5150... Dat wogen mijn mannen bij elkaar nog niet hahahaha maar uiteraard GEFELICITEERD!!!!!!!!! Hier is mn beste vriendin afgelopen woensdag bevallen van een mannetje Morgenochtend voor de 2de keer op kraamvisite haha tis zo lief klein mannetje!!! Hij woog 3460 bij geboorte maar als ik het ventje zo zag kan ik me maar moeilijk voorstellen dat mijn kerels nog veel kleiner zijn geweest hahaha
@hier, gisteren is Noah's eerste tandje doorgekomen *hieperdepiep* maar vannacht heeft t mannetje ook zo liggen huilen... Resultaat, tand nummer 2 is ook bijna door!!! Bij Kyan zijn het alleen nog grote bobbels hahaha maar vind het wel grappig dat Noah als eerste begint met zn tanden, tis tenslotte mn oudste zoon whahahahahaha
Wauw, das inderdaad een flinke baby! dacht dat mijn oudste dochter flink was met 9,5 pond Linnepinneke, fijn dat het huilen dan toch een oorzaak had he... Oudste dochter had hier geen problemen met doorkomende tandjes jongste des te meer.... dus we weten beide kanten Wij zouden gister de sleuteloverdracht bij de notaris maar aangezien het kabinet zo aan het rommelen was met de overdrachtsbelasting besloten dat we het aankomende disndag gaan doen. Goede keuze gemaakt aangezien de belasting van 6 naar 2 procent is gegaan.... Komt er dan toch nog die nieuwe keuken vanmiddag op zolder aan het rommelen en opruimen geweest, kleertjes van de meiden gesorteerd en uitgezocht... ligt nu op stapeltjes... van de week verhuisdozen halen en dan per maat in de doos doen is het een beetje gesorteerd Ook veel dingen weg gedaan. Ruimt lekker op nu ff rustig aan doen en vanavond nog maar ff verder als ik nog zin heb
WOW!!wat een gewicht wel leuk gefeliciteerd hoor!! Gister bij een kersverse tweelingmama geweest agosie wat een hupkes wel alle 2 3000 gram met de geboorte maar toch zo klein... Hier verder alles goed...dacht vanacht eventjes dat t aan t rommelen was amar ben toch in slaap gevallen en nu niks meer!!! Meiden ik ga Jade zo lekker op bed leggen en dan plof ik er neer... fijn weekend X
Jeeetje 5 kilo!!!! Zijn er nog meiden op zoek naar maxi cosi's? Heb ze op marktplaats staan Marktplaats.nl > Maxi-Cosi Cabriofix frisbee incl. voetenzakken (tweeling) - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes
Ow ff klagen hoor...mss herkenbaar voor iemand maar mijn brosten doen echt zo'n pijn!!de hele zwangerschap geen last van gehad maar nu...kan geen bh aan en ze gloeien als een gek!!grrr fijn joh al die kwaaltjes haha!! Ik ga lekker douchen...en dan op bed een boekje lezen en hopen dat ik lekker slaap... Thanks meiden voor jullie mening over de bevalling ik vindt dat ik zelf teveel twijfel en ga dit woensdag toch nog eens goed bespreek met de gyn!!Mijn gevoel en verstand weten t ff niet meer haha!! Daarbij komt dat mijn man toch liever een keizersnee ziet die vindt de risico's te groot... Nou weltrusten!!! Xxx
Sjaantje:als jullie een ks willen dan kan de gyn dat volgens mij niet eens weigeren!! Ga een goed gesprek aan met die man en dik je klachten misschien nog wat aan zodat die je in ieder geval niet tot 40 weken laat lopen!!! Borsten begonnen hier pas na de geboore pijn te doen, wel lekte ik al vrij vroeg melk snachts was ook geen pretje...wat je kan doen is een koud washandje erop leggen verkoelt het wel lekker!! Jane: je hebt prachtige meiden!! Yippieyee hoe gaat het met jou en je dochters?? Hier even een baalmoment!!! Mn man heeft nu 6 weken vakantie en mag je toch verwachten dat die mij nu iets meer helptmet de voedingen....maar niks is waar hij ligt nog heerlijk te pitten terwijl ik de nacht voeding in mn eentje heb gedaan er o. Kwartvoor 5 uit gegaan omdat de dames niet meer wilde slapen en ze nu net weer in mn eeentje deflessen. Geg even.word ereen beetje moedeloos van!! Ik wil ook gewoon slapen zucht,,
Mama van 3 wij hebben idd alrijd de keuze nog!!dus ga dit idd aankaarten woensdag!! En die vent van jou geef m maar een schup onder de kont hoor!!nee dat is en blijft lastig...helaas heeft mijn man strx geen vakantie hij is.zzper en kost teveel om vrij te nemen maar verwacht van hem.strx ook dat ie iig de weekenden meehelpt!!spreek je vgevoel uit naar hem vaak.zien ze het zelf niet eens!!en dan hoop ik dat je snel ff keer nachtje door kan slapen meis.... Toi toi xxx
@Mama van 3, zou het er ook gewoon over hebben vandaag met manlief. Niet jezelf op gaan vreten en ergeren van binnen, maar gewoon aangeven dat je graag wil dat hij je helpt, omdat jij het straks anders niet meer volhoudt. Mannen zijn natuurlijk niet zo goed in verborgen signalen, die wij vrouwen meestal geven, dus duidelijk zijn denk ik. @Sjaantje, you go girl! Gaat je man mee de komende keer naar de gyn? Kan hij iig ook zijn woordje doen! Hier net mijn bed uit (schaamteloos, maar ik geniet nog even) gisteren de verjaardagen gevierd van zoon, dochter en manlief. erg gezellig, maar ook wel zwaar...ook al heb ik geen drol gedaan, mocht van niemand...das wel weer een voordeel hahaha zit er over na te denken om volgend jaar weer zwanger te zijn op de verjaardagen (Not hoor) Kinderen zijn uit logeren, dus zo een beetje opruimen en dan in chill modus. wel heel fijn om te merken dat we zoveel lieve vrienden hebben, die ons dingen uit handen nemen! Fijne dag!
@sjaantje succes morgen @mama van 3 het is volgens mij overal het zelfde laat je niet gek maken!!! @hier morgen controle in zh echo + gyn verder alles prima
Candijtje: weet jij hoe dat zit met die overdrachtsbelasting?? Wij hebben dat huis in december al gekocht, maar de overdracht is pas op 31 augustus. Hebben wij dan ook recht op die overdrachtsbelasting-korting??? Zou wel heel lekker zijn!!!
Ik hoorde gisteren dat de overdrachts belasting met terugwerkende kracht toegepast zou worden. Hoe het precies zit, weet ik niet..misschien ff googlen??
Hmmm... Als ik het zo lees tref ik het echt ontzettend met mn man hahaha hij heeft nog nooit een nachtvoeding overgeslagen en als nu de mannen 's nachts huilen staat hij als eerste bij hun bedje!!!
Nikkijane, volgens mij hebben jullie ook recht op de overdrachtsbelastingkorting (leuk scrabblewoord ) Scheelt een leuk centje hè! Kan je heel wat voor in huis laten doen!
Wow! Dat is echt geweldig! En komt dat dan bij het bouwdepot op of zo?? Manlief zal morgen ff met de bank bellen, ff vragen hoe en wat! Dat geeft namelijk echt wel wat meer ruimte!! Heerlijk!!
Oh mijn mannetje helpt ook hoor. Hebben altijd samen de nachtvoedingen gedaan, ga ervan uit dat dat nu ook gebeurt. Bepaalde dingen moeten echter wel duidelijk gezegd worden soms. "de vuilnisbakken moeten nog aan de weg" is te vaag, maar " zet jij nu de vuilnisbakken even aan de weg" is heeeeel duidelijk. Haha
Ik denk dat je het via de notaris terug gestort rijgt op je rekening zodra je de sleuteloverdracht hebt gehad. Wij hebben die a.s. dinsdag, zal het je dan vertellen Maar dat word woe avond pas aangezien we dinsdag op woensdag in het nieuwe huis zijn... Inderdaad lekker centje erbij hè
Mannetje hier heeft altijd geholpen met de nachtvoedingen maar op het moment doe ik 85 % van de verzorging. Nachtvoedingen hebben wij al vanaf 2,5 maand niet meer maar soms wou ik wel eens dat hij eens wist hoeveel werk het is in je eentje. Het is ook m'n eigen schuld hoor... Ik doe het gewoon allemaal, in het weekend sta ik op om en blijft hij liggen. Hij helpt wel altijd met de eerste fles en laatste fles en dat was het.