Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier 1 keer met 26 weken omdat ik een ochtend echt heel veel buikpijn had gehad. Gelukkig was alles toen nog goed, had niet willen weten hoe klein ze toen waren geweest aangezien ze met 35 weken ook ukkepukkies waren.

candijtje ik pb je snel hoor....druk gehad met werk vandaag en weer eens vergeten te kijken vandaag ....shame on me

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ook nooit een meting gehad wel elke 2 weken een echo vanaf week 20

3. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    ik heb alleen een meting gehad met 36 weken om te kijken hoe het er voorstond. De arts heeft toen gelijk gestript om het een beetje op gang te brengen, hielp alleen niet veel.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    goedemorgen,,

phoe heb al 1 1/2 dag niet meer gereageerd! Wel af en toe via tel bijgelezen. Ik ga zo ff lezen en reageren! :)

We zouden vandaag op visite gaan maar ze whats appen net dat die kleine de waterpokken heeft... dus ik ga daar maar niet heen. Weet van mijn werk uit dat het "kwaad" kan bij zwangere/ongeborenen...

ik had straks in bed toch iets raars... boven mijn navel zat een heel hard "rondje" waar ik met indrukken van mijn buik echt mijn hand "om" kon leggen? Na een paar keer drukken en anders gaan liggen was het verdwenen. Wat zou dat geweest zijn? Ik weet dat daar ong. de bovenste kleine ligt, maar zou ik die nu al zo duidelijk gevoeld kunnen hebben???:(

verder hier niet veel misselijk meer zolang ik maar op tijd eet en me heel rustig hou. Wel nog 1-3x op een dag spugen... helaas...

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @BB, tegen mij werd in het ziekenhuis verteld dat dat mijn baarmoeder is die ik toen voelde. Ik vond het ook zo'n raar rondje.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    maar het kan toch niet bm zijn? Want die is al veel groter dan dat, dit was echt een rondje boven mijn navel tgv een mandarijnachtig iets. Maar goed het is nu weg en deed geen zeer ofzo:)

xxx

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik was natuurlijk wel een weekje eerder dan jij. Ze hebben het bij mij gevoeld en dat was bij mij mijn bm. Het was heel vreemd, net of je een harde buik had, maar dan alleen daarboven, verder was alles soepel.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ja zo voelde het indd wel!

9. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    geboorte datum van de kids is 17-10
    Benjamin 3120 gr
    Isabel 2215 gr
    Wil iemand dit voor mij in het schema zetten
    Oja geboren met 37+1

10. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag ;) hier alles rustig. Ben alleen zooooooo moe! Pfff kan slapen slapen slapen. Zo raar. Dus eet nu m'n broodje op en ga even liggen. Vanmiddag visite en vanavond maybe ook.

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mysunshine, heb je de uitslag van je bloed al gehad? Of heb ik dat gewoon even gemist haha Groot gelijk meid dat je rustig aan doet!!!!

@hier, gisteren van het kdv een filmpje mee gekregen wat ze op de kerstborrel uitgezonden hebben. Wij konden toen helaas niet omdat Noah nog koortsig was... Een half uur alleen maar over de kids van de babygroep. Echt super MAAR daardoor ben ik wel aan mezelf gaan twijfelen, of ik het wel goed doe zeg maar... De jongens zijn nu 15 maanden en de oudste kindjes op de groep zijn nu 16 maanden dus ze horen wel bij de oudste. En dan kijk je dat filmpje en zie je gezellig kindjes aan tafel zitten met hun drinkbeker lekker zelf drinken. Ik krijg ze dat maar niet geleerd :( Ze kunnen dus alleen liggend uit hun fles en tuitbeker drinken. Ook zelf eten met een vorkje en een lepel was erg normaal... Hier gooien ze met alles! Ook moeten de mannen begin februari terug komen bij het CB omdat ze nog geen pincetgreep konden en blokjes uit een bakje halen en terug doen. Ook moesten ze reageren als je vraagt om iets terug te geven... Tot op heden doen ze nog steeds geen van deze zaken dus zie er nu al tegenop om te gaan! Pffff zo dat is er ff uit!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    @linnepinneke!!Dat drinken zou ik je niet te druk over maken!!Jade kon geloof ik ook pas met 1.5 uit tuit drinken daarvoor altijd gewoon een flesje!!En als je ziet hoe bijdehand madam nu is!!en dat van de pincetgreep en de blokjes dat is de fijne motoriek toch?lopen ze al wel dan?

X

13. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee krijg vandaag hopelijk de uitslag.deze test duurd altijd langer zeiden ze gister.

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @sjaantje, nou uit een tuitbeker kunnen ze al wel een tijdje drinken maar ze snappen niet dat ze hun handjes hoger moeten houden als ze zitten en op die manier kunnen drinken. En lopen doen ze ook nog niet haha maar daar zit vooruitgang in! Ze lopen nu hele dagen achter hun babywalker aan hahaha Noah heeft al wel heel wankel zijn eerste stapjes los gezet haha Verder kunnen ze papa en mama zeggen maar ze bedoelen ons er nog niet mee... En met 18 maanden zullen ze van het CB ook wel weer meer moeten kunnen zeggen ben ik bang... Heb me er eigenlijk nooit druk om gemaakt maar door die video gisteren maakt me dat toch wel enigszins onzeker :(

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    niet doen meis echt niet!!!!alles op zn tijd he....bij de een iets sneller en bij de ander iets langzamer ;)

16. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ linnepinneke: zoals je weet konden mijn jongens bij de 18 maanden controle ook alleen maar papa, mama en Bumba zeggen. En ze dronken toen ook echt nog niet uit een gewone beker. Dat doen ze nu eigenlijk pas sinds een week of 6. We zijn begonnen met een klein laagje in de beker, zodat het niet erg was als ze de beker omkieperden. En ineens konden ze het goed! Nu krijgen ze nog steeds maar iedere keer een beetje drinken, waarbij ik bijvul zodra de beker leeg is. En drinken doen we hier alleen zittend, in het begin zelfs alleen in de kinderstoel. Gooien met bestek komt hier ook nog steeds regelmatig voor. Ik denk dat dit komt omdat ze elkaar gewoon veel nadoen, zodra de eentje gooit kan je de klok erop gelijk zetten dat de ander het ook doet. Word af en toe echt gek van dat papegaaien ;)

17. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Lieve lin: ik zou me ook niet te druk maken hoor!! Sommige kinderen ontwikkelen zich gewoon op een eigen tempo! Vaak zijn ze dan al verder met denk processen en bijvoorbeeld dingen aan elkaar linken...
    Je kan natuurlijk dingen stimuleren maar ze zulken het toch echt zelf moeten doen! Een tuitbeker kon mijn zoon helemaal niet drinken, en hij kroop pas met 13,5 maanden! Is ook veel te laat als je de boekjes moet geloven.
    Maar nu loopt hij vooral op verbale dingen enorm voor! Dan schatten ze hem op 3,5 jaar... Dus ach, komt allemaal vanzelf!

Even ego: de easywalker is binnen!!!! Hij is zo gaaf!! Helemaal compleet, echt ALLES zit erbij. En hij is zo mooi! Helemaal zwart, ook het onderstel, echt super!!!

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Toppie Nikki! Hij is echt stoer ja :)
    Nu nog een auto waar de hele rambam plus kindjes in kunnen.... Zou die ook te winnen zijn...? :p

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Na een uur wachten in het ziekenhuis toch eindelijk aan de beurt.
    Ze zijn erachter welke gist bacterie het veroorzaakt heeft, naar alle waarschijnlijkheid is het door de punctie van de IVF behandeling in mijn lichaam gekomen. Dit is pas in 7 gevallen over de hele wereld beschreven. Echt heel zeldzaam dus, als je nagaan hoeveel kindjes er per dag geboren worden. Ze zijn nog steeds bezig met een team van artsen uit diverse gelederen van het ziekenhuis om alles te onderzoeken. Ook uit vakliteratuur. Dat is wel heel fijn om te horen.

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Haha Candijtje: ja, idd, als we die ergens konden winnen....

MissQ: wat fijn dat ze weten waar het vandaan komt. Je hebt er, in die zin, natuurlijk helemaal niks aan, maar het is dus niet iets wat vanuit je eigen lichaam komt zeg maar...
    Fijn dat de artsen zo betrokken zijn en alles onderzoeken.

Hoe voelt het voor jou?

Deel Deze Pagina