woensdag22 juni met de twins naa cb geweest amber weegt 9620 gr en 71 cm en thom 10.110 gr en 71 en half cm met thom moet ik naar de fysio die heeft een plat achter hoofdje met amber gaat alles goed
Emesve, ik had dit ook heel vaak. En harde buik voelt nog anders vond ik. Nooit geen goede uitleg gekregen hierover van gyn trouwens.
Bereke, nee ik ook niet. Had het ziekenhuis gebeld en de dame die ik aan de telefoon kreeg zei dat het zoveel kon zijn. En bedankt voor de medewerking weer! Ach ja... soms kun je beter ervaring van de "deskundige tweelingmama's" hier vragen, daar word je een stuk wijzer van!
Ja da's waar. Ik ben hier ook vaak raad komen vragen . Ik deed het dan wel 's avonds rustig aan als ik het overdag gekregen had op mijn werk. Voelde ik me beter bij.
@bereke, idd tijd gaat snel! Bij jou duurt het nog 2 maandjes voordat ze jarig zijn, hier 3! Maar het is wel heel leuk om te zien dat ze zoveel leren!!!
Emesve herkenbaar ik weet ook niet of dit echt een harde buik is maar ik denk wel een teken dat je ff rustig aan moet doen gewoon ff lekker liggen en je buik ontspannen.... En idd vaak heb je meer aan de raad van de tweeling mama's hier als elders...gewoon door de ervaring hihi!! Nou dag 1 overleeft...nu de nacht nog pffffff wij wonen in een vrij oud huis en tis ZOOO warm boven...beneden is t wel lekker koel.... Manlief is een paar dagen weg...dit stond al vast voordat ik zwanger was....En was geen goedkoop reisje...baal nu wel hoor...maar gelukkig komen mijn moeder en schoonmoeder de kleine douchen en in bed stoppen dat scheelt mij weer een hele survival haha!! Fijne aaf... X
Meiden, we zijn weer thuis. Vandaag ook nog met de meiden naar de Efteling geweest en jezus wat een hitte. De drukte viel reuzemee, de meiden genoten van de draaimolen, carnaval, fata morgana etc etc. Ik ben echt trots op ze, het hele weekend hebben ze het super gedaan! Echt hele nachten doorgeslapen! Dat doen ze thuis nog niet altijd. Nog een ruime maand en dan mogen wij hun eerste verjaardag gaan vieren.
Jane, oh dat klinkt alsof jullie je echt heel goed geamuseerd hebben ! Wij zijn zaterdag naar phantasialand geweest maar het heeft de hele dag geregend .
Moet eerlijk toegeven dat dit ook niet alles is hoor....temperatuur had van mij wel 10 graden naar beneden gemogen. Maar ja...helaas kun je niks aan het weer veranderen. Ik ga eens ff spieken in je album
Nee het was beter 25 graden geweest op zaterdag en op zondag hé. Maar ja, niks aan te doen. En we hebben ons toch geamuseerd!
Meiden hoe is jullie de nacht vergaan?!!Pff hier slecht sliep gloof ik pas om 2u en de kleine werdt om 6u alweer wakker!!Helemaal bezweet..Nu dus echt op de chillmodus.... Fijne dag!X
De meiden hebben hier wel goed geslapen, alleen waren ze wel vroeg wakker maarja... Ikzelf heb het erg warm gehad op bed Nouja, al shet maar 1 nachtje is hè Rond 11 uur komt er onweer aan geloof ik, we wachten maar af, tis nu zo drukkend buiten... We ruimen het badje maar vast op.... ze hebben het over storm enzo hè...
In het gezellige zeeland hebben we de eerste onweersbui al achter de rug... Voorlopig echt nog geen noodweer hahaha maar wel ontzettend benauwd!!!
Hier een goede nacht! Wel plakkerig, maar hebben allemaal goed geslapen! Zoonlief zit nu met z'n kont in een badje! Ik in de schaduw op een stoel ernaast! Zonnetje schijnt hier nog volop! Wat mij betreft mag het noodweer wel komen! Ff afkoelen haha! Aan iedereen maar sterkte vandaag weer met de hitte!!
Hier is het op en af met de zon en heeeeeel drukkend...hopp dat t weer wat er aan komt ook echt verkoelend is!!Kan t ff doorluchten he!! Ik doe ook niet veel had allerlei plannen maar heb geen energie vandaag!!Straks na t middagslaapje ff boodschapjes en dat was het!! X
ik schaam me diep, slaap echt als een roos hihi. gewoon van 2330 tot 0930 vandaag alweer 32 weken, nu op naar de 50 dagen!
lekker toch sjullie!! Hier schijnt de zon nog volop en is het echt hot! dus Timo lekker in het badje gezet, en de dames liggen heerlijk in de box buiten.. En ik ben lekker aanhet genieten!!
Hier inmiddels al meer bewolkt, maar ook af en toe nog zon. Ben zelf gaar, Devin kwam om 0.30 (toen ik nét eindelijk een half uurtje sliep) en om 5.30 weer.. Mn moeder komt zo en dan kan ik vanmiddag naar bed.