Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen dames :D ik hrb me toch heeerlijk geslapen. maar 1x uit bed voor n gangetje naar de wc.vanochtend bloed geprikt,ben benieuwd wat ze ontdekken....hopelijk oorzaak jeuk. verder alles rustig hier.
    nu even slapen,ben moe zeg!!! kijk straks weer bij jullie

liefs

2. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh goede middag bedoelde ik :D:D:D

3. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slaapkopje, haha. Doet een mens goed he een goede nachtrust. Ik heb vanmorgrn all tou need is love kerstspecial in mijn eentje gekeken met de tranen de vrije loop heerlijk!!! En toen weer op bed waar ik nu nog lig. Lekker ontspnnen
    groetjes

4. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, vandaag heeft mijn vriendin mijn buik beschilderd. Ik heb er een foto van op Facebook gezet maar dat is niet het echte resultaat. Alleen onze directe familie en wat vrienden weten dat wij meiden krijgen dus kon ik niet de echte foto op Facebook zetten. Een aantal wisten dat we dit gingen doen dus wilde wat zien. Maar hij us nogal roze vandaar een nep resultaat. Maar voor jullie natuurlijk wel de echte. Dit is het geworden dus...

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    nieuwsgierig!
    Ik wacht op de foto van JoSuus! :)

wat is je facebook-adres btw...

6. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is ie

7. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    susanne troudes foekema, candijtje

Friesje, vind je het niet spannend allemaal, je bent er bijna..

Leuke berichten gehoord wat jullie allemaal met kerst gedaan hebben. Wij hadden het rustig maar erg leuk.

Belle, bij mij word vanaf 20 wk tot 34 wk de baarmoedermond inwendig opgemeten. Dat is standaard bij tweeling zwangerschappen bij ons in het ZH.
    Ik ben wel geschrokken van de nog zo weinig cm. Nou ja geschrokken meer onzeker. Van vanmorgen tot nu al ruim 10 keer een harde buik gehad dat terwijl ik niets doe. Mochten ze wel eerder komen kan ik daar niets aan doen. Doe heel rustig en forseer niets, hopelijk leverd het wat op.

Had een hele werkelijke droom vannacht, 1 kindje was 2800 gr en 1 kindje 2500gr merkte niets van de bevalling, ze hadden beide heel rood/oranje haar en het rare was het waren een jongen en een meisje. Had het gevoel dat ik het jongentje niet wilde maar toch zo blij was, dat gevoel was zo rot en Ik was in paniek want dan moest ik alles opnieuw maken ook de kaartjes, huilend werd ik wakker gemaakt door mijn man. Vond het zo raar. Moet er nog steeds een beejte van bijkomen. hihi (zwangere!!)

8. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    josuus@ mooie foto hoor!!!!!

tja het wordt wel spannender.
    Ben me er wel van bewust, maar ook weer niet.
    Ben meer van dag tot dag aan het leven.
    Belde net een tante om te vragen of wij oud en nieuw daar gaan vieren. Heb het maar een beetje in het midden gelaten. Het lichaam reageerde toch ook wel heftig na de kerstdagendrukte terwijl ik niets hoefde te doen.
    Leek wel of ze het niet helemaal begreep, maar ja ik voel het zelf het beste. Normaal wil ik altijd met de hele wereld vrede hebben en kom dan gewoon opdagen. maar als het echt niet gaat, gaat het niet. Wie weet even tot 10 uur en dan ook weer naar huis, de kleine moet ook mee en eerlijk gezegd is daar die tante ook geen ruimte voor slapen. en haar nu op te laten tot na twaalfen. Ze snapt er toch nog niets van.
    Nou ja wie zien wel.
    Waar een mens zich al niet druk om kan maken

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    oohh leuk die buikschildering, mooi hoor!
    Die uiltjes lijken wel op de uiltjes die wij op het geboortekaartje hadden, leuk!

Ik ga je op facebook opzoeken :)

10. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Josuus Hahaha wat leuk! En ik vroeg me af waarom heb ze maar een bloem erop laten schilderen terwijl er toch echt twee kleintjes inzitten.
    Goed in de maling genomen :D
    hij is echt prachtig geworden!!

Ik wacht nog steeds op de bloeduitslag.......lalalalala

Friesje ik ben toch steeds weer verbaasd als ik jou termijn zie.ik vind t al spannend voor jou haha t komt wel ineens heel dicht bij hè :D

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Na een week vakantie en de drukke kerstdagen zijn we weer thuis. Nu weer op adem komen en de rust vinden voor we volgende week weer aan de slag moeten ;).

@ MissQ, fijn dat de crematie naar jullie wens is verlopen. Dikke knuffel en sterkte nog voor de komende tijd!

@ MySunshine, dat was zeker schrikken beginnende weeen en de ziekenhuisopname. Vervelend dat het juist met de kerstdagen was en nu oud&nieuw ook nog. Veel sterkte!

@ Nikkijanne, wat een hork van een bedrijfsarts had je getroffen. Knap van je dat je toch wil proberen aan het werk te gaan. Maar aarzel niet om je alsnog ziek te melden als het niet gaat hoor!

@ Friesje, sterkte met de laatste loodjes!

Verder zag ik mooie buiken voorbij komen. Ook een mooie beschilderde buik :). Mijn buik groeit ook als kool. Zal zo even een foto spammen.

Ik las ook mooie bevalverhalen. Wel een geruststelling dat meiden met een groot eerste kindje de bevalling van de tweeling veel makkelijker vonden. Vanwege mijn eerste bevalling wil ik vooral niet over de komende nadenken, nog even mijn kop in het zand steken :).

Hier gaan we de komende weken bezig met het uitzoeken van kinderwagen, box, wiegbekleding en een nieuw kamertje voor onze dochter. Gister in een stoffenwinkel al wel een heel leuk stofje gevonden voor wiegbekleding. Maar we willen nog even in andere winkels neuzen voor alternatieven. Eind januari wordt onze zolder ingedeeld. Daarna kunnen we dus ook echt aan de slag met het klaarmaken van het nieuwe kamertje voor onze dochter. De tweeling komt dan op de babykamer waar we een paar aanpassingen doen aan de styling, maar de basis blijft verder hetzelfde.

Meiden fijne laatste dagen voor de jaarwisseling. Hopelijk heb ik de komende tijd ook wat meer rust, puf en tijd om wat vaker mee te kletsen ;).

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier vandaag niet veel geschreven, sorrie, kleine mannetje is ziek. Vanmorgen begonnen met 39,1, paracetamolletje gegeven, huisarts gebeld die denkt aan de griep. Rond 12 uur naar 38 en een uur later op 39,2. Toch maar het ziekenhuis gebeld en mijn angst over mijn bacterie geuit. Advies; huisarts terug bellen. Zelf de waarnemend huisarts gebeld en mijn angst geuit. Mochten gelijk langs komen. Blijkt ie een flinke keelontsteking te hebben. Hij zit nu op 39,6. Vind het eng hoog allemaal. Maar ben erg blij dat hij iets heel anders heeft dan waardoor mijn sterretjes geboren zijn.

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    My belly:

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @josuus, vind ze allebei schitterend haha maar vond t ook al zo raar haha

15. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja beetje stom van mij om op facebook te zetten dat mijn vriendin mijn buik aan het schilderen was en dat een foto volgde als ie klaar was. Toen zeg ik deze buik kan natuurlijk niet op internet want dan weet iedereen het. Doe dan zwart wit. Maar veel van mijn collega s zijn van die doordenkers dan vragen ze zich ook af waarom ie zwart wit is en zullen ze door hebben dat wij weten wat het zijn. Alles bij elkaar een beejte stom maar ach. Jullie hebben de echte gezien en daar is het om te doen, toch!!

Friesje dat doe je goed van dag tot dag leven, ik denk dat dat ook het beste is. Ik merk dat ik dat ook begin te doen. En ik verbaas me erover dat ik me totaal niet verveel. Ik zit al meer dan 10 wk thuis en vind het heerlijk. Ik heb al heel veel leuke en mooi dingen gemaakt. Ik zal even een foto erbij zoeken, kunnen jullie ff kijken, hihi.

Fijne avond

16. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschoonkussen hoes waar je de bovenkant vanaf kan halen en makkelijk verschonen. Twee mutsjes voor de fotoshoot als ze net geboren zijn. twee dekens, gehaakt voor in de wagen en een lakentje voor in bed waar ik er nog meer verschillende van gemaakt heb.

17. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    mooi hoor en zo lekker crea bea

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mooie beschildering ik heb het ook laten doen vondt het echt leuk!is ook op het geboortekaartje gekomen trouwens!!

friesje t word nu spannend he!!

bij mij hebben ze trouwens NOOIT mijn bmm opgemeten!blijf t apart vinden al die verschillende regeltjes!

X

19. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ sjaantje: Bij mij ook niet. Men heeft zelfs mijn buik, buiten de echo's, niet aangeraakt. En toen ik opgenomen werd omdat ik vruchtwater verloor, hebben ze ook niets van inwendig onderzoek gedaan. Dit was, zei men, vanwege infectie gevaar.

20. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb ook nog nooit zo'n meting gehad...

Deel Deze Pagina