Ja ik heb het afgelopen vrijdag al met de gyn erover gehad en gelukkig zag hij ook wel dat t pittig is er zitten natuurlijk 2 flinke kindjes in en ons dochtertje was ook ruim 8 pond(dat zegt nu dan wel niks maar toch)Verder heb ik de hele zwangerschap geen puf of kreun gegeven... Ik merk gewoon dat mijn rug en bekken niet meer willen!!Dat is verder dan ook wel het enigste hoor!!Maar wel vervelend als je er een dreumes van nog geen 2 hebt rondlopen...(zal vast herkenbaar zijn voor een paar) Hij heeft zowieso aangegeven met 38 weken ze te halen maar mischien dat als de beebs het goed doen het met 37 weken ook al wel mag!!Haha!! Spannend he dat betekent dus nog maar 2 weekjes brrrrr.... X
Sjulie rustig aan meiske ik had gister zo'n dagje bleeh gewoon er aan toe geven en lekker plat(als dat lukt) Lin heerlijke mannekes had de foto al op hyves gezien geweldig!
Pagina 2, dat kan niet he Vandaag de maxicosies opgehaald, zien er keurig uit. Tsja de poppen van de meiden moesten even proefzitten
zien er idd goed uit hoor!! Zo had ik koninginnen dag een MEGA deal...we hadden nog een maxi cosi van ons dochtertje...dus hoefde er nog maar 1 bij...nu hebben we een hele mooie de cabriofix geloof ik gewoon van spijkerstof je raadt nooit wat ie ons gekost heeft! 10 EURO haha en ziet er nog als nieuw uit incl voetenzak en verkleiner!Giller toch haha!! zwangere dames succes morgen met de hitte ppppfffff En degene met de kleine ukkies ook want ook die hebben er vast last van!! Xx
Bij ons zat er 12 minuutjes tussen C en D. En hier idd vaginaal bevallen zonder pijnstilling. Ik wilde wel pijnstilling maar dan moest ik plat op mn rug blijven liggen en dat kon ik echt niet. Ik zat mn weeen op te vangen in een stoel.
Das het mooiste vaginaal bevallen ik hoop dus ook nog steeds dat ze mss goed gaan liggen....maar een stuitbevalling nee dat niet dan wordt t keizersnee tis dus nu gewoon heeeeeeeel hard duimen!! Hier vertelde ze in het zh idd ook dat je een infuus van te voren krijgt zodat als het eerste kindje geboren is ze weeenopwekkers toedienen en na het tweede kindje nogmaals voor de moederkoek! Hoe het ook zal gaan het lijkt me iig een hele ervaring ineens twee kindjes erbij te hebben!!KAN NIET MEER WACHTEN haha Een kennisje van me is vrijdag nacht bevallen van twee meiden!!noor en sara ze zou eigenlijk gewoon bevallen maar is uiteindelijk ook een keizersnee geworden!!Ben benieuwd naar haar verhaal!! Ga lekker slapen nu!! Xx
@bevallen, ik hoop hier ook op een gewone bevalling. Zo groeiecho, dan zal ik wel horen hoe ze erbij liggen. Hopelijk de onderste nog fijn met hoofdje naar beneden en de bovenste dwars erover met ook het hoofdje op het laagste punt!
Goede morgen allemaal pff wat word het warm vandaag gister verjaardag van manlief gehad gelukkig alles buiten, en nu blij dat het voorbij is @sjaantje gefeliciteerd met je 35 week!! @sjullie doe maar kalm aan @ hier weer snot verkouden grr :x wanneer kom ik er es vanaf
Psies, binnen is het een stuk lekkerder Terwijl ik eigenlijk de zon wel heel lekker vind, voor mn zw-schap dan Vanmiddag maar even lekker het badje in plonzen samen met mn meiden, flink bad staat er dus dat brengt vast wel verkoeling
yeah 35 weekjes!!! Ben nog niet buiten geweest en was t ook niet van plan!!Haha..wel jammer normaal ben ik echt wel een zonneaanbidster en zit ik t liefst de hele dag te bakken.... Xx
Vandaag 20 weken! Mijlpaaltje! Ben voor controle geweest, bloeddruk was 130/70, buik was van iemand die 32weken zwanger is! Hihi, dus best behoorlijk. De gyn zei dat het dus logisch is dat ik me soms hoogzwanger voel!! Baby's lagen ook weer mooi op schema en mooi gemiddeld. De ene 308gram en de ander 319. Kindje 1 lag netjes met hoofd naar beneden, de tweede lag in stuit! Die trappelt dus ook steeds lekker tegen m'n blaas! Hihi! Ik ga nu ff liggen, vanavond weer werken.
ik heb toch wat leuks (vind ik zelf ) gevonden op internet voor mijn pandora armband helaas niet in echte pandora te krijgen maar,heb deze wel besteld meerling/geboortehangers ik heb voor deze gekozen geboortebedel
he meiden.. Hier ook lekker binnen van daag de dames hebben hun 2e prikjes gehad.. en groeien lekker v. 5.4 kilo en E 6.4 en lengte 59 en 62 cm.. ze doen het super.. Bevallen.. hier E gewoon en V via de keizersnee. maar meiden geloof me.. het komt goed.. hih sterkte met het warme weer
Yippie, vandaag zijn mijn mannen precies 9 maanden oud Hier vandaag ook naar het CB geweest en wat groeien ze hard!!! Noah is geboren met 1910 gr en 44 cm... Nu 8190 gr en 68.5 cm! Kyan is geboren met 2280 gr en 44 cm... Nu 8550 gr en 69 cm! Ben zo trots op mn mannen! Ze wegen gewoon ongeveer 4x zoveel
Dank je! En wat gaat het vlug hé! Niet alleen de tijd maar ook hoeveel ze groeien en wat ze allemaal leren! Vorig jaar rond deze tijd waren we nog aan het aftellen en nu kunnen we aftellen naar hun eerste verjaardag!
Leuke bedel Missa! Jeminee wat een weer.... niet vooruit te branden hier en gelijk de 1e dag dat ik vocht vasthoud. Langleve de slippers! Even een andere vraagje. Ik moet best lang achter elkaar zitten op kantoor. Als ik dan opsta dan voelt mijn buik zo gespannen aan. Meer bovenin dan onderin. Zijn dit harde buiken?? Ik heb geen idee hoe die voelen! Inmiddels voel ik wel heerlijk getrappel van binnen, zo bijzonder...