Ja, ze is idd in goede handen! Heb haar man gebeld, maar neemt ook niet op. Denk eigenlijk dat ze ligt te bevallen... Heb hem gesmst of hij ff een berichtje wil doen zodra hij tijd heeft, omdat ik me beetje zorgen maak! Ben benieuwd. Als ze niet ligt te bevallen zal hij tegen half 10 wel reageren, want dan is het bezoekuur wel afgelopen! We wachten af...
Kreeg net een telefoontje van haar man. Vliezen zijn gebroken, en het rommelt nu wat! De artsen houden het niet tegen, als het komt dan komt het maar moet het ws nog ff in het zh blijven. Hij hing plots op omdat ze ergens anders heen gereden werd... Ben zo benieuwd nu! Ben iig gerust, vind het nu vooral spannend!
Nou idd heel spannend!!Gelukkig zit al wel in een aardig termijn!!Dus komt vast goed met het kleintje!!Spannend nu duimen voor dr dat het snel geklaard is!! Fijne aaf!
Precies, komt wel goed 35 weken is natuurlijk niet extreem vroeg. Leuk is anders als je je kindje niet meteen mee kunt krijgen, maar oké. Ben benieuwd, we horen het vast morgen van je.
Van harte nikkijane, wel een opluchting hè. Is idd niet zwaar voor die termijn denk ik, maar zal best goed komen!
gefeliciteerd met je vriendin, mooi dat alles goed is,en inderdaad niet echt zwaar rond 35 week zou het zo'n 2500 gram moeten zijn... @ hier hou gelukkig iets minder vocht vast pfff wel een opluchting zeg ben opeens in een dag een kilo lichter verder een goede nacht gehad gelukkig,nog steeds neus helemaal dicht, das wel wat minder
Hey meiden net terug van ziekenhuis..flinke domper...hij wil toch gewoon voor een normale bevalling gaan!!Wat ik heel goed snap en logisch is!!Ze houden t goed in de gaten en grijpen op tijd in voor een keizersnee met ruggenprik waar manlief bij kan zijn... Dus ik vroeg gaan jullie mij dan inleiden of hoe gaat het dan??! Nee nee in principe loop je gewoon tot 40 weken OMG!!Mijn tnate die ook een tweeliing heeft gekregen heeft ook de 40 uitgedragen..dus ls dat in de genen zit...dan mag ik dus lekekr nog 4 weken...valt ff tegen!! Tuurlijk weet ik wel dat t ook anders kan en dat ik eigenlijk niks te klagen heb!!Maar t viel me gewoon even tegen...snif snif!! Wou t ff melden!! Btw ze liggen beide nog in stuit!! Xx
Bah das shit, hoop niet dat ze dat tegen mij gaan zeggen maandag. Qua bevalling was ik wel voor vaginaal gegaan als ze allebei in stuit liggen !
jeetje sjaantje wat balen zeg!!! Je hebt dus gewoon kans dat je eerste weeen hebt enz en als nog een keizersnede moet (hoeft natuurlijk niet)... En 40 weken whooow hoop zo dat je dat niet hoeft te halen meid! Ik was zo blij dat ik met 36+5 mn keizersnede kreeg was mn buik en vooral de lichamelijke klachten zo zat.. Ik heb met je te doen!!
Jemig Sjaantje! Kan me voorstellen dat dat een flinke domper is! Doorlopen tot 40weken... Pfff! Hopelijk hoef je dat idd niet te halen. Ben benieuwd hoe het komt nu!
Als de onderste in stuit ligt komen ze hier standaard met een ks aan... En laten zitten na 38 weken doen ze ook niet... Hier kreeg ik t verhaal dat de risico's groter zijn dan de voordelen!!! Oja ik heb een spoedks gehad onder algehele narcose maar mn man werd gewoon naar binnen gesleurd haha heeft de navelstrengen ook zelf geknipt!!
Hier lag de onderste ook in stuit en kreeg ook gewoon een ks was geen twijfel over mogelijk en ik zou ook niet verder hoeven te lopen dan 38 weken...gelukkig!! Misschien toch nog een gesprek aan gaan sjaantje met je gyn?
Tja...ik snap het ergens wel...en gezien mijn eerste bevalling durft hij t waarschijnlijk aan...jade was ruim 8 pond en zonder problemen op de wereld gezet...ik moet woensdag naar een andere gyn die wou hij ook nog laten beoordelen hoe of wat... Op zich de bevalling heb ik me bij neergelegd en weet dat ik in goede handen zal zijn...alleen t valt me een beetje tegen dat ie me niet eerder gaat helpen...maargoed mischien is dat over 2 weken ook alweer anders!! Ik probeer positief te blijven he dames haha!! Wel apart dat elk ziekenhuis een ander plan heeft best apart he?! X
@sjaantje, dat is echt shit ja! Hier laten ze je niet langer dan 39 weken lopen, dan ben je echt over tijd. Met dezelfde argumenten die mama van 3 geeft. Tenzij je er echt zelf voor kiest, heb ik ook wel eens gehoord. Moet er ook niet aan denken hoor, nog 8 weken te lopen!! Zou het toch nog eens aankaarten en anders zeggen dat jij het zelf niet meer trekt! Van je afbijten hoor, tis jouw lijf!!
Jeetje sjaantje....pfff 40 weken! Zelf denk ik dat je ukkies wel eerder komen (denk 38 weken) omdat ze al goeie gewichten hebben maar toch! Dit had ik niet verwacht zeg
door laten lopen tot 40 weken..... pff daar moet ik echt niet aan denken. Mag maandag weer en dan ga ik overleggen hoe en wat. Heb veel last van harde buiken. Kinders zijn overigens goed levendig. Maar ik ben blij als het het einde is. Carpaal tunnelsyndroom in beide handen, onmogelijk dikke voeten etc. Dat maakt het niet handiger.