Ik hoop dat je de nacht goed doorgekomen bent en dat je baby s nog lekker lang blijven zitten! @nikkijane, ik ben bezig met een opleiding. Deze moet ik afronden voor juli, dus echt aan het werkhoef ik gelukkig nog niet! Met a.my en l.ynn gaat het heel goed. vorige week hebben ze hun 2e enting gehad en toen woog a.my 4320 gram en l.ynn 4175 gram. Ze hebben vannacht zelfs voor het eerst doorgeslapen van 22.00 tot 07.00! Ik hoop zo dat die nachtvoeding er af gaat nu!
Goede morgen jullie zijn lief!! Heb wat kunnen slapen vannacht. Nu nog afentoe n harde buik. Doc doet zo dr ronde,ben benieuwd wat ze ervan zegt. Liefs
Myshunshine fijn dat je de nacht redelijk bent dorgekomen. Doe vooral rustig aan hopelijk blijven ze nog even warm bij jou. Maxie heel herkenbaar hoor dat je geschrokken bent had ik ook maar nu vind ik het wel erg leuk en ook ik maak me druk om hoe moeten we dit dorn en o straks ben ik alleen en dan maar iedereen zegt dat het goed komt dus daar ga ik van uit. En gezellig als je mee klets we schrlen niet zo heel veel. Meiden leuk om al jullie verhalen te lezen. Iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2012
Mysunshine: hmmm.... weer weeënremmers dus. Ik hoop dat dit er allemaal voor zorgt dat je je kindjes nog heel lang in de buik mag hebben. Ik ben ook benieuwd wat de dokter te zeggen heeft. Lig je inmiddels op een kamer met nog iemand of lig je nog alleen? Aan de ene kant is aanspraak wel fijn, maar de privacy van een eigen kamer (en de rust!) is toch een stuk plezieriger. Hoe gaat het eigenlijk met jouw zoontje? Begrijpt hij het allemaal een beetje? Komt hij veel op bezoek? Gisteravond hadden de twee toch een lol in mijn buik! Ik heb geen idee hoè ze liggen, maar 1 bewerkte mijn blaas en ik vermoed mijn bmm en darmen en de andere was druk bezig met mijn ribben. Volgens mij zijn ze anders gaan liggen als ik het zo voel. Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling!!!!
Gromgrom hele text gewoon weg geen puf nog eens alles te tippen. Sorry! Doc was hier en zei dat ik aan de bel moest treken zodra er iets verandert.heb nu nog elk kwartier n harde buik. Kunnen verder niks doen,dus weeënremmers moeten nu hun werk doen. Zoontje was net hier.had even moeite om niet emo te worden.hij was nu derde x hier.dus niet zo vaak eigenlijk. Mis thuis enorm en soms baal ik,heb ik zwakke momenten.lig nog wel op een eenpersoons kamer,gelukkig. Mm7 ik ken niet het hele verhaal maar wat had jij een heftige ZS! Al met 24 weken ontsluiting en elke dag regelmatig harde buiken. Pffff maar Hey dit geeft mij wel weer houvast . Het feit dat t dus goed kan komen doet me goed!!! Ik was in het begin ook niet blij een tweeling te verwachten!!! Was in schok! Ik riep altijd- nee ik wil geen tweeling,never nooitniet. En dat zal toch nooit gebeuren Walther zit gelukkig niet in de familie.....- Tsjaad en kijk nu.....ook nu twijfel ik soms of ik wel echt blij ben,me echt erop verheug. Maar ik denk zodra deze twee kleintjes geboren zijn,je moedergevoel t meteen over neemt. Ik ga ervan uit dat t allemaal goed komt. Ook al twijfel ik vaak genoeg hoe ik dit voor elkaar moet krijgen allemaal.en of ik niet weer in het diepe val en er zelf niet meer uitvind. 'gewoon' erop vertrouwen dat t goed komt. Meer kan je toch niet doen denk ik. Oh en erover praten (wat ik niet kan) of erover schrijven. Nu even liggen....toch nog hele text geschreven,maar niet zo uitbundig als net.....
Inbraak... Niets wat je in de winkel koopt Maar dat wat je stilletjes hoopt Dat wens ik jullie voor 2012 X Uitbraak... ____________
Jeetje wat kletsen jullie veel en wat gebeurt er veel! Mysun hou je ze aub nog even binnen! Ik duim hier ! Ik heb nog niet alles gelezen, wordt waarsch pas 2012 Josuus ik ben met 33 3 bevallen. Opgenomen met zw vergift met 32 5. Weeën remmers hielpen niet. Had daarvoor ook wel veel harde buiken en later bleek 2 cm ontsluiting dat vond ik wel een schok maar de artsen maakten zich geen zorgen. Onze Meiden zijn gestart in een open couveuse, hebben nooit in een dichte gelegen, deden het eigenlijk wel meteen goed. Kreeg ze precies 4 wk later mee. 2 kg sondevrij en goed de flessen drinken was de voorwaarde. Doordat het met het drinken niet altijd goed ging duurde het langer. Sjaan, ook hier wil het slapen niet altijd lukken hoor. Het ging goed, maar nu zijn ze tich vaak wel weer ff wakker en ff mopperen. Speentje erin en vaak gaan ze dan weer verder, soms ook niet dan slapen ze alleen verder als we ze bij ons nemen maar ja daar zit je ook niet altijd op te wachten! We geven nooit voeding snachts. Meiden voor nu alvast een fijne jaarwisseling en een geweldig 2012 met heel veel prachtige kinderen!!!
Oef sjaan: dat was vroeg! Hier heb ik de dames om half 8 wakker gemaakt... Anders word het ritme zo moeilijk! Had ze vannacht pas om kwart voor 1 gedaan... Dus op zich wel een lekker nachtje... Nu ook pas net beneden met de oudste!