Klinkt heel mooi missq!!! Een heel mooi gedichtje, en stralen zullen ze daar boven!! Sunshine: hopelijk is nog alles rustig bj jullie! Brand hier een kaarsje voor jullie, dat jullie kindjes zo lang mogelijk binnen morgen blijven! Dames fijne kerst!! Hopelijk een jaar met nog veel geboortes, vreugde, troost, gezelligheid!! Wil jullie bedanken voor alle steun en tips afgelopen jaar!! Het voelt zo vertrouwd dit clubje!!
Wat een mooi gedichtje. Heb alweer tranen. Wat kun je in korte tijd veel met elkaar beleven. Heel speciaal zo via de digiweg. Prettige dag. Wij gaan zo naar schoonouders en daar gourmetten
Prachtig MissQ, zo zal het kaartje er ook vast uit zien voor jullie kanjertjes! Fijn dat het naar je zin is.... Inderdaad veel lief en leed word er hier gedeeld, hopelijk geld dat ook voor het nieuwe jaar wat komt! Bijzonder, zoveel meiden die je in real life niet kent maar het voelt toch zo vertrouwt! Daar proosten we op! *proost* Zo nu lekke ropd e bank met mn boek, oudste 2 op bed, jongste 2 knock out in de box Manlief kijkt een serie op tv Lekker avondje zo!
Idd voelt soms vertrouwder dan in het echt... Zo wisten jullie als 1e dat mn bevalling begonnen was... En dat ik weer opnieuw zwanger was.. En wat een lieve reacties toen, helemaal omdat ik zo in shock was... Hopelijk kan ik met jullie het ook weer delen als ons 3e kindje over 6 maanden geboren wordt!
Meiden ook hier hele fijne dagen gewenst voor iedereen ''zover dat mogelijk is'' Missq en Mysun mijn gedachtes zijn bij jullie....Missq wat een mooi gedicht en Mysun denk aan jezelf en je kleintjes Knuffel voor iedereen
Hier van remmer af,sinds 2 uurtjes. Tot nu alles rustig.En moe en ga slapen. Kon eiiiiindelijk naar de wc,nOg wel vol van binnen maar morgen weer mn eigen magnesium. Groeiecho gehad,beebs doen het super!!! Ze lopen nog steeds met een eenling beeb gelijk! Ze schatten ze op ca 950 gram en 965 gram. Dat is iig een grote pluspunt. Fijne kerst nog allemaal! Dikke knuffel van mij voor jullie!!!
Ps will een bijzonder dikke dank sturen naar Tristan en Kyra!!! Voor t behoeden van mijn twee kleintjes! Eb dank an jullie mama voor t toefluisteren naar jullie dat ze bescherming nodig hebben!!! Dat is een heeeel erg bewonderens waardig,en mooi gebaar!! En mm7 dank dat jii mijn buddy wilde zijn,alles door geef ondanks je zelf nog niet helemaal fit ben!!en jij ook geen makkelijke zs had toch... Liefs
Geen dank nodig mysun, hopelijk mag je snel naar huis! En wat groeien je kleintjes goed zeg, echt top! Ik had ook geen makkelijke zwangerschap idd... Ik moest me voorbereiden op afscheid... Dat was de ergste zin die ik ooit heb gehoord! Gelukkig is alles goed gekomen, en beseglf ik me elke dag nog steeds wat een geluk zij en wij hebben gehad!! All, vandaag zo erg bandenpijn, althans ik denk het.. Ben niet kleinzerig, maar het brand gewoon in mn liezen.... Af en toe springen de tranen gewoon in mn ogen! Iemand enig idee wat ik kan doen? Want dit is niet erg fijn... Heb dr een heel zuur gezicht door haha...
geen idee mm7,zo erg nog niet gehad. dat moetidd niet makkelijk geweest zijn. O_O hier goede nacht gehad. aantal x op om naar de wc te gaan,maardat is alles. kreeg een slaapmiddel.dat hielp goed.half zeven was ik klaar wakker.....zere buik en rug van al dat liggen als dat alles is he. vandaag beginnen rustig aan weer te bewegen en dan kijken hoe en wat.........duim duim duim wil zooooooooo graag naar huis. ben ook benieuwd hoe en wat thuis,wat ik dan allemaal wel en niet mag doen. bedoel,traplopen mag datgewoon...verder huishoudelijke dingen,of moet ik verplicht veel liggen.... maaaar het meest verheug ik me op mijn twee mannen. mijn kleine lieve vent!!!!! haha niet huilen .... nu wacht ik op t ontbijt heb namelijk hoooooonger!!!
ps mm7 de naam Vin(n)- of Vyn(n) vind ik zoooooooo leuk maar t oveertuigen lukte met de eerste ZS al niet dus deze x helaas ook niet
Shit! Net een heel stuk getypt druk ik op het verkeerde knopje! Nu ff een verkortte versie: MissQ: wat een mooie tekst! Kaartje klinkt heel mooi zoals je het omschrijft! Mm7: wat vervelend! Geen idee wat je eraan kunt doen! Mysun: wat een positieve berichten! Echt superfijn! Moet vaak aan je denken! Ik hoop echt dat die twee ukkies nog lekker blijven zitten (tot vervelens aan toe!), en je snel naar huis mag! Hier: Gezellige kerstavond gehad. Vrienden kwamen eten, was echt super gezellig! Gewoon lekker relaxed! 1e KD was ook geslaagd. Bij m'n schoonouders gegourmet. Heerlijk zoals M ace daar dan lekker om keuvelt, en de meiden lagen lekker boven te slapen. Vandaag moet mannetje werken tot 5uur en daarna rijd hij door naar m'n ouders. M'n moeder zou een buffetje maken (en ze kan zo lekker koken!) en ze hadden wat cadeautjes voor ons onder de kerstboom! Gezellig! Morgen komt er ook nog gezellig iemand eten (zangeres uit mannetjes band). Is zo'n lieverd! Noem haar altijd gekscherend mijn mans 2de vrouw! Hij is echt gek op haar (en zij op hem) maar gewoon leuk vriendschappelijk! Vind het dan ook zo gezellig dat ze komt! Zw is altijd zo lief en enthousiast! Hihi, dus we gaan pannenkoeken eten, gewoon omdat we dat allemaal zo lekker vinden! Jullie vandaag ook nog een mooie dag toe gewenst!
mu sunshine fijn dat wat beter gaat meis!! ik vind vyn(n) vin(n) of finn ook een super mooie naam!!!!!maar idd er moeten er 2 zijn die t goedkeuren he haha!! Moeilijk altijd die namen hoor...hier ook hele discusies gehad mijn man is echt van t engels en aparte...terwijl ik echt hollands ook super gaaf vind!dus hier heeft manlief mij moeten overtuigen haha....al was ik bij jade gelijk al overstag...Toen kwam Skye vond ik ook super en Jax was eerst Dex...totdat ik Jax hoorde en veel gaver vond haha!! Fijne tweede kerstdag!!Xx
lol moet wel even lachen want ikvind skye ook errug leuk.maar mn mannetje niet! maar hij kwam tot nu maar met een jongensnaam aan.Dex.vind hij dan weer erg leuk. ik ook maar ofikook echt daarvoor ga....twijfel twijfel haha maar hoe spreek je jax dan uit....engelse versie of nl?
Wat onwijs lief van je MySunshine.. ik heb ze heel graag naar jouw kleintjes toegestuurd, zo heb ik het idee dat ik in ieder geval nog "iets" kan doen. Dikke knufff, MissQ.
Wat fijn dat je trouwens van de weeenremmers af bent. En hoe dat dalijk moet als je thuis bent... tsja... ik zou in ieder geval samen met je mannetje een gesprek aangaan met de arts (assistent) en bespreken wat je wel en niet mag/kunt doen thuis. De gesprekken die ik met de arts assistent heb gehad zijn er verhelderend geweest, erg fijn ook dat ik altijd mag bellen als er iets is, neem aan dat dat bij jullie ook zo zal zijn. Eerst straks maar eens rustig uit bed komen en eens kijken hoe het dan gaat. Hoop voor je dat je snel thuis bent EN je ontbijt inmiddels al lang op is !!!!!!
my sunshine!Jax op zn engels van de mototbende serie haha Jade spreek je ook op zn engels uit !! succes met het uitkiezen van namen!!
hier gedouchd eind van de ochtend,ging goed. later klein stukje mogen lopen....ik dacht YESYES...nou 20 meter ofzo.kreeg in die tijd meteen harde buik.toen maar weer op bed,lunch eten.ook 3 harde buiken.niet echt pijnlijk maar shrok er wel van.even gevraagd en schijnt erbij te horen,moet dan meteen weer rusten en echt heeeeeel rustig opbouwen.maar HOE vraag ik me dan af. O_O zal t zo even vragen want word daar wel weer onzeker van.ze hebben nu dienstwissel. dikke knuffel voor jullie!!
Mysunshine: fijn om te lezen dat het de goede kant opgaat qua weeën en dat het rustiger is geworden in jouw buik. Het zou toch heerlijk zijn als je snel naar huis mag. Het is niks om van huis te zijn. Namen: allemaal leuke stoere namen hier! Wij zijn er redelijk uit, maar toch voel ik ook nog wel twijfel. Bij mijn dochtertje wist ik al jarenlang haar naam en zo'n favoriete naam heb ik nu niet echt. Hier: hele fijne Kerst zo. Gisteren een drukke dag gehad, Kerstavond bij mijn vader gegeten met de familie en vandaag lekker thuis. Dochterlief doet het verbazingwekkend goed en de kleintjes in de buik ook. Af en toe wat stevige harde buiken door alle drukte, maar het blijft allemaal binnen de perken. Nog een fijne laatste Kerstuurtjes en nu op naar Oud & Nieuw! p.s. MissQ: voor jou heeft deze kerst een andere bijsmaak maar ik vind het superlief van je hoezeer je meeleeft met Mysunshine en steun biedt.