Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ook van mij de beste wensen voor jullie allemaal.
    dat de moeders eindelijk de verdiende doorslaapnachten mogen krijgen en de bijna mama's een goede bevalling tegemoet mogen gaan
    de net zwangeren een zorgeloze zwangerschap
    de overdonderde een berusting in hun bijzondere zwangerschap en natuurlijk ook een zorgeloze en heerlijke zwangerschap!

Hier hebben ze alledrie gewoon door alles heen geslapen!!
    alleen om 3.15 was ik alweer beneden met Luuk die was wakker en wilde niet meer slapen :( dus in de box en mama op de bank.... en zo hebben we toch nog kunnen slapen tot vanmorgen 8.45 uur een unicum hier in huis!!! :D

2. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi

jullie ook allemaal de beste wensen voor 2012

hebben jullie kleintjes goed geslapen ondanks het vuurwerk???
    hier heb ik A.nne niet gehoord. Nu alleen heeft ze koorts, ws de kiezen. Ze is eind oktober 2 geworden dus volgens mij is dat wel waarschijnlijk dan.
    Humeur lijkt er nu niet onder te lijden alleen wel 39.4 graden koorts.
    Maar een paracetamol doet ws wonderen.

Groet van klaake die heel blij is dat het zoiezo geen decemberkindjes geworden zijn hahahaha

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    De jongens hebben hier geen kik gegeven... En er werd hier nogal wat afgestoken haha

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier hebben we de oudste 2 meiden wakker gemaakt en de tweeling lekker laten liggen en ze sliepen door alles heen... Zelf vanacht ziek geworden, knallende hoofdpijn, overgegeven... En nee het kwam niet van de drank aangezien ik maar anderhalf glas wijn op had.... Gelukkig nu weer aan de beterende hand... maar vannacht was het drama.... ben je moe wil het slapen toch niet....

Maar goed, we zijn in 2012 aanbeland, 2011, een bijzonder jaar voor ons achter ons latend en kijken wat 2012 ons brengt!

Lekker de kerstspullen weer opgeruimd en naar zolder gebracht... lekker mn eigen huiskamer weer terug, haha!

We gaan d enk ik toch maa rop zoek naar een 2ling box... ze beginnen elkaar nu al in de "haren" te vliegen... de armpjes belanden geregeld op elkaar.... k`Ga marktplaats maar eens in de gaten houden....

Fijne avond meiden!

5. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal de beste wensen voor 2012!!
    @mysunshine, hopelijk gaat alles goed met je en hou je je kindjes nog een poos bij je! Denk aan je!
    @friesje, zie dat je al weer 35 weken bent! Wat super zeg! Is het nog een beetje vol te houden?

@ de nacht, hier hebben we de meiden niet gehoord! Maar we hebben rolluiken en de meiden slapen over het algemeen erg goed, gelukkig!

Wel gisteren de hele middag in het ZH doorgebracht.. Mn oudtse was gisterochtend op mn buik gevallen, en kreeg smiddags echt steken in mn buik en dacht er 1 niet meer te kunnen voelen...
    Dus een ctg in het zh laten maken. Ze waren heel erg dicht bij elkaar gaan liggen, dus niet vreemd dat ik er 1 niet meer voelde, de liggen echt op een polletje bij elkaar! Kindjes maken het gelukkig goed, wel wat harde buiken maar niet zorgwekkend. Dus mocht na een uurtje of 4 gelukkig weer naar huis...Maar wat ben ik me rot geschrokken zeg!
    Volgende mijlpaal is 32 weken, dus nog ruim 3 weken te gaan... dan mag ik in het streekziekenhuis bevallen... maar ik hoop ze nog zeker wel 7 of 8 weken bij me te kunnen houden...

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Een gelukkig, gezond en liefdevol 2012 voor allemaal.

We hadden een gezellig avondje met vrienden bij ons thuis. Onze meid is overal doorheen geslapen :$. Ik heb een aantal keer gecheckd of het echt goed ging :). De ramen trilden soms van alle knallen. Dan is het toch ongelofelijk dat er iemand doorheen slaapt ;). Vandaag een brakke dag met familiebezoek. Morgen weer aan het werk ;).

@ Sunshine, hopelijk houd je je kleintjes nog een paar weken binnen.
    @OTM, fijn dat alles goed was na de ctg

Fijne avond!

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    HAPPY NEW YEAR voor iedereen!

Onze dames hebben helemaal niks van het vuurwerk meegekregen en hebben ons verwend met slapen (19.30-09.30 uur)

8. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Mijn man begon om 12 uur meteen met zijn (Belgische :D) Chinese rol, met een gigantische eindknal. Ik dacht oh oh, nu zullen ze wel wakker worden. Maar nee hoor, ze sliepen gewoon door, ondanks dat ze niet in hun eigen bedje lagen, op een kamertje met enkel glas waaronder het vuurwerk werd afgestoken. Maar toen de "kindjes" eenmaal klaar waren met afsteken werden ze wakker ( misschien was het ineens te stil ;)). Toen hebben we ze maar ingepakt en zijn we naar huis gegaan. Thuis sliepen ze meteen weer door, tot bijna 08.45 uur. Ik was dus ook wel blij!

En dan nu 2012!! Over 26 dagen worden ze alweer 2. Jeetje, wat vliegt de tijd zeg....

9. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga nu slapen,maar wou ff laten weten dat ik ze nog bij me draag.morgen ochtend gaan de weeënremmers eraf.spannend dus!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lieve meiden, voor jullie allemaal een heel gezond, liefdevol en gelukkig nieuwjaar gewenst. Ik denk dat ik een beetje ga minderen met meeschrijven met jullie. Wil jullie daarom het allerbeste wensen en MuSunshine, ik kom af en toe nog even loeren hoe het met je gaat en of je die twee schatjes nog in je buik meedraagt. Voor iedereen het allerbeste....

P.s.: Superbedankt voor al jullie warmte en steun de afgelopen tijd.

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Reactie verwijderd door beheer.

12. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

MissQ: begrijpelijk dat je wat minder mee gaat schrijven. En ik heb op je gestemt hoor!

Hier: alles gaat zo z'n gangetje eigenlijk. Wel af en toe een natte onderbroek dat ik onzeker word of het nou afscheiding is of toch wat anders. Maar het is te sporadisch om vruchtwater te kunnen zijn lijkt mij. Heb het bij mijn 1e een keertje gehad, maar dat was later in de zwangerschap. Waarom gaat zwanger zijn altijd (althans bij mij) gepaard met onzekerheid??? Grrrrr....
    Kindjes bewegen goed. Ze zijn duidelijk anders gaan liggen, meer in het midden lijkt wel. Maar volgens mij liggen ze nog steeds yin/yang. Eentje hoofdje boven, ander hoofdje beneden.

Wij komen steeds dichterbij de keuze van de kinderwagen. Het gaat waarschijnlijk de Moutain Buggy Duet worden. Kennen jullie die? De gewone duo moutain buggy (urban jungle of hij ook heet) is er volgens de prenatal uit en dit is de vervanger. Hij is zo'n 10 cm smaller. Voor mij een uitkomst. Ik voel mij nog steeds geïntimideerd door die brede wagens als de Easy Walker. Ik ben maar klein, misschien dat dat ermee te maken heeft.
    We hebben ook een maxi taxi gekocht via MP. Dat is superhandig heb ik begrepen om snel de maxi cosi's op te kunnen klikken als je de baby's bv naar het kdv brengt. Of naar het ziekenhuis of andere korte dingetjes. De Duet heeft namelijk als nadeel dat hij best lastig te tillen is (in-en-uit de auto) en daar is deze maxi taxi weer ideaal voor. Wie weet heeft één van de a.s. mama's hier nog wat aan.;)

13. misq begrijpelijk dat je wat minder gaat schrijven.. wij willen jou veel sterte wensen..

belle die maxi taxt is idd heel handig ik heb hem hier ook nog..

meiden ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen en te schrijven.. maar het is hier gewoon effe heel druk.. moet veel werken.. maar ben jullie niet vergeten hoor..

14. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    missq ik heb op je gestemd.

voor de rest ben ik moe moe moe en mijn familie vangt kleine A.nne even wat vaker op.
    zodat ik even wat langer op bed kan liggen. Slapen gaat eigenlijk niet zo goed meer, maar lezen en uitrusten gaat prima samen.

ik merk dat ik langzamerhand een beetje in een coconnetje ga leven.

lees veel mee, maar heb soms geen woorden meer over om op anderen te reageren. Egoisme rondom eigen zwangerschap denk.
    groet

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    miss Q logisch meis ik wens je iig al het beste toe voor het komende jaar!!

Friesje logisch hoor!!Ik had dat ook heel erg...nergens geen zin meer in ..nog eventjes volhouden meis en je hoeft je echt niet te verontschuldigen!

Mysunshine hoe is het?

Nikki heb aan je gedacht je eerste werkdagje weer?!

En hoe is het met de rest van de dames?

Hier ongelofelijk maar Jax half 10 de fles trouw 5u later weer gemeld gelukkig wel verder geslapen tot een uurtje of half 8 maar dus wel een nachtvoeding?????6 maanden!!Achja...heb besloten me er niet al te druk meer over te maken komt vanzelf een keertje goed en om m nou 1.5 uur te laten liggen huilen nee...kan ik niet....

Verder doen die twee het echt super goed overdag ook een heerlijk ritme weinig huilen!Dus mag echt niet klagen....

Xxsie!

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
  17. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Here we go again....sh.tzo.i!!!! Sorry

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    NEE, :( balen!

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Weer je tekst kwijt meis? Damn... wat irritant zeg!!!!!

Hoop op goed nieuws.

20. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Balen!! Hoe lang kunnen/mogen ze eigenlijk weeënremmers geven? En had je longrijpingsprikken ook al gehad?

Deel Deze Pagina