heb vannacht wel 5 uurtjes kunnen slapen in totaal.mn buik is wat gespannen maarverder goed.
    ons mannetje ligt in stuit me zn benen omhoog en onzemeid lekker me dr voetjes omlaag. en druk afentoe lekker in mn ribben.

harde buiken en gahad maar van t hoesten. l zere buik en rug maar van t harde bed.
    dus we duimn dat het daarbij blijf!

oh ja mijn BM was wel verkort 1,5cm maar en dawas ook en redenvoor opname.
    zo weer aan ctg.ben wel benieuwd hoe mijn bm nu isna aldie weeën gister!

missq wat lief van jou! het heetmij wel geholpen,jou wordn,vannaht hier in mn ee tje!ik dacht nnog aan je kleine mannetje en je meissie!!!! dank je! dikke k nuffel!

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @MySunshine, dit klinkt best positief. En inderdaad, wat en kl*te bedden daar he !!! Heel graag gedaan meissie, ik heb onze twee daarboven ook echt gevraagd om jou te helpen.

@Sjaantje, heel fijn dat ik mijn verhaal hier nog steeds met jullie kan en mag delen, doet me goed.

@Nikkijane, wat een onwijs mooie woorden, dank je wel!

@Mama van 3, we hebben inderdaad Silvester. Een jochie van ruim 5 jaar. Hij begrijpt maar al te goed wat er gebeurd is, zijn broertje en zusje zijn nu sterretjes geworden. We hebben hem ook overal bij betrokken. Hij is na de bevalling (om 3 uur 's nachts) ook samen met opa en oma bij Tristan en Kyra wezen kijken. Richard heeft hem wel eerst op de gang opgevangen en uitgelegd dat de babietjes geboren zijn, heel klein zijn en niet meer ademen. Zijn eerste reactie: Dan zijn de babietjes dood en zijn ze sterretjes geworden. Hij heeft ze als eerste gezien en vond het heel erg interessant, heeft echt heel gebiologeerd naar ze zitten kijken. Wat een kleine handjes, zelfs nageltjes er al op. Hoe heeft dat zo kunnen groeien! En 2 tellen later vraagt hij of hij tv mag kijken (midden in de nacht!!!!!). Zo super kinderlijk, zo heerlijk. Hij is daarna met opa en oma mee naar huis gegaan en Ries is bij mij gebleven. Zegt Silvester toen hij wakker was tegen oma; oma, als je ziek bent moeten de babietjes niet komen, want dan krijg je dode babietjes. Het volgende wat hij zich afvroeg is hoe ze dat "blik in die rolstoel" kregen (ik had een poo-stoel op mijn kamer). Dat zijn de momenten die je echt wel koesterd.

17. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @missQ wat een ontzettend lieve reactie van je zoontje!

@mysunshine, gelukkig is de nacht goed gegaan! Welk zh ben je nu uiteindelijk opgenomen?

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Mysunshine, wat een schrik zeg! Je bent opgenomen! Maar zoals ik lees is afgelopen nacht goed gegaan... Hopelijk zet er niets door want je kleintjes moet je nog even bij je houden hoor! Moet je de kerstdagen ook blijven...?

@MissQ, je zoontje begrijpt er dus best veel van.... wel heel lief die kinderlogica ook hè.... Sterkte komende dagen!

Hier de meeste kerstvoorbereidingen gedaan... De boodschappen waren gister al binnen dus vandaag niet meer de drukte in geweest! Zo lekker vakantie de komend e 2 weken, geen gestress om vera op tijd op school te krijgen, lekker een beetje aan keutelen. beide oudste meiden gaan nog lekker 2 daagjes logeren bij opa en oma... Wij gaan naar een andere auto kijken volgende week...

Fijne dagen meiden!

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mysun, fijn dat het goed gaat. Is er gesproken over wanneer je naar huis mag? Welke weenremmers heb je gekregen? Heb je er erg last van? Ik had telkens een soort opgejaagd gevoel van die weeenremmers... Hopelijk blijven je babys nog lekker een tijd in je buik....

Missq, ik denk aan jullie vanaf hier!

Hier inmiddels alle kados binnen voor de kerst, en ik was het gisteren zo zat dat ik nergens meer in pas, dat ik bijna 2 kledingwinkels heb leeggekocht... We kunnen weer vooruit.. Heb gewoon normale kleding gekocht, en geen positie, die vind ik zo truttig af en toe... en nog een paar schoenen... heerlijk dus! Vriend gaat uit zn werk, na de visboer en de AH, en dan is alles binnen en klaar voor de kerst. Hij moet morgen overdag werken, dus dat is erg jammer... maarja er moeten natuurlijk wel vliegtuigen de lucht in..... morgen bij mn ouders, en 2e kerstdag schoonouders, en daarna na tante en oom... Wat zijn jullie plannen?

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat lief dat jullie nog steeds aan me denken, doet me goed. Hier gaat het redelijk, heb veel last van ups en downs. Vraag me af hoe ik dit een plekje kan geven, ik weet het niet. De tijd zal het hopelijk leren...

Deel Deze Pagina