Zo ik kom me ook weer even melden! Vannacht een kort nachtje, van half 3 tot 7, maar voel me wonder boven wonder erg goed! Waarschijnlijk heb ik vanmiddag wel een instortmoment! Heb de boodschappen al gedaan, stofzuiger door het huis gehaald en de zwangerdoos van de Etos opgehaald! Toch weer leuk die gratis dingetjes! Alleen jammer dat je niet 2 dozen krijgt bij een tweeling (toch?) haha, word er hebberig van! Binnenkort ff keertje naar de babydump, vraag ik hem daar ook even aan! :-D Verder hier weinig nieuws!
de zwanger dozen krijg je er idd maar 1.. maar bij zommige baby dozen krijg je er 2 dat is wel leuk. meiden wat doen jullie het goed hier.. leuk om zo met jullie mee te lezen.. en vooral weer te denken oja.. dat was ook zo.. geneit er maar van het gaat allemaal zo snel..
De babydoos van etos bellen ze voor... Ik heb gezegd dat het om een tweeling ging en mocht ook 2 dozen gaan halen alleen van de zwangerendozen steeds niet... Beetje jammer want daar zit ook best aardig wat voor baby's in!!!
je krijgt gewoon 2 dozen hoor...moet je gewoon zeggen dat je zwanger bent van een tweeling bij de etos kreeg ik er twee en bij de prenatal ook
Hmm... Dan ga ik dat bij de Prenatal nog doen haha, die heb ik namelijk nog niet binnen. En ga ik dat bij de babydump ook proberen! erg eigenlijk, dat je er zo hebberig van word! Hihi!
Ze zouden eigenlijk een aparte variant moeten hebben voor meerlingen hahaha Zou veel praktischer wezen!!! Moet wel zeggen hoe erg het me opvalt dat bijna niemand er rekening mee houdt dat je ook een tweeling kan hebben terwijl er steeds meer meerlingen geboren worden... Ik heb de jongens opgegeven voor het nutrilon feestje als ze 1 worden maar daar staat dan naam kind... Heb ze gewoon allebei ingevuld hahahaha
Aaah linnepinneke geweldige foto's!!!Heerlijek ventjes hebben jullie!! Ow heb jullie verteld van die piepvriendin van me die ook in verwachting is van een tweeling...ze is nu 32 weken en ze heeft eigenlijk net als mij een top zwangerschap!!En de kindjes liggen alletwee goed...nu gaat ze dus de hele tijd het ziekenhuis bellen dat ze zo moe is en t niet meer trekt blabla...ze wil dat de kindjes komen NU AL!!En waarom omdat ze eerder wil zijn als mij??!Dat is toch niet gezond je wilt toch het beste voor je kindjes?! Sorry ff mn frustratie kwijt hoor!!Haha... Hier een goeie dag voel me eigenlijk lekker!!En hoop dat t zo blijft haha!! Xx
Waarom zou je in godsnaam willen dat je kindjes met 32 weken komen?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Sorry hoor maar is ze wel lekker??? Hier zijn ze met 34+6 weken geboren maar van mij hadden ze nog wel eventjes mogen blijven zitten... Heb een supertijd in het zh gehad hoor en op de kinderafdeling hebben we er het beste van gemaakt maar als het niet had gehoeven, GRAAG!!!! Geloof trouwens nooit dat je een gyn zo gek kan krijgen met 32 weken... (hoop ik)
die van mij in iedergeval niet die vertelde duidelijk dat er pas met 37 a 38 week te onderhandelen viel... als de twin het goed deed dan lieten ze het echt zitten
ja ik vindt t ook gewoon niet normaal maar ze zoekt ook van alles en ze heeft ook van alles....kan daar zo slecht tegen!!Je mag al 2 van die wondertjes dragen en dan mag je al heel blij zijn dat t allemaal zo goed gaat!!En dan ga je t jezelf zo moeilijk maken!! net wat je zegt tuurlijk als ze geboren worden komt het ook goed maar het is toch het beste ze zolang mogelijk te laten zitten!!! (al is 40 weken wel erg lang haha)!!
ja vind 40 week ook wel te lang hoor!!! vooral omdat ze meestal uitgaan van 38 week... Maar probeer je er niks van aan te trekken, en geniet jij maar lekker van die wonders in je buik... wat met al dat gezeur van haar kan ze volgens mij er niet echt van genieten en het is zoooo bijzonder
Idd hier ook dan maar 40 weken hoor!!Ben ik het zeker mee eens je wilt toch het beste voor je kindjes!! Ja idd probeer me er ook niks van aan te trekken maar ze belt wel 3x op een dag hoe t is en dan weer smsjes pfff neem gewoon al niet meer op joh haha!! Ik geniet nog lekekr van mijn dikke buik want tis de laatste keer en het is en blijft een groot wonder ja toch!!!! X
zo hier net ff h arts gebeld... al vier week snot verkouden neus helemaal dicht... kan vanmiddag kuur ophalen voor 5 dagen nu hopen dat ik er snel vanaf ben
Jemig Sjaantje, wat vervelend van je zgn vriendin! En idd wie wil er nu dat de kindjes al met 32 weken komen?! Belachelijk! Maar niet te veel reageren op die sms'jes, en het je vooral niet persoonlijk aantrekken! Heerlijk, wij kregen net de viorlopige aanslag belasting 2010! Krijgen echt lekker veel geld terug!! En de bank heeft aangegeven dat we met de overdrachtsbelasting van het huis ook recht hebben op die regeling! Dus dat betekend dat we ook bijna 7000euro extra te besteden hebben!! De bank wist alleen nog niet of dat uitgekeerd word, of dat het bij het bouwdepot bijgeschreven word, maar dat maakt ook niet uit! We gaan het toch in het huis zelf stoppen!!! Blijblijblij!!!! En dan nog meer leuk nieuws! Morgenavond gaan we even op bezoek bij mijn vriendin, haar man, en hun kleine hummel in het ZH!! Mijn dag kan niet meer stuk!!
Mis kan je even aan je vriendin vertellen dat het echt niet leuk is om je kindjes in een couveuse te zien liggen, aan allerlei draadjes en toeters en bellen. Met kleertjes maat 44 waar ze nog in verdrinken. En hoe niet leuk het is om 4,5 ,6 keer per dag naar het ziekenhuis te moeten rijden, waar andere mensen de zorg voor jouw kindjes hebben ipv jij! Zo kan ik nog wel even doorgaan. Natuurlijk is het zwaar, dat vinden we allemaal, maar het zijn idd wel twee wonderen die je draagt. Kan hier zo kwaad om worden hoor, ze weet echt niet waar ze over praat! Zooooo chillllll Hier vandaag ook een goede dag, gisteren drama na een intensief weekend. Maar we zijn er weer. Nikkijane, leuke meevaller!!! Linneke, leuke beertjes zoooo cute!
Nou ja jullie snappen dus allemaal wel waarom ik er zo geiiriteerd van wordt... Kreeg net een berichtje van dr dat ze niet meer kon slapen en dat ze het zo zwaar vondt... Heb dr ff verteld dat alle laatste loodjes altijd zwaar zijn en ik ook niet sliep maar ook gewoon doorga en ze blij mag zijn dat haar zwangerschap zo voorspoedig verloopt...die paar uurtjes minder rust overleef je ook wel!! Heb gelijk niks meer gehoord ##oeps## hihi!jeehaaa ikke mag morgen weer naar de beebs kijken! nikkijane fijn dat jullie lekker zoveel geld overhouden kun je nu goedgebruiken ja toch!! missa goed dat je even naar de ha bent gegaan ik hoop dat je snel opknapt die laatste loodjes kun je geen verkoudheid bij gebruiken toch!! Xx