Leuk!!! Een meissie en een jochie, helemaal super toch. Hartje geen zorgen over maken, soms kunnen ze idd dingen niet zo goed zoen als bij eenlingen. Omschakeling geloof ik wel ja, maar een jochie is ook zoooo leuk. Hier had ik van de week zoiets van: stel nou dat ze het verkeerd hebben gezien en er us toch een jongen bij of zo whahaha dan hebben we dus een probleem, we hebben geen jongens namen en ook geen jOngens kleding, zal je gebeuren zeg!
1 Sjaantje85 rond 18 Juli Jongen & Meisje 2 missa rond 21 Juli Meisje & Meisje 3 Sjulie rond 09 Augustus Meisje & Jongen 4 Bietje1972 rond 14 Augustus Meisje & Meisje 5 Smurfin rond 15 September Jongen & Jongen 6 Rave angel rond 17 Oktober Meisje & Meisje 7 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen 8 Cadijntje rond 25 Oktober Jongen & Meisje 9 Nikkijane rond 31 Oktober Meisje & Meisje Meisjes-Mama 1 Rave Angel 2 Bietje1972 3 Jane1983 4 mama van 3 => 19 mei 2011 Fleur & Lieke 5 Bereke 6 Samloes 7 Missa 8 Yippieajee Jongen/Meisje-Mama 1 Sjulie 2 Sjaantje85 3 Patroeschka => 03 dec 2010 Carmen en Devin 4Silvia009 5 minniemouse25 => 21 maart 2011 Lynn en Sem. 6 mm7 7 Naomi33 8 Cadijntje Jongens-Mama 1 Linnepinneke => 27 september 2010 Noah & Kyan 2 Emesve 3 Onskleintje 4 Smurfin 5 Emav => 30 mei 2011 Tom & Jurian @Cadijntje spannend hoor maar wat leuk een jongen en een meid, haha ja das ff anders he, een jongentje terwijl je al twee meiden hebt... geniet er van en hoop dat het allemaal goed is met de kleine
Thx meiden Maak me ook geen zorgen hoor, t`jochie lag er gewoon niet goed voor... Ach kunnen we nog een keertje weer spieken Blijf het wel heel bijzonder en speciaal vinden Zo nu ga ik lekker slapen, dromen over jongens babies, haha! Tot morgen!
Cansijtje whoehoeeee super olk jongen meisje leuk leuk!!en idd zal vwst goed zitten met t hartje ik ga slqpen kkm morgen ff langer kleststen xxx
Candijtje: gefeliciteerd zeg! Wat ontzettend leuk, een jongen en een meid!!! Hoer vandaag de proefdruk van het geboortekaartje binnen gekregen! Helemaal leuk, en helemaal blij! We hadden samen 2 kaartje gemaakt, maar kozen toch allebei voor dezelfde!! Gelukkig maar!! Verder drukke dag gehad met werken, morgen klets ik weer mee! Gristen!
Goede morgen allemaal ja leuk is dat he, als je het geboorte kaartje binnen krijgt!! kan niet wachten tot ik hem in echt heb hier verder een redelijke nacht gehad voetjes weer iets dunner straks ff foto's maken van de baby kamer en naar de kapper
Goede morgen! Pff! Gister een heftig dagje gehad met werken! Baalde er ook stevig van! Had vorige week duidelijk mijn grenzen aan gegeven, maar nu was de dienst voor gister dus nog steeds niet opgelost, waardoor ik dus moest pendelen tussen twee huizen, en 2diensten in m'n eentje moest draaien (wel Met hulp van stagiaire, maar toch). Met als gevolg dat ik gister al last van m'n rug kreeg, maar nu vanmorgen is het nog veel erger! Maar goed, ben baanvast lekker vrij, dus doen gewoon rustig aan! Gister overdag hebben we behang gekocht voor in ons nieuwe huis, voor de woonkamer, kamer van ons zoontje en kamer van de twins! Ik ben verliefd! vind het allemaal zo leuk! Heb enorm veel zin in er nieuwe huis!! Candijtje: hier moesten ze ook heel lang kijken naar beide hartjes, omdat ze eigenlijk niet goed lagen... Wij werden er al zenuwachtig van, zeker toen die vrouw ook nog haar hand voor haar mond deed, ze keek er zo ernstig bij... Maar ook hier kwam dat omdat het gewoon niet heel goed te zien was. Maar even later waren beide kindjes weer flink beweeglijk geweest, en toen kon ze het wel goed zien!! Dus ws is het idd helemaal niks.... Maar een keertje extra spieken is natuurlijk altijd leuk! Nog even een ego dingetje: Ons zoontje van nog geen 2 sprak vanmorgen ineens een hele volzin: 'papa, ik ga broodje eten!' Trots!!
Candijtje, wat leuk een meisje en een jongen!! Wat zal de knul straks verwend worden met al die meiden hihi
Na een heerlijke nacht slapen weer present hier heb ook zo`n zin om de kamer voor de twin te gaan maken inrichten enzo, maarja dat kan pas in het nieuwe huis Vrijdag wel stof halen voor de andere familiewieg, in ieder geval iets met lichtblauw na al dat rose Nikkijane, vervelendzeg dat ze nog geen rekening met je houden op t`werk... pff 2 huisjes moet er niet aan denken zeg.... Ik heb aangegeven bij de gyn dat het me allemaal al wat zwaar valt... ga na mn vakantie in gesprek met de arbodienst, kijken wat die voor me kunnen doen... Moet in juli 4 dagen achterelkaar werken kan ik nu al enorm tegenop zien... Heb zelf 3 broers, wel grappig dat straks onze zoon (wat klinkt dat!) dan 3 zussen heeft
Nikkijane!!Denk aan jezelf he!!Ze mogen best wat rekening met je houden!!Ik zeg maar zo dr kloppen wel 3 hartjes in jou lichaam!!Denk aan jezelf meis!! Candijtje leuk he jochie erbij ik vindt t ook super hier dan straks 2 meiden en een knul!!Hihi bijzonder!! Alles goed hier verder wel moe moe moe maar leg me er gewoon bij neer en doe er een hele dag over om t huis een beetje netjes te houden...das nie erg hoef verder toch niks he haha!! Xx
Ik heb ook bij m'n leidinggevende aangegeven dat ik er enorm van baal dat ze er nu geen rekening mee gehouden hebben! Ze begreep mijn gevoel, maar het was echt niet anders op te lossen... Dus was helaas de sjaak Maar volgende week naar de arbo, en ws daarna voor 50%werken en therapeutisch (dus vooral op kantoor). Zou mij al heel wat rust geven dat ik gewoon weet dat ik niet meer van alles moet! Candijtje: heb je al bijna vakantie dan? Hebben jullie nog plannen? Of word het een verhuis-vakantie met alles voorbereidden en zo? Hoe zat het ook al weer? Hebben jullie je huis al verkocht, en ook al iets nieuws gekocht?? Ben het ff kwijt! Hier word vanavond de eet tafel opgehaald, die hebben we al verkocht... Hihi, dus dat word met het bord op schoot eten komende weken en vanavond ook naar de fotograaf om de foto's van 2 weken terug te bekijken... Ben benieuwd!
Vind ik altijd erg mooie uitspraken van leidinggevende, het is niet anders op te lossen... Als je 100% de ziektewet in moet door dit soort dingen zullen ze het ook moeten oplossen... Wanneer ga je trouwens verhuizen???
Ja dat is inderdaad ook zo! Belachelijke uitspraak, maar straks moeten ze het gewoon oplossen, als het niet meer gaat dan gaat het niet meer! Ben alleen iemand die altijd over eigen grenzen heen gaat, en dan geef ik het eindelijk aan, en dan gaan anderen over mijn grenzen... Maar goed, als het goed is, komt het nu niet meer voor! We hebben op 31 augustus de officiƫle overdracht, en willen de tweede week van september verhuizen... We kunnen in augustus al wel beginnen met klussen, dus in de eerste en tweede week moet er nog geschilderd worden (door een schilder) en word de keuken geplaatst (2dagen werk). Dus ik hoop van harte dat de twins pas eind oktober komen, dan kunnen we nog ff rustig settelen!
heftig hoor nikkejane!! En ook straks verhuizen!! Wij hebben het ook gedaan, was blij dat familie veel heeft kunnen helpen want ik kon echt niks. Wij moesten ook heel erg wennen 2 meiden erbij. We hebben nu ook 1 jongen en 2 meiden. maar jongens zijn zo leuk!!! Tenminste zou niet zonder willen hoor! Even een foto van gister...vind ze hier heel erg op elkaar lijken wat denken jullie>?? Bekijk bijlage 161131
Ik ga er ook vanuit dat ik niks kan met het verhuizen! gelukkig kan mijn man heel goed plannen, en organiseren! Dus we hebben nu al hele schema's op papier en moet zeggen dat dat (voor nu) wel rust geeft! Ik leg me er maar bij neer, meer kan je toch niet doen! Hoop alleen dat ons zoontje het allemaal wat aan kan. Het zijn nogal wat veranderingen voor dat knulletje! Maar dat loopt vast ook wel los. Mama van 3 hoeveel weken was jij toen jullie verhuisden? Vind dat je dames daar ook enorm op elkaar lijken! Ze hebben zon schattig neusje!
1 Sjaantje85 rond 18 Juli Jongen & Meisje 2 missa rond 21 Juli Meisje & Meisje 3 Sjulie rond 09 Augustus Meisje & Jongen 4 Bietje1972 rond 14 Augustus Meisje & Meisje 5 Smurfin rond 15 September Jongen & Jongen 6 Rave angel rond 17 Oktober Meisje & Meisje 7 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen 8 Cadijntje rond 25 Oktober Jongen & Meisje 9 Nikkijane rond 31 Oktober Meisje & Meisje Meisjes-Mama 1 Rave Angel 2 Bietje1972 3 Jane1983 4 mama van 3 => 19 mei 2011 Fleur & Lieke 5 Bereke 6 Samloes => 27 mei 2011 Jet & Mies 7 Missa 8 Yippieajee Jongen/Meisje-Mama 1 Sjulie 2 Sjaantje85 3 Patroeschka => 03 dec 2010 Carmen en Devin 4Silvia009 5 minniemouse25 => 21 maart 2011 Lynn en Sem. 6 mm7 7 Naomi33 8 Cadijntje Jongens-Mama 1 Linnepinneke => 27 september 2010 Noah & Kyan 2 Emesve 3 Onskleintje 4 Smurfin 5 Emav => 30 mei 2011 Tom & Jurian