haha dus dat hielp niet.... nou dan ga ik er ook maar niet aan beginnen want volgens weeronline krijgen wij helemaal niks
Hier begint t te waaien, af en toe flinke druppels die heel eventjes uit de lucht vallen en ook horen we het rommelen in de verte! Ben benieuwd wat t gaat brengen!!!
Hier een heerlijk weertje nog steeds, even een paar druppeltjes regen gehad vandaag, maar nu weer prachtig weer.. (nou ja, als je niets hoeft te doen dan en niet hoogzwanger bent )
joepie volgens buienradar krijgen we tussen half 11 en elf regen beter laat dan nooit pfffff ik heb echt voeten ze zijn wel 3 keer zo groot
Hier ook nog niets gehad hoor, wel dat de lucht betrok maar niets is er gevallen. Wel al het spul buiten opgeruimd vanmorgen want het zou vanmorgen volgens de buienradar gaan regenen Pfff vind warmte best lekker maar zo niet hoor... getsie alles plakt! Afwachten op wat verkoeling ze hebben het toch over 20 graden morgen, das ruim 10 graden koeler!
Hier is manlief onderweg naar de McDonalds! Die is op 5 minuten van ons huis, Hihi! Ik zeur namelijk al de hele dag om een McFlurry! ff wat verkoeling zoeken. Hier komt idd pas tegen 12uur de regen! Dus dat word een lange warme avond! Morgenvroeg moet ik er om 6uur weer af, want moet aan het werk, dus hopelijk wel een goede nacht! Morgenmiddag naar de bedrijfsarts... Ben benieuwd!
Oooohhhh lekker Nikkijane Oh ben benieuwd wat de bedrijfsarts zegt, ik ben van plan om na onze vakantie even daar langs te gaan... Moet in juli 4 dagen achterelkaar werken zie ik echt neit zitten... helemaal niet als het warm is.... nou eindelijk regent het ietsiepietsie hier en het waait Ik ga zo f flekker onder de douche afkoelen
Nou meiden hier ook een redelijk goede nacht....had me ook een beetje voorbereid op een slechte nacht omdat we toch de hele dag in de Efteling zijn geweest en wellicht dat de meiden teveel indrukken hadden opgedaan maar heb er voor beide maar 1 x uitgehoeven om een speentje te geven. Heb zelf best goed geslapen....maar die hitte vandaag blegghhh dat hoeft voor mij niet zo. Ik heb de meiden om 18.00 uur even lekker buiten in de tuin gebadderd Ohja het begint hier een beetje te rommelen maar nog geen regen
http://http://nikkijane.hyves.nl/album/32860786/Dit_ben_ik/7Fc1rmh5/fotos/1343440671/0/UloM/ Buik met 20 weken
Jane...WAT HEB JIJ TOCH 2 MODELLETJES prachtig hoor!! Missa ja meis...het gaat hard nu he...ik ga zelf uit van 37 weken...(hoop ik)das dus nog een kleine 2 weekjes pfff!!Spannend he x
Yes, regen en onweer hier losgebarsten. Net een Happie gegeten in het restaurant naast ons huis, buiten us het nu heerlijk koel, maar binnen wow alsof je tegen een muur aanloopt. Zo ff foto's spieken nu.
Haha dat kan dus niet nikkiejane. @missa en sjaantje, ik ga ook uit van 37 hoor, helemaal met deze hitte hihi. Vind het ook altijd lastig als mensen vragen hoelang moet je nog of wanneer ben je uitgerekend, zit altijd weer een hele toelichting aan vast dan he.
Daar was ik al bang voor! Krijg het verder niet voor elkaar! Iemand met een iPhone die wel weet hoe het moet?
Nikki ik wil ff vriendjes met je worden Wauw hier barst het weer los, eindelijk regen en onweer, lekker! Wat kan een mens er blij mee zijn, haha!
Oh Jane wat een moppies zeg.... Heir ook de dames buiten gebadderd in hun blootje, lekker hoor, daarna voorgelezen bij ons op bed met de ventilator aan, en sinds 8 uur slapen ze als roosjes, niet eens wakker geworden van het onweer, heerlijk!
Nikkijane ik heb je toegevoegd...je moet me alleen nog accepteren Sjaantje je hebt me nu al ingehaald...nog even volhouden. En andere zwangere meiden...ook nog even volhouden, het weer gaat nu even aan jullie denken als ik de weerberichten moet geloven,