Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hier weer een breeknacht gehad met Luuk... ben nu bang dat jhet een gewoonte word voor hem omdat het steeds rond dezelfde tijd is..tussen 3 en 4 uur... dus vanacht met de harde hand regeren...dwz dat we hem dus maar laten huilen troosten en laten huilen troosten en laten huilen maar NIET uit zijn bedje halen om beneden in de box verder te slapen...
    Manlief word er gek bvan we hebben geen een nacht meer samen in bed omdat ik halfweg de nacht eruit glip om met Luuk beneden te gaan liggen... komt de realtie niet ten goede ben ik bang :(
     
  2. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Pff Silvia pittig...ik kan me herinneren dat we met Jade ook zn periode gehad hebben ook rond die leeftijd!!Maar echt als je ff doorzet met t consequent zijn...(moeilijk)dan houd het op wij zijn er echt ff mee bezig geweest maar uit eindelijk slieo ze toch weer door Sterkte meis....
     
  3. bezigbijtje

    bezigbijtje VIP lid

    8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    silvia; succes dan vannacht. Hoop dat het gaat qwerken! Proberen waard.

    sunshine; jeetje meid... Wat ongelovelijk vervelend zeg. En vind het ook enorm spannend... ik ben morgen 20 weken... zal ik die 28 weken " rustig" halen of hoe zal dat verlopen spookt er wel ns door me hoofd als ik jou verhalen lees. Lief en fijn dat je ons op de hoogte hou. Wij zijn dr voor je hoor! EN ik hoop dat ze zakken en nu dan weg blijven!!!!!! -xxx-

    nikijane; mooi om te horen dat soort dingen toch, doet een mens goed! Hopelijk kun je je draai zo een beetje vinden en gaat het goed voelen... liefs

    @hier; misselijk misselijk misselijk. En dat al met max aan primperan:(
    zie het steeds vaker even niet meer zitten...

    gelukkig voel ik ze wel veel en volop!
     
  4. JoSuus

    JoSuus Actief lid

    13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sunshine, wat een toestand zeg.

    Ben net bij de Gyn weer geweest, (moet nu elke week) alles was prima in orde. Zelfs mijn bmm was ineens weer ruim 4cm. Gek van 3.8, naar 1.8, naar 4.2. Zal wel. De Gyn was heel erg tevreden helemaal omdat de kids nog steeds heel zwaar zijn. De een ruim 1900gr en de ander 2100gr en dat met 32+4 wk zwanger. Ben heel trots.
    Mooi wat friesje ook zegt dat de van dag tot dag leeft en steeds meer in je eigen cocon. Dat heb ik ook en ik moet zeggen het is heerlijk. Straks komen de drukke weken met bezoek, verzorging van de 2ling etc dus nu nog genieten van de meisjes in mijn buik..
     
  5. bietje1972

    bietje1972 Fanatiek lid

    27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bezig bijtje, ik hoop zo dat het binnenkort over is met die vreselijke misselijkheid!!

    Sunshine, oh die ctgs vreeeselijk idd, heb er jankend aan gelegen, wilde ik iets om te slapen, kwamen ze weer met dat kl...te apparaat omdat ze wilden kijken of dat wel kon ivm de kindjes.

    Sil, lijkt me idd zwaar en het jochie zal ook best weten dat hij snachts dan lkkr uit zijn bedje mag misschien. Dus ff doorbijten....succes daarmee!

    Nikki, das idd fijn om te horen dat je gewaardeerd wordt eigenlijk hè! Wat doe je eigenlijk voor werk?

    Yessss sjaan, jax heeft het door! Maarre heb je skye ook al
    Aan vier flessen dan? Hier zitten ze nog aan de vijf, maar ze krijgen verder dan ook nog geen fruit of groenten.
     
  6. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ja Skye zat al aan de 4 maar heb haar ook weer op de 5 u hoor want anders komt zij toch weer eerder of iets wil ze toch beetje proberen gelijk te houden hier krijgen ze al wel bij voeding!!

    Ow die ctg....praat me er niet over ik heb s een keer gesmeekt of t alsteblief genoeg was....kon ECHT niet meer...haha....

    heb ik ze alledrie op bed liggen...begint skye eventjes vrolijk te kraaien haha!!

    X
     
  7. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik werk met verst gehandicapten met een psychiatrische achtergrond die begeleid zelfstandig wonen.
     
  8. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mysun, hou ze binnen! Als het wat is je hebt mn nummer... All, nog een gelukkig nieuwjaar! Hier niet zo veel energie... Heb weer last van mn buik.. Hoop niet dat er weer een cyste aan het groeien is.. Heeft er iemand interesse in een doos vol tijdschriften : kekmama, kinderen, ouders van nu, flairmama etc? Anders gooi ik het weg..
     
  9. JoSuus

    JoSuus Actief lid

    13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat bedoelen jullie met dat ctg zo vervelend is en dat het lang duurt en zoeken naar hartjes. Wat is dat dan precies? Toch een band om je buik?
     
  10. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Vond ik ook vervelend die ctg... Eerst zoeken naar de hartjes, dan 2 a 3 banden om je buik en dan verschoven ze wel eens en dan moesten ze weer opnieuw gaan zoeken pfff en dat duurde lang haha
     
  11. mama van 2

    mama van 2 Actief lid

    7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    hoi allemaal

    hier waren de ctg idd ook geen pretje vaak moesten ze er echo apparatuur bij halen om het hartje van het tweede kindje te kunnen vinden.
    Vanaf hoeveel weken hadden jullie kinderen een vast slaap/eet patroon en hoe zag dat er uit?
    Hier wisseld het nog al sterk maar moet over 2 weken weer aan het werk en vind het dan wel prettig als ze een vast patroon hebben.
     
  12. naomi33

    naomi33 Bekend lid

    18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar !!!!
     
  13. sannie30

    sannie30 Fanatiek lid

    24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ mama van 2 : hier zijn ze met een vast ritme uit het ziekenhuis gekomen en dit hebben wij nooit veranderd. Zelfs nu ze bijna 2 zijn blijf ik het hanteren: 8 uur ontbijt, 10' uur fruit, 12 uur lunch, 17.30 uur warme hap, 19.00 uur naar bed. Het kan weleens een kwartiertje uitlopen, maar ik wijk er bijna nooit vanaf. Ook niet in het weekend bijvoorbeeld....
     
  14. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier ook met een ritme het zh uitgekomen! En ook nu hebben we nog een ritme! Erg makkelijk want de jongens weten altijd waar ze aan toe zijn haha en ook zeker het eerste half jaar.. Ze kregen tegelijkertijd de fles! Gewoon precies hetzelfde ritme! Vond ik erg fijn want zo was ik niet een hele dag bezig met voeden en kon ik ook nog eens de deur uit!
     
  15. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Pfff knap hoor zo'n strak schema ik red dat echt niet probeer t altijd wel netjes hoor!!dus vanuit hier niet echt tips haha!
     
  16. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wonen er trouwens nog meiden in de buurt van de huttenheugte? Ga ik 23 januari een midweekje heen...
     
  17. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    We wonen een uurtje vanaf de huttenheugte. Gingen we 'vroeger' wel eens geen te zwemmen samen.

    Hier ook netjes ritme vanuit het zh mee gekregen. Is wel iets verschoven maar is nu 6.30-11.30-15.30-19.30-23.30 het scheelt soms een half uurtje. Maar ik voed ze ook tegelijk, als er nog 1 slaapt maak ik die wakker. Anders ben ik de hele dag met hen bezig, en heb hier nog een jongetje rond lopen...

    M en ik hebben net koekjes gebakken, en nu moeten we straks natuurlijk proeven... Niet heel handig zo vlak voor het eten, maar ach, voor een keertje!

    Wij willen trouwens in februari ook een lang weekendje weg.
    Zag dat mijn stiefbroer weer een nieuwe site had gelanceerd... Alle Bungalowparken & Vakantieparken op een rij. Parkvakanties!
    Verzameling van alle parken bij elkaar... Zal daar eens even op neuzen.
    We willen graag iets met sauna in het huisje....
     
  18. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    @nikki grappig!!Wij zitten nu ook 'weer'op dat ritme!!jou meiden zijn echt kanjers ;)
     
  19. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ach, onze kids schelen ook maar een kleine 2 maanden! ;) Hihi!

    Maar het zijn toppers hoor! Heel makkelijk! Weinig huilmomenten (klopt af), slapen goed en makkelijk, vrolijk! Heerlijk!

    Ik ben trouwens de deur uitgestuurd door m'n vader en moeder... Zij komen donderdag oppassen, ik ga naar de Ikea met een vriendin!
     
  20. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    O lekker meis!!Wat leuk he!mijn mams heeft gelukkig ook weleens van die fijne acties!!gistermiddag kwam ze even spontaan langs op de twins te badderen ;)!! heb op dit moment alleen beetje irritatie puntjes naar mn schoonmoeder toe NOOIT gehad...niet echt leuk maar kan t niet helpen....pffff
     

Deel Deze Pagina