Samloes wow ze zijn prachtig!! Linneke, dat zijn dan idd van die schokkende berichten hè...en dan achteraf gelukkig helemaal niet van toepassing, lekker dan! Nikkijane, succes straks!! Sjulie denk ook niet dat het te maken heeft met bang zijn voor de bevalling, maar meer met je afvragen of je lijf het aan kan in verhouding tot een eenling bevalling, zeker zoals mm7 en sjaantje aangeven als je op het laatst zo weinig slaapt en je conditie zo beperkt kan zijn. Maar ik geloof idd ook in de oerkracht vd vrouw hoor! Ik vind bevallen stiekem zelfs leuk. Als je denkt dit trek ik echt niet meer, mag je meestal al gaan persen. Leuk is misschien een beetje gek woord, bijzonder is beter. Ti's iig zeker niet iets om angst voor te hebben, dan hou je het alleen maar tegen.
@bietje: en misschien heb je wel een bevalling zoals ik! De eerste floepte er met 1 pers uit zonder bijna iets te voelen! en de tweede kwam ook gelijk bij eerst volgende goede wee. Deze bevalling vond ik veel minder erg dan mijn eerste 2 bevallingen. Het scheelt misschien wel dat ik bij de tweeling ben ingeleid en me er een beetje op kon voorbereiden qua rust/slaap.
Oohh wat een mooie poppetjes Samloes! Hoe vinden je andere 2 kids het... Ben even kwijt hoe oud ze zijn... Heb je het heel erg druk of is het goed te doen...? Kan me vast een beetje voorbereiden hoe het is om 4 kids te hebben... hihi... Nikkijane, succes hoor met de echo!
Tis behoorlijk heftig op zijn tijd! Maar dat komt vooral door slaaptekort. De gebroken nachten vind ik het zwaarst. Ben erg blij dat ik er sinds paar dagen achter ben dat inbakeren van de meiden snachts goed werkt. Ze vallen sneller in slaap en slapen wat langer door. Ik probeer nog steeds tussen de middag te slapen, nou ja, alleen als het lukt allevier tegelijk een middagdut te laten doen. Lukt vaker niet dan wel helaas. Tot nu toe lukt alles aardig, maar heb wel een korter lontje merk ik. Ja, het is behoorlijk vermoeiend, maar het snachts doorslapen, komt vanzelf, deze fase hoort erbij. Ben heel blij dat mij omgeving er begrip voor heeft en begrijpt dat ik af en toe niet te genieten ben. Maar voor de rest vind ik het nog steeds superleuk hoor! Hihi!
Samloes PRACHTIGE kindjes!!!respect hoor!! En idd ik ben niet bang voor de bevalling heb al een prachtige dochter weet hoe het is maar idd zoals bietje zegt lichamelijk is het nu al zo zwaar of je er de puf nog voor hebt haha!!Maar idd die vrouwlijke oerkracht is heel sterk haha!! Ik lig nu ff lekker op de bank,,,Jade is op kdv en vindt dat heerlijk op dit moment haha!! Xx
Samloes ze zien er erg goed uit!!! Over bevallen kan ik niet mee praten heb 2 keer een keizersnede gekregen! Pfff ik was net even boodschappen doen. En heb dus Lieke in de draagdoek, Fleur in de wagenbak en Timo in de zitting(buggy) krijg ik eerst de opmerking of ik gastouder ben, nee hoor het zijn mn eigen kindjes.. Pff zo jong al en dan zo gezin!uhm ja!!! Daarna weer eentje zoo dat is jong en dan al 3 kids!! Jaa ik ben jong (22 jaar) maar wat dan nog!!>?? Oww kan daar zo moe van worden..
@mama van 3, klinkt bekend... Hier pas in de winkel gehad... Klant vroeg of internet in de bibliotheek gratis was, ik had echt geen idee want kom daar nooit haha dus Die man lees je nooit... Ik zei ik wou dat ik daar tijd voor had. Krijg ik de opmerking terug problemen met vriendjes??? Ik zei nee hoor een tweeling, kreeg ik de opmerking terug dat ik dan niet zo lang 's avonds moest oppassen... Dus....
@samloes mooie kindjes hoor!!! @mama van 3 niks van aantrekken!! mensen hebben gauw hun mening klaar!! @hier weer terug van gyn alles super, gewicht netjes en bloeddruk ook, harde buiken waren nog norm, als ik een uur lang harde buiken heb moet ik bellen of het gevoel krijg dat het te zwaar word, of andere ongemakken, over 2 week weer echo en controle gyn, ze gaan nu per keer bekijken hoe het gaat en wat ze gaan doen, maar zo als nu kan ik gewoon bevallen
Nog meer meiden!! Superleuk hoor!! Wat betreft het commentaar, niets van aantrekken, ik zal het waarschijnlijk andersom krijgen, word tenslotte in sept. 39, zullen ze wel vragen of ik de oppas ben ofzo...jammer dan. ( of de oma, waaaaaa hoop het niet)
Ooohhh Nikkijane, wat fijn dat alles goed was èn dat het 2 meiden zijn, je voorgevoel klopte dus niet jeetje wat leuk zeg! Wow de meiden in de meerderheid zeg! Mama v 3, had niet achter je gezocht dat je pas 22 bent hoor! Petje af dat je nu 3 kids heb... Ik was er op die leeftijd nog echt niet aan toe, laat staan dat ik mn man nog neit eens kende Ik word in juli 33, weten jullie dat ook weer voor de statistieken
mama van 3 wow goed hoor 22 jaar!!Bij mij vinden ze het al bijzonder 26 en 3 kinderen....hihi nikkijane fijn dat alles goed was!! X
Ik ben ook pas 25! En ik oog nogal jong (moet m'n idkaart laten zien bij het kopen van alcohol) dus hier ook genoeg opmerkingen en blikken... Aan de andere kant gebruik ik het zelf ook wel eens! Als er weer zon vervelende enquete meneer aan de deur komt, die me wat wil aansmeren... Ze vragen altijd of ik de hoofdbewoner van het huis ben... En dan zeg ik dus NEE, ik ben de oppas! Hihi!
hier 29 en met regelmaat vragen mensen waarom ik zo jong aan kids begin hihi. Maar zie er ook nog wel erg jong uit hihi, jaartje of 24 gokken ze altijd
Ik doe met je mee hoor candijtje haha....enne je hebt dertigers en dertigers he....soms zie ik wel eens moeders bij school en denk ik...mijn god die is veeeel ouder dan ik en die zijn dan zelfs jonger....je bent zo jong als je je voelt toch hahhaa (enne kinderen houden je jong, daar ben ik van overtuigd)
sjaantje als de bevalling zich aandient dan lukt het je gewoon, hier ook moe maar op de dag van bevalling krijg je een energyboost. Na de bevalling was ik wel helemaal aan het rillen en was ik blij dat het eruit was. nikkijane wat leuk twee meiden! leeftijd hier 26 toen ze geboren waren maar nu 27 jaar en ook nog wel eens rare blikken hoor.