Bietje: fijn dat de controles zo goed zijn! Hoe en wanneer meten ze je baarmoedermond? En qua gewichten zijn ze nog niet zo zwaar of wel? (misschien klets ik wel uit m'n nek hoor). Is het zo dat de kindjes in de laatste weken het meeste aankomen? Balen van je maxi cosi's! Ik denk niet dat ik er een neiuqe wagen voor zou kopen, tenzij je je huidige wagen voor een goede prijs kunt verkopen!
Bietje welke wagen heb je en welke maxi cosi?? Ik heb ok de easywalkr van 2010 en maxicosi uit eerder jaren en dit gaat prima....
Haha, dat zeg ik, misschien klets ik ook wel uit m'n nek Zie trouwens nu dat je 30welen bent, dacht dat je al 34weken was...
Jane fijn weekend, denk dat je al weg bent maar goed Bietje, fijn dat alles weer goed was! Balen van je maxicosi zeg maar ik zou dnek ik niet een nieuwe wagen gaan aanschaffen, hoe vaak gebruik je ze maxicosi op je onderstel... bij mn oudste dochter heb ik het praktisch niet gedaan eigenlijk, puur alleen voor in de auto... Bleef op gegeven moment ook alleen maar in de auto staan,. staan ze in huis ook niet in de weg... Poeh, vanmrogen eerst naar de tandarts geweest samen met de oudste, was alles oke dus das weer lekker. Door naar mn ouders, samen met mn moeder wiegstof gehaald, schoonmoeder gaat de oude wieg waar manlief in heeft gelegen bekleden... De wieg waar mn meiden in hebben gelegen heeft mijn moeder bekleed, en we hebben voor het hemeltje dezelfde stof kunnen vinden, binnenkant word wel anders, lichtblauw natuurlijk Daarna weer naar huis, en thuis boodschappen gedaan, alles weer in huis maar ben het nu wel een beetje zat... manlief komt vanavond pas rond 20 uur thuis denkik, die had een soort van teambuilding de hele dag met BBQ, daarna lekker 2 weken vakantie Heerlijk mèt mooi weer opkomst!
tja mooi weer word het pff,maar als ik eerlijk ben vind het weer nu wel lekker, en heb het nu al warm, laat staan maandag met 30 graden heeeellllp denk dat ik de hele middag in een lauw bad ga liggen
Fleur heeft een nieuwe bezigheid!! View attachment 161893 Ben best trots want Timo deed dus inderdaad pas heeeel laat!
Hey dames!! Daar was ik weer!! Alles goed gekeurd! Ze liggen beide nog in stuit MAAR doordat ik al een dochtertje heb en een flinke meid met de bevalling was durft hij het met mij aan een stuitbevalling te doen. Nu moet ik vlg week terug om met hem de voor en nadelen te bespreken van of een keizersnede of een stuitbevalling. Vervolgens die week daarop kijken hoe ze liggen zodat we dan ook kunnen besluiten wat het wordt pffff ik vindt het zo moeilijk de keuze wordt dus gewoon bij ons gelegd nu.... Het jongetje weeg ongeveer 2986 en het meiske 2394 keurige gewichten dus het zijn twee flinke kids iig!! Dus al met al goed nieuws alleen nu me eigen verdiepen in wat we willen!! Xx
oww spannend Sjaantje!! En jeetje wat een mooie gewichten zeg!!! Maar als ze zo blijven groeien en dan ook nog een stuitbevalling...lijkt mij pittig! Fijn dat alles goed was!!
@nikkiejane, sjulie zei het al, gewichten zijn goed hoor. Onze zoon was met 31-3 1700 gram, dus klopt aardig. Ik heb de firstwheels city twin en twee nieuwe maxicosis cabrio, die dus niet passen ! Wacht het idd wel even af, of ik een leuke prijs kan krijgen. Sjulie volgens mij hebben wij dezelfde bedjes als ik het zo zie. Mama van 3, wat snel zo dat koppie omhoog!! Sjaantje, ik persoonlijk zou nooit voor een keizersnede kiezen...ten eerste poep ik drie kleuren voor die ruggenprik en ten tweede schijnt het herstel langer te duren. Als je geen keuze hebt, dan is het natuurlijk wat anders. ( enige voordeel dat ik kan verzinnen bij geplande keizersnede is dat je de weeën niet hebt)
Oh Jsuli, wat lief zeg, die 2 bedjes met maxicosis met rose en blauw... Heerlijk! en ook zo`n mooie blauwe easywalker, leuk die dekentjes erin Hier word het w.s. ook zo ie zo een donkerblauwe wagen... Lief hoor, word al heel wa t zo he! Oh Sjaantje wat een mooie gewichten voor je kindjes zeg, spannend de keuze die je moet maken... Ik hoop zelf op een vaginale bevalling, aangezien het herstel van een ks mij erg lang duurde, viel op zich niet tegen qau pijn enzo maar het is gewoon een ingrijpende buik operatie. De 6 weken daarna waar je weinig mag tillen enzo.. Nouja ik heb natuurlijk ook nog 2 kids rondlopen... Moeilijke keuze!
hier nu 2 keizersnede's gehad en binnen een week was ik eigenlijk hersteld... alleen zwaar tillen moet ik gewoon nog niet doen. Maar voor de rest is het mij echt heel erg meegevallen hoor.. En hier nog eentje die als de dood is voor prikken en bloed.. maar ruggenprik viel echt heel erg mee! Je krijgt eerst een verdoving en die prikt maar niet heel pijnlijk en dan voel je van de echte ruggenprik niet veel meer.. Ik vond infuus inbrengen pijnlijker dan de ruggenprik!
Ik heb bij een ingreep laatst ook een ruggeprik gekregen maar dat valt echt mee hoor.. was er ook bang voor, maar voelt niets anders als een prik in je arm (vind ik) en idd het infuus vond ik lastiger/pijnlijker.
Jaa maar een stuitbevalling....das ook geen kattenpis geloof ik....en idd keizersnede herstel enz met 3 kids...maargoed het gaat mama van 3 ook goed af!! Daarom de keuze is niet makkelijk....
jups het is mij erg meegevallen, zag er erg tegenop hoor. Ook inderdaad omdat ik met Timo zat. Maar ik merk het nu alleen nog als ik echt teveel til dus dat moet ik nog gewoon nog niet doen. En stuitbevallingen brengen ook weer risico's met zich mee tja zal het ook lastig hebben gevonden hoor om te kiezen! Ik hoefde het gelukkig niet want Fleur lag in onvolkomen stuit dus gyn zei meteen al dit wordt een keizersnede.