Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Felicitas belt wel om te vragen wat je mailadres is en proberen je nog een aantal abonnementen aan te smeren.... Maar de doos kun je gewoon bij Etos ophalen!!!

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ow!!Vreemd nij Jade had ik alleen de blije doos en er kwam toen echt iemand onaangekondigd aan de deur terwijl ik viistie had kwam ze er uitgebreid bij zitten om mij van alles aan te smeren?!!
    Of het moet van iets anders geweest zijn haha ik weet het niet maar vond het zwaar irritant...

Xxsie

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    bij onze dochter konden we de blije doos ophalen en van de etos belde ze voor een afspraak om langs te komen met de doos, maar dat kan nu wel veranderd zijn :D

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Sjaantje, ik had ook zo erg kramp in mijn benen en kuiten...... advies van de gyn, magnesium tabletten, en geen kramp meer gehad, en de harde buiken waren ook veel minder! Misschien heb je er iets aan!

5. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    mmm nog niks van samloes.... hoop toch echt voor haar dat ze al bevallen is....... nou ff bakkie koffie doen en beentjes omhoog, zal vanaaf nog ff spieken, morgen gezellig daggie naar vrienden toe :)

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Voor de dames met een meisjes tweeling... Ik heb 2 schoonzonen in de aanbieding hahahahaahahahahahaha ;):D

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    wat een heerlijke kereltjes zeg!

8. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    wat een schatties!!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heb jullie ook weer gevonden.... :)

Samloes nog geen nieuws?

Thuiskomen qua gewicht...hier zijn ze thuis gekomen met 2222 gram en 2120 gram en met 8 voedingen van 45 cc.

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heb hier nog twee sexy mannenverleidsters in de aanbieding

Vind dit zo'n lieve foto ;)

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog eentje dan...

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ow die foto's!!heerlijk jullie hebben allemaal zulke knappe kindjes.....(khad ze natuurlijk ook al op hyves gespot haha)

Mm7 ow thanks voor de tip!!Merk idd ook dat de harde buiken erger worden.....vlg week naar zh zal t eens even in de groep gooien!!

Haha kheb straks met de angelsound op mn buik gezeten!!Had ze alle twee gelijk te pakken leuk!!

Samloes houdt ons in spanning........

Xx!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Even een vraagje (sorry dat ik inbreek)
    Heeft hier iemand de bugaboo donkey? Zo ja hoe bevalt hij?

*breekt weer uit*

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bugaboo donkey rijd fantastisch!!! Helaas levertijd van 3 maanden op dit moment. En je kan die niet kopen zonder reiswiegjes, maar als ik jou onderschrift lees is dat volgens mij nog niet nodig, en dan doel ik op twins!

Jane en linnepinneke, kan ik er bij jullie beide 1 'reserveren' ik heb namelijk een schoonzoon en een schoondochter in de aanbieding!

Hier hebben ze net hun eerste echte twin gesprek gevoerd, lachen naar elkaar, een hoop ooooh aaaaaaaah baaaaaaaah en weer lachen samen! Zo leuk om te zien, bedacht me op het laatste dat ik het ook wel kon filmen dus een inimini stukje gefilmd!

Spannend bij Samloes, ik denk dat dr meiden er wel zijn hoor... ze is er vast lekker van aan het genieten nu!

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
  16. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
  17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heb hem al besteld, hij komt begin juli.. Maar was benieuwd naar de echte verhalen! :p

We hopen op een tweede wonder en wie weet is dit wel een tweeling ;) (zitten aan beide kanten heel veel tweelingen in de familie dus de kans is er)

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie, allemaal lieve foto's! :)

Wij gaan morgen voor het eerst bijvoeding introduceren. (rijstebloem).

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Nog geen nieuws van Samloes, dan ga ik eerst maar is een nachtje slapen.

Fijne nacht allemaal!

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Patroeschka, spannend... Hier voeden we al een tijdje bij op advies van de kinderarts. Rijstebloem ging hier niet echt fijn, bij beide verstopping maar dat kan ook komen doordat we er vroeg mee begonnen natuurlijk, daarom raadde de ka, fruit aan, dat doen we nu al een maandje en gaat echt super. Ik ga volgende week een keertje worteltjes geven, ben benieuwd hoe ze het gaan vinden. Vind het zelf nog erg vroeg, maarja dat vond ik ook van het fruit en dat gaat geweldig dus we gaan het zien. Hoe gaat het verder met jou twins?

Deel Deze Pagina