Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Meeting in buurt van de huttenheugte? Leuk! Huttenheugte zelf is denk ik niet zon goed plan! Ti's daar altijd zo druk! Maar dalen is een heel leuk plaatsje!
     
  2. MissQ

    MissQ Fanatiek lid

    3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is wel heel spannend meis. Hoe kijk je er zelf tegen aan? Hou je bedrust of mag je ook uit je bed als ze gestopt zijn met de weeenremmers? Die infusen zijn gewoon K. Bij mij lukte het prikken ook niet in 1 keer en ik kan toch ook best wat hebben, maar dit is gewoon een hele gemene pijn. Fijn dat je weer een nieuwe hebt, die kan er weer even tegenaan.

    Gedachten zijn ook bij jou. Ik leef echt enorm met je mee...

    -x-

     
  3. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
  4. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ja lieve mama's, en mama's to be... Het was een bewogen jaar! Maar wat heb ik ontzettend veel aan jullie gehad afgelopen tijd! Lief en leed, heel fijn dat dat kan!

    Voor alle mama's to be: ik hoop dat jullie net zoveel aan het topic hebben als ik!
    En dat we elkaar maar door alle leuke, maar ook alle moeilijke momenten mogen slepen!!
     
  5. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Zijn hier ook dames die de rietjesbeker van difrax gebruiken? Ik had namelijk een klant daarheen gestuurd dat die lekte, maar nu kwam ik erachter dat het een nuby beker was! Oeps! Heb nu van difrax rietjes toegestuurd gekregen, maar ik heb die beker dus helemaal niet! Dus voor degene die er belang bij heeft wil ik ze wel opsturen.

    Nu had ik dezelfde klacht ook naar nuby gestuurd, en nu krijg ik gewoon een hele nieuwe beker! Service!
     
  6. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik gebruik ook die van nuby maar goed om te weten dat ze goede service hebben hahaha
     
  7. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Haha, gewoon proberen joh! Dat hij lekt onder de dop! Of dat je nog zo'n oude hebt en de rietjes nergens meer kunt vinden. Dan sturen ze je ook een nieuwe op. Dat Had m'n vriendin namelijk laatst!
    Info@nuby.be
     
  8. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Whaaaaaaaa WAT EEN DAG pfffff Jade kan ik wel achter het behang plakken de tweeling wil helemaal niet drinken loop nog in mn pyjama de was komt tot aan t plafon jeetje hey....af en toe!!!
     
  9. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mysun, meis, wat vervelend dat de artsen de weeenremmers willen stoppen. Echt even schrikken. Ik hoop dat je ze toch nog even binnnen mag houden. Anders hoop ik dat alles goed gaat. Hoe dan ook veel sterkte!

    @ all, met de enorme groeispurten van mijn buik, ga ik zelf eigenlijk ook hard achteruit met wat allemaal nog gaat/lukt. Steeds meer bekkenpijn en ik wil zo veel slapen ;). Vind ik toch lastig accepteren :) en is ook lastig ivm werk en rondlopende peuter.
    Ging het bij jullie ook zo hard?
     
  10. Belle1978

    Belle1978 Niet meer actief

    Ik krijg vanaf volgende week donderdag groeiecho's, hoe vaak doen ze dat eigenlijk? Nu zaten er 4 weken tussen de laatste controle van de gyn en de komende afspraak. Wat is een beetje gebruikelijk?

    Afrola: ah balen, last van je bekken. Ik ga ervoor naar de chiropractor en dat helpt supergoed. Ik vond het rondom 18 weken ook hard gaan, maar inmiddels ben ik bijna 25 en het gaat nog steeds eigenlijk best goed! De buik wordt wel groter, maar ik kan eigenlijk alles nog doen. Alleen tillen van mijn dochter wordt wat problematischer (rug). Hopelijk is dit voor jou ook zo.
    Ben je inmiddels alweer bij "onze" gyn geweest? Doe je nog mee met dat protwin onderzoek?
     
  11. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Belle, bij mij werd bij elke controle een echo gedaan en werden de kleintjes opgemeten.... Om de 2 weken zat ik met de controles en op het laatste elke week....

    vanvond reageer ik meer hoor aangezien hier in huis een rommeltje is.... :D
     
  12. sportmama

    sportmama Actief lid

    7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Iedereen een heeeeeel gelukkig en gezond 2012 gewenst!!! Kan nu ook nog, toch:)??? Ik ben ook TE lang niet komen posten...i know...
    Ik heb wel af en toe meegelezen en tjee mysunshine wat maak jij spannende tijden door, petje af hoe je er mee omgaat! Ben benieuwd hoe het morgen gaat als de remmers eraf gaan, het MOET gewoon goed komen met jou en je beebjes!!!

    @belle & afrola, hier wordt het ook steeds zwaarder met goeie en minder goeie dagen. Ik merk dat een lange nachtrust van minstens 9 uur me goed doet maar ja, dat lukt zelden met een kleuter en een parttime baan. Dan 's middags maar dutten en gelukkig is dochterlief groot genoeg om dit te snappen. Belle, ik krijg vanaf nu om de 4 weken een groeiecho en sowieso om de twee weken controle, best vaak ja. Afrola, gaat vanaf nu veel harder hè? Ben je ook al meer aangekomen?

    Meiden, afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Alles was goed!!!! Maar wat spannend is dat zeg! Ruim een uur hebben ze alles bekeken en af en toe probeerden de dames zich te verstoppen. Ja, inderdaad dames want we krijgen 2 meisjes!!!!Zo leuk om te horen en manlief kan zich vast voorbereiden op een meidengezin, hi hi Ze doen niet onder voor elkaar qua groei want de een is 378 gr. en de ander 364 gr. Ze groeien dus goed en ik ook trouwens, er zit ruim 5 kg. aan ahum... We zijn zo langzamerhand wat spullen aan het aanschaffen. Ik heb dochters babykleren ook al tevoorschijn gehaald, zo leuk.
    Het gaat hier dus super. Ik mag van de gyn eigenlijk niet meer sporten (wel wandelen, fietsen) dus deze sportmama doet tijdelijk even haar naam geen eer aan ha ha!
     
  13. bezigbijtje

    bezigbijtje VIP lid

    8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    sportmama; we hebben alweer een nieuw deel (staat stukje terug!)
    denk zeg het even ook zo zonde als je ons kwijt bent hihi....

    de beste wensen jij ook nog, en echt schandalig dat je zo weinig er bent hoor;):p:p:p

    ik heb m morgen, en krijg dan met zekerheid te horen wat het word.
    Maar wij weten het al wel (sst weet niemand hier hihi pb me maar als je t wilt weten)

    uhmz... ik ben ook 20 weken nu en 5kilo eraan! Dus best netjes dus?
    Je ziet het echt alleen bij mijn buik, door het spugen en vele misselijk is er van de rest juist afgevallen...;)

    dat word afkicken zeker voor jou!

    kom je naar deel 4??
     
  14. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik kan het niet bijbenen hoor....drukke dagen op mijn werk.

    Linnepinneke hier wel een keer VIP gezeten op kempervennen in juni 2011 en dat beviel super. Tenminste geen doorgelegen bedden en gewoon houten ledikantjes voor de meisjes. Bij de standaar huisje doorgelegen bedden en gammele baby campingbedjes
     
  15. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jane: kom je ook naar deel 4?
     

Deel Deze Pagina