Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rave angel

    rave angel Actief lid

    10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Is ongeveer 45 minuten hier vandaan :)


    Volgens mij gaan de meisjes nu echt doorslapen! Al 4 nachten nu! Nu alleen nog hopen dat het zo blijft ;)
     
  2. mama van 2

    mama van 2 Actief lid

    7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,
    bedankt voor de reacties wij hadden eerder ook een schema vanuit het ziekenhuis maar toen ze van 7 naar 6 gingen lukte het nog wel maar nu met 5 flessen komen ze steeds op wisselende tijden. En overdag willen ze niet slapen soms half uurtje tot 3 kwartier en daardoor zijn ze dus ook niet altijd even vrolijk.
    Vanaf 3 uur s middags is het hier feest en ze kunnen goed gillen met zijn 2en.
    Hoe doen jullie dat te gelijk voeden in wipstoeltjes of op schoot?
    Alvast bedankt
     
  3. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Geld voor mij dus ook dan ;)
     
  4. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Zo, we hebben een gezellig dagje achter de rug... Opa & Oma zijn geweest... Lekker met de kleintjes aangeteut en met de oudste twee spelletjes gedaan en lekker buiten in weer en wind in de plassen lopen stampen... Lol dat ze hadden ;)

    Ritme, die hebben we er ook wel in zitten moet ik zeggen.... Alleen de ochtendfles komt tussen 5- 7 uur... Gisterochtend was het 7 uur vanochtend was het 5 uur.... Tsja wel wat vroeg maargoed Gijs was niet meer te sussen.... Zuslief maken we dan ook wakker hoor... net wat nikki ook zegt anders blijf ik voeden.... 2e fles tussen 9 en 10 uur... dan rond 14.00 - 15.00 uur en dan die " fijne" fles rond etenstijd tussen 17.30 en 18.30 en dan om 22.00 - 22.30 uur de laatste... Laatste paar aqvonden zijn ze rond 1900 uur naar bed gegaan, pyamaatje aan gedaan en dan de wieg in.... moesten ze om 2200 uur wakker maken voor de fles.... alleen nu heb ik ze wel weer beneden, vast de indrukken verwerken van opa & oma, twas een grote huilbende boven ;)

    Soms leg ik ze beide in de box met een fles op een opgerolde fleecedekente en een hydrofiel er over... Of 1 in de box en de ander op de arm... Wipstoeltje wil ook nog wel... Of mijn oudste dochter helpt en geeft 1tje de fles wat ze prachtig vind en ook echt eht geduld er voor heeft.

    Wiew, morgen mag ik ik de andere auto op halen, lekker! Zal zwaaien als ik langs drachten rij nikki aangezien we naar marum moeten.... Lekke rmorgen met zn allen de hort op :) Manlief heeft nog lekker vakantie!
     
  5. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Dalen is dat toch...?
    Das 40 minuten ong. vanaf steenwijk...
     
  6. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    jeetje wat een geklets weer....

    Hier gaan we 11 mei voor een weekend naar de huttenheugte in een vip huisje. Mystery boeking doen we niet meer aangezien we toen een standaard huisje kregen en in hetzelfde park zaten als kort daarvoor. We gaan met mijn ouders en zusje met vriendlief en de kids natuurlijk :)

    Candijtje ik pb je morgen even

    Sjaantje had jij al nagedacht over een datum?
     
  7. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik voed ze tegelijk, heb dat gedaan beide in een wipstoel, maar nu leg ik ze beide naast me op de bank. Allebei aan een kant van mij, op een kussen met hun hoofd op mijn bovenbeen... Werkt als een tierelier!

    Zwaai maar even candijtje, haha! Heerlijk joh een grotere auto! Kunnen jullie eindelijk met z'n allen in 1 auto de deur uit!

    Wij zijn ook nog aan het kijken... Maar zo weinig tijd!! Manlief is zondags en maandags vrij... Zondag doen we gewoon lekkere gezinsdingen, maar op maandag moet er zoveel gebeuren (boodschappen etc) dat we er niet echt aan toe komen. Nou ja. Zo gaat het ook nog wel...
     
  8. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @Jane wij zitten ook in een VIP huisje!!! 6 persoons dus lekker dicht bij t centrum haha normaal doen wij wel mysterypark alleen dit was een hele leuke aanbieding en we hebben nog nooit VIP gezeten haha
     
  9. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Maar iedereen die denkt laat ik in de week van 23 tot 27 januari eens lekker gaan zwemmen of een bakje koffie komen drinken op centerparcs, jullie zijn welkom :-D
     
  10. sannie30

    sannie30 Fanatiek lid

    24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik gaf zo de fles ( hoop dat het lukt met de foto via iPad...)
     
  11. MySuNsHiNe

    MySuNsHiNe Actief lid

    5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohhh wat n leuke foto...twee kleintjes! Toch wel bijzonder!

    Hier moest nieuw infuus van pas....oude stopte ermee. Na totaal 4 pogingen,drie dikke bulten op m'n rechter hand-pols.zit ie nu op m'n linker hand de hoogte tussen wijsvinger en duim,tussen bot duim en bot pols. Zit er maar 2 millimeter in.best eng eigenlijk.maar wel goed vastgeplakt.duim gebruiken,dus hand niet mogelijk. Wat n gemartel zeg!! Moest me toch huilen zeg...Pfff pijn dat t deed. Naald erin...terug...erin...etc bahbah en ben al zo ban na slechte ervaring van dat soort zoeken geporr.blegh!!

    Verder doc kwam info geven,morgen ochtend stoppen met remmers. En dan afwachten,als ze komen,komen ze.
    Dat kwam even hard aan!!!! Ze vinden omdat ik zo vaak steeds heftiger terugval in weeën moet er een reden zijn dat ze eruit moeten,willen.

    Dus spannend en ook beangstigend! Ga nu rusten.

    Dank voor jullie steun! Lief zijn jullie!! Sorry dat ik verderopniemand reageer!


    MissQ dikke knuffel!! Zal aan je denken!! Snap je besluit! Liefs
     
  12. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Sannie: zo doe ik het ook!

    Lieve sun: spannend zeg!! Denk dat het idd een wijs besluit is om ze te laten komen als ze eruit willen! Zal vast een reden voor zijn, alhoewel je het natuurlijk liever niet wilt!! Als ze komen, word het dan een keizersnee? Omdat de eerste in stuit ligt?!

    En maak je niet druk dat je nergens op reageert, heel logisch joh!! Jij bent met hele andere dingen bezig!
    Hou vol meid! Je doet het super!

    Er is ook een forum voor premature kindjes: kleine kanjers . Nl. Ik heb daar veel steun gevonden! Wie weet is het wat voor je!

    Lieverd, ik duim voor je dat ze binnen blijven, maar zo niet, dan duim ik dat alles voorspoedig mag gaan!!
     
  13. sannie30

    sannie30 Fanatiek lid

    24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Pfffff, hier draaien de duimen heel hard nu, mysun! 28 weken zou erg vroeg zijn. Hopelijk kan je hier je steun vinden, mocht het idd niet tegen te houden zijn, bij de tweeling-mama's die ook te vroeg zijn bevallen. Kan me voorstellen dat de boodschap van de arts erg hard voor je was. Knuffel van hier.....
     
  14. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mysun, dat is idd erg hard. Hier werd met 28 weken dat ook besloten... ik had behoorlijke angst... wat als? etc... Maar het bleef bij harde buiken, die achteraf gezien echt weeen waren (dat besefte ik me pas toen ik bevallen was) maar uiteindelijk ben ik 8 weken later ingeleid.. hoop dat bij jou dat het zelfde geval is... en dat jou baby's nog lekker een tijdje in je buik blijven zitten.. Je hebt me nummer dus als er wat is mag je altijd bellen of smsen he... Maar het komt idd erg hard aan als dat gemeld wordt door de arts... slik je nog magnesium? Dat hielp bij mij erg goed...
     
  15. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    MySun, ook vanuit hier word er aan je gedacht hoor... 28 weken is inderdaad vroeg.... maar wel levensvatbaar in iedergeval! Hoop gewoon dat je nu klaar bent met je weeen en wacht tot een week of 37 ;) balen van dat infuus prikken joh! Ik vond dat ook erg pijnlijk....

    Jane, ik zie je PB wel verschijnen :)
    Slaap lekekr allemaal :)
     
  16. missa

    missa Fanatiek lid

    7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    dalen is voor mij 10 a 15 min
     
  17. missa

    missa Fanatiek lid

    7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    MySun hier leef ik mee pfff.....


    @voeden doe ik in de wipstoel voor me op tafel maar vaak zijn ze niet tegelijk helaas :( de laatste tijd is het drama s nachts en het ging zo goed pfff mega brak aan het worden maar ja hoord er bij
    vanacht begonnen ze om half 1 te kloten tot 2 uur toen maar fles gedaan en hebben ze tot half zeven geslapen nu zijn ze naar de opvang dus duik ik mijn bed ff in :) voor dat ze van mijn werk bellen dat ik aan de slag moet....

    sannie30 leuke foto

    fijne dag iedereen
     
  18. Belle1978

    Belle1978 Niet meer actief

    Center Parks: leuk dat er een aantal daarheen gaan. Zo'n VIP huisje is wel relaxed ja. Mijn schoonvader werkt in één van de parken en via hem kunnen we met een stevige korting daar logeren. Wel 1x p jaar ofzo. Vorig jaar mei zijn we naar de Eemhof geweest, maar met een huisje aan het water. Met een ondernemende dreumes was dat levensgevaarlijk.
    Is één van jullie wel eens naar zo'n tweelingenweekend daar geweest?

    Sannie: prachtige foto!!! En idd, wat heerlijk van die kleintjes, ik verheug mij ook erg op de komst van deze twee.

    Mysunshine: ach jee, wat een spanning weer. Ik hoop zo dat ze nog een tijdje blijven zitten. En wat naar van het infuus prikken. Toen ik uitgedroogd was hadden ze ook moeite om te prikken, maar ik had godzijdank een arts-assistent die zeer bedreven was. Dan wordt die martelgang wat beperkt. Ik ga ook weer heel hard voor je duimen!!

    Hier: last van rugpijn/bekkenpijn. Ga straks even naar de chiropractor. Verder alles goed.
     
  19. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nou mss vlg date huttenheugte haha jullie wonen er allemaal zo dicht bij?!!ik weet niet hoever t is voor mij...

    hier weer een aardig nachtje!!

    musunshine...denk aan je meis...
     
  20. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Sunshine: hoe is het gegaan vannacht?! En wanneer halen ze de remmers eraf? Sterkte meid, hoop voor je dat de weeën dan weg blijven....

    Mm7 hoe gaat het met jou, en je harde buiken? Inmiddels al afgezakt?

    Hier een heerlijke nacht! 23.15 - 7.15 maar dan waren ze gisteravond al wel de hele nacht wakker... Van half 8 tot ik de fles gaf.... Maar ach, als ik dan een goede nachtrust heb?! Ik teken ervoor!
     

Deel Deze Pagina