Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    pfff wat een hitte zeg vanacht en was ons meiske ook nog elk uur wakker :(

this beneden net zo warm 25graden bah bah bah, ga echt de hele dag niks doen, en zo te zien op buienradar duurt het hier nog een hele poos voor dat wij pas wat afkoeling hebben :(

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Wat vervelend he!!Dat klammende weer is echt niks...ik zit af te tellen tot Jade weer moe wordt kan ik er ook ga liggen pfff mn ogen vallen bijna dicht joh...

Ik ga ook buienradar s checken...

X

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ja zit ook al te wachten maar goed... ze gaat pas rond 1 uur en echt liggen zal het voor mij niet worden, zag net dat mijn luiertas van lief onderweg was, dus die word vandaag bezorgt :Dhoop rond 1 uur kan ik toch nog liggen :)

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hihi ik zit ook af te tellen totdat zoontje op bed gaat! Hihi, ben ook erg moe!
    Maar mag niet klagen want zoontje is al de hele ochtend heerlijk aan het spelen, heb de geen werk van!

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Haha missa bij jou dus ook t zelfde...ze.is.hier nu nog druk met kleien...leuk luiertas van lief!!ik heb m van oilily x

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    En nikkijane ook al!!tis ook overal t zelfde haha!

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    haha this toch wat, gelukkig ligt die van mij lekker op de bank dirk scheele te kijken, na een heel poppen verhaal met haar pop, ze ging met haar pop op vakantie en gebruikte de box als vakantie adres zo schattig

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hihi grappig! Kleintje zit hier nu voor calimero! Straks een broodje eten!

Vriendin van menu's 35 weken zwanger en verloor eerst slijm met bloed, maar nu ook bruinige afscheiding...
    Heb gezegd dat ik denk dat het de slijmprop is, maar ze belt voor de zekerheid straks de vk! Wel een beetje spannend!
    Kent iemand van jullie dit?

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ik heb t zelf niet gehad bij de eerste maar ik weet wel dat je m kunt verliezen maar dit niks betekent over evt een bevalling hij kan ook nog weer beetje aangroeien geloof ik!!

Bij Jade had ik wel iets meer slijm met lichtroze daarin de dagen voor de bevalling...liep toen wel al een week overtijd!!
    Maargoed het kan mischien ook wel een begin zijn spannend!

X

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hmmm... Ben benieuwd! Vind het voor haar nu wel spannend! Ze is al zo onzeker, dus hoop dat de vk haar kan geruststellen, en dat het allemaal gewoon normaal is!

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ja idd!wel goed dat ze gewoon eveb belt toch!!ben benieuwd...nou hier ligt mevr op bed dus ik ga ook gelijk plat!!trusten!

Xx

12. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Hier niet zo heel veel last van de warmte. Heb alles potdicht zitten en blijf lekker binnen met zoonlief.
    Vanochtend voor het eerst een echte groeiecho gehad. De dames lopen ongeveer een weekje achter met de groei, maar ze groeien wel goed in hun eigen curve door. Niets aan de hand dus. Dame 1 weegt 394 gr en dame 2 404 gr.

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    nee ken het niet, heb zelf de avond voor ik ging bevallen mijn slijmprop verloren maar dat was echt slijm, en geen andere kleur..

joepie tas is binnen zo lekker liggen nu broodje maken voor ons

eetsmakkelijk allemaal

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Toen ik mijn slijmprop verloor kwam er helder bloed mee... Dus had toen ook maar gebeld en voor de zekerheid wilde ze me in t zh ff zien! Daarna duurde t nog 6 dagen voordat de heren kwamen!

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ze heeft gebeld, vk denkt ook aan de slijmprop, maar omdat er ook wat vocht vrij kwam wil ze haar vanmiddag toch ff zien om uit te sluiten dat het niet haar vliezen zijn die gebroken zijn! Ze moet er half 3 zijn, dus ben heel benieuwd!! Spannend!

16. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    o spannend nou we wachten af, we horen het wel.... ga zo dochter ff naar bed brengen en zelf ook ff plat, maar eerst voetjes in koud bad :)

17. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mijn vriendin is onderzocht, het was idd de slijmprop! Dus niks aan de hand!

18. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    nou gelukkig maar!!

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden, trekken jullie het nog een beetje! Hier nog geen druppel gevallen in noord Holland hoor, mag wel van mij, vind het niet grappig meer. Middagdutje was na drie kwartier voorbij, zweten bleeeeh. Sjulie, ik benijd je dat je zo lekker hebt geslapen!

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hier vielen zonet 4 druppels, terwijl de zon scheen, heel vaag! Nu alleen nog maar zon! Ik heb de regendans al gedaan, maar tot nu toe geen resultaat! ;)

Deel Deze Pagina