heel leuk gedaan Missa!!! Leuke kleur ook dat paars! Dankje.. Ja ze lijken veel op elkaar... maar we zullen het wel zien over een paar maanden of ze echt 1eiig of 2 eiig zijn. Pff ben speen aan het afbouwen bij zoonlief. Hij heeft net een half uur lopen krijsen in bed... maar het is nu stil. Zou die dan toch in slaap zijn gevallen??
pff daar moeten wij ook nog aan beginnen, heb ook al tegen manlief gezegt dat ik daar nog ff mee wil wachten, zie de bui ook al hangen dat gegil in bed, gelukkig heeft ze hem alleen daar maar goed, ze moeten er toch een keer vanaf.. hoop dat de tweeling het niet nodig heeft! Thanks
jups hier ook alleen in bed hoor. Maar hij is nu bijna 3 dus vind het wel goed. Tweeling heeft hier wel al een speentje helaas.. Maar ze hadden ernorme zuigbehoefte na de borst.. Maar denk dat het nu ook weer ga afbouwen, nu hebben ze genoeg voeding uit de fles.
Wat schattig missa die kamertjes! Speen afbouwen heb ik geen ervaring! Zoonlief gebruikt z'n duim... Iets moeilijker af te leren, maar aan de andere kant wel heel handig, want hij is altijd bij de hand! Hij doet al wel 'op commando' z'n duim in of uit z'n mond. Dus tijdens eten en spelen moet die van mij uit z'n mond! Als hij moe is begint hij te duimen... Ook wel een handige indicator!
1 Sjaantje85 rond 18 Juli Jongen & Meisje 2 missa rond 21 Juli Meisje & Meisje 3 Sjulie rond 09 Augustus Meisje & Jongen 4 Bietje1972 rond 14 Augustus Meisje & Meisje 5 Smurfin rond 15 September Jongen & Jongen 6 Rave angel rond 17 Oktober Meisje & Meisje 7 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen 8 Candijtje rond 25 Oktober Jongen & Meisje 9 Nikkijane rond 31 Oktober Meisje & Meisje Meisjes-Mama 1 Rave Angel 2 Bietje1972 3 Jane1983 4 mama van 3 => 19 mei 2011/ 36+5 weken Fleur(2745) & Lieke(2675) 5 Bereke 6 Samloes => 27 mei 2011 Jet & Mies 7 Missa 8 Yippieajee=> 3 maart 2011/ 38+3 weken Eva (2930) en Vanja (2070) Jongen/Meisje-Mama 1 Sjulie 2 Sjaantje85 3 Patroeschka => 03 dec 2010 Carmen en Devin 4 Silvia009=> 21 mei 2010 Luuk 2624 gram Sanne 2352 gram 5 minniemouse25 => 21 maart 2011 Lynn en Sem. 6 mm7 7 Naomi33 8 Candijtje Jongens-Mama 1 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 weken Noah & Kyan (1910 en 2280) 2 Emesve 3 Onskleintje 4 Smurfin 5 Emav => 30 mei 2011/34+5 weken Tom (2586) & Jurian (2270)
Wat een leuke foto's weer van alle twins en mooi kamertje van Missa! Voor wat betreft het speen afbouwen, mijn zus heeft ook een tweeling en bij hun is de speen meegegaan met Sinterklaas toen hij weer terug naar Spanje ging met z'n pakjesboot. Ze hebben weinig tot niets gemekkerd! Het is een idee... maar ja... december duurt nog ff! Heeft iemand van jullie een 3D (of 4D) echo laten maken van de tweeling en zo ja, met hoeveel weken?? Mijn twins zijn goed door de 20 weken APK gekomen! Helemaal trots en nu aan deel II van de zwangerschap beginnen.
Wat fijn dat je twins goed door de APK zijn gekomen!!! Tot nu toe alleen maar goed nieuws!!!! Laten we dat zo houden meiden!
@emesve, wat fijn dat je 20 weken echo goed was!!! Hier met 17 weken een geslachtsbepalende echo gehad en daar deden ze ook 3d echo's dus ik gevraagd... Het kan wel maar het werd me min of meer afgeraden omdat het met 1 soms al lastig kan zijn om ze er goed op te krijgen moet je nagaan hoe dat met 2 kan zijn hahaha en als ik het wilde kon ik dat het beste met 22/23 weken doen want dan hadden ze nog iets van ruimte!!! Maar kreeg geen garantie dat het ging lukken... Heb het uiteindelijk ook niet gedaan...
@linnepinneke: dankjewel voor je reactie! Het echocentrum geeft idd ook geen garantie en zegt dat het tot 25 weken kan. Maar aangezien onze jongens voor lopen op schema ga ik zeker niet tot 25 weken wachen! Vanmorgen hebben we wel alvast een klein voorproefje gehad in 4D, en dat gewoon in het ziekenhuis! Ik zal ze zo even toevoegen.
wij hebben ook geen 3/4d echo gemaakt bij ons rade ze het ook af, aangezien je al zoveel echo's kreeg en je het er vaak bij twee niet mooi op krijgt,wij 25 week heeft hij een paar 3/4d echo's gemaakt om mee te nemen
heel bijzonder emasve!! Hier heb ik het ook niet gedaan, was gewoon bang dat het niet zou worden wat ik er van zou verwachten... Maar als ik dit zo zie toch wel jammer...
@mama van 3: En dat met 20 weken! Maar deze zijn dan nog gratis in het ziekenhuis gemaakt. Bij de echoburo's ben je wel rond de 100 euro kwijt. Dat zijn toch weer een heleboel luiers! Twijfel twijfel...
Wij hebben het wel gedaan met 25 weken..en idd was er 1 goed zichtbaar en de ander niet.. maar ik ben blij dat ik het heb laten doen.. liefs van de dames hier.. eva ligt lekker te kletsen en vanja slaapt ze zijn ook zo lekker tegelijk vandaag haha
Dat had ik dus ook... Heb je ongeveer voor 35/40 dagen luiers voor... En alles voor de mannen hoor maar financieel valt een tweeling best tegen!!! Maar ik zou het nooit anders meer willen