Missa: bij jou word het ook spannend nu!! Leuk zeg! Candijtje: hoe was de overdracht? Al druk bezig in het nieuwe huis?
wat leuk om lezen dat alle baby's nog binnen zitten bij de zwangeren! goed zeg! hier: lees wel mee (onregelmatig) maar echt te druk om veel te reageren.. baby's groeien supergoed, eten heel veel en zijn verder behoorlijk druk sinds vorige week. uurtjes alleen zijn zitten er nauwelijks meer in, eentje lijkt haast altijd wakker.. morgen voor controle naar de gyn, komende maandag voor controle van de kleintjes in het ziekenhuis (hopelijk voor het laatst!). aan alle zwangeren: succes de komende weken!
misa yeahh!!Gefeliciteerd met je 36 weken toch wel lekker gevoel he Emav fijn dat de kleintjes het goed doen!!Kan me voorstellen dat t soms zwaar is....pff maar je krijgt er wel wat moois voor terug toch!! Dames ik ga even lekker slapen dochter op bed heerlijk!! X
Welterusten Sjaantje...hier pas om kwart voor elf mijn bed uit, dus middagslaapje slaan we maar weer over. Jane, ze zijn zo cute! En alweer bijna een jaar!
Bietje ooooh heerlijk joh zolang uitslapen...ennuuh als je vamiddag moe wordt gewoon ff lekker op de bank!!is ook niks mis mee toch!!haha... Fijn joh int op mob krijg telkens melding als er iets gepost wordt dus blijf bezig...nieuwschierig he haha!! Xx
ja vind het echt geweldig dat ik dit al heb gehaald, maar ga er vanuit dat ze ook nog niet komen hoor, aangezien beneden het nog 2,5 cm dicht zat en mijn dochter zich op 1dag na ook pas met 42 week melde.. sjaantje slaap lekker ga zo ook ff lekker op de bank dochter licht er net in, nog ff wat was opvouwen en dan lekker luieren
maar wat ben ik ook een emo miep zeg deze zwangerschap, telefoon gaat net, dat ons meiske morgen vroeg voor het eerst naar de Peuterspeelzaal gaat net lekker een potje zitten huilen tjee wat worden ze groot!!!
haha missa, herkenbaar (stond gisteren ook een topic over op zp) krijg je straks ook nog de basisschool en dan de schoolreisje..slik als die bus wegrijdt. Onze zoon gaat volgend jaar 5 dagen op kamp (september) hij gaat dan met groep 8..is ook even slikken en dan na volgend schooljaar naar de middelbare school.....wow denk ik dan, heb ik al zo'n groot kind...kan gelukkig straks helemaal over nieuw beginnen met de twee meiden. Kinderen maken echt watjes van ons!
ja zeg dat wel pfff,en ik weet dat ze het super gaat vinden, want als we er langs fietsen zegt ze altijd van mama wanneer ik naar school, kindjes spelen.... had alleen zelf op na de vakantie gerekend, maar denk dat dit wel beter is nu nog 2 week heen dan eerst de baby's en dan na 6 week weer naar school, anders is het wel heel veel voor haar denk ik.....
Zo ben ik weer eventjes..... Geen puf om overal op te reageren hoor.... Afgelopen dinsdag de overdracht gehad en nu dus druk emt het nieuwe huis. Schilder aan het werk gezet Verschillende dingen aangeschaft, zaterdag weer richting Steenwijk. @Nikkijane, het geld van de overdrachtsbelasting krijg je terug gestort op je rekening na de verrekening van de nota van de notaris Lekker centje dus! Ben t`zat van alle regeldingen en shoppen enzo... vanavond een 2e poging
Candijtje komt het gewoon op je rekening te staan? Dan maakt het ook niet uit waar je het geld aan besteed? Want dan kan je er bijv ook een nieuwe auto voor kopen?! Klus ze! Hopelijk gaat het allemaal een btje snel!
Nikkijane, ja inderdaad het word bij je rekening bijgeschreven.... wij zijn vandaag al wezen shoppen voor het nieuwe huis kledingkasten voor de meiden en de babys, een douchecabine voor het nieuwe huis en nog wat kleine dingetjes, nu nog zien dat we het in Steenwijk krijgen, haha! Dus je kan het ook gebruiken voor een nieuwe/andere auto
wauw, wat een fijn idee... hihi! wij hadden de bank al gebeld, en die gaven aan dat ze nog niet wisten wat er met de 'rest' van het geld gebeurde, of het nu in het bouwdepot kwam, of gewoon gestort... Maar misschien is het ook per bank verschillend...? Wij zitten bij de rabobank... jullie?
Hey Meiden, ik moet even wat van mij afschrijven. Ik had vandaag dikke ruzie met de assistent van de Gyn.Het is zo dat ik haar persoonlijk ken het is namelijk de moeder van een vroegere vriendin van me. Zij is nu niet meer een vriendin, teveel gebeurd zeg maar. In elk geval belde ik vanochtend naar de Gynaecologie afdeling in het ziekenhuis om mijn afspraak te verzetten. Ik mocht van mij Gynaecoloog de vorige keer over 3 weken terugkomen. Dat is nu over 2 weken ongeveer. ik had de afspraak op een woensdag gemaakt, alleen mijn man kan dan niet mee. Voor ons zijn het de eerste twee dus we willen graag samen overal naartoe. Nu belde ik dus vanochtend en ik kreeg een meisje voor de telefoon, ik gaf aan dat ik die dag niet kon, en voreg of het verzet kon worden. Het liefst 3 dagen daarna want dan hadden we toch vakantie en dan hoeven we ons werk niet te verzetten. Dat meisje gaf aan dat mijn Gyn dan op vakantie was maar als ik het niet erg vond dat ik dan voor een keer een andere kreeg, dat ze het dan zou overleggen omdat ze stagaire is. Ze zette me in de wachtstand, en ik word teruggenomen door de moeder van die vroegere vriendin. Ze nam heel erg onproffesioneel op, ze noemde niet eens haar naam, maar alleen de mijne, ik hoorde aan haar stem meteen dat zij het was. Ze begon me te vragen waarom ik niet kon. Ik gaf aan dat dat prive was en ze daar niets mee te maken had. Toen gaf ze als antwoord dat ze wel zeker wou weten of ik wel een goeie reden had om te verzetten, omdat ze dat normaal niet zo snel deden. Dus nogmaals gaf ik aan dat dat niet aan haar was te beoordelen. Toen zei ze dat ze de afspraak niet 3 dagen verder wilde verzetten, er was wel ruimte die dag, maar dan konden ze de groei van de baby niet goed in de gaten houden, ik gaf aan dat de kinderen wel doorgroeien ondanks dat ik 3 dagen later een groeiecho laat maken. Toen vroeg ze me of ik er wel van bewust was dat er 2 kinderen in mijn buik groeide, en dat daar risico bij kwam kijken. Ik weer aangeven dat tot nu toe alles hartstikke goed gaat en dat ze prima op gewicht zijn zelfs iets zwaarder dan gemiddelt (nav de vorige groeiecho). Nou dit was niet aan mij om te beoordelen en ik kon zelf wel denken dat het goed ging maar daar ging ik volgens haar niet over. En toen zegt ze doodleuk, ik laat je afspraak gewoon staan, en ik had volgens haar neit in de gaten dat het van belang was dat ze om de 3 weken een groeiecho kregen. Ik kon haar niet op andere gedachten brengen want ik was niet overtuigend genoeg dat het echt nodig was. Ik was woest!! Ik kon wel knappen, ik liet compleet over me heen lopen aan de telefoon (had ik helemaal neit moeten doen) Maar toen ik had opgelegd stond ik gewoon met mijn bek vol tanden, ik dacht echt wat is me nu overkomen, en hoe langer ik er overna dacht hoe meer de woorden weer terugkwamen en ik dacht dit kan zo'n assistent toch niet maken! Dus ik mijn man bellen, redelijk in shock dat ik zo op mijn plek was gezet. Mijn man was super kwaad, nog kwader dan ik. Hij belde meteen de afdeling in het ziekenhuis weer op, en hij kreeg haar ook aan de telefoon. Hij gaf aan dat hij de afspraak wilde verzetten, en dat ik ook al had gebeld en dat ze toen niets wouden verzetten. Ze vroeg aan hem waarom hij de afspraak wilde verzetten, toen zei hij heel kwaad dat gaat je dus geen donder aan, als ik die afspraak wil verzetten dan doe ik dat. En als dat betekend dat we 3 dagen later komen dan om de 3 weken so be it! En je gaat het nu verplaatsen, want ik laat neit zo makkelijk over me heen lopen, wie ben jij wel niet om ons te vertellen dat de afspraak neit verplaatst mag worden. Nou toen was ze stil en heeft de ze afspraak alsnog voor ons verplaatst! We gaan een klacht tegen haar indienen dit kan toch niet! Ik ben blij dat mijn man zelf in verschilende ziekenhuizen heeft gewerkt, hij weet preceis wat wel en niet mag. Toen die vrouw zei dat ze mijn afspraak niet ging verzetten, dat ik nog misschien doen ze dat niet in dit ziekenhuis. Maar mijn man vertelde dat ze dat moeten doen, en logisch de baby's groeien in mijn buik. En als er iets mis gaat bel ik echt wel. Nou ik ben benieuwd wat jullie vinden!
Maybe, be-lach-e-lijk! Als jij dit wilt, en je met de gyn al het een en ander hebt afgesproken maken die 3 dagen echt niet uit hoor. Als er bijvoorbeeld op die desbetreffende woensdag geen plek was geweest, was je misschien ook wel gewoon 3 dagen later gezet voor de afspraak, ik denk dat dit een typisch gevalletje van een door-vroeger-gebeurde-dingen-gefrustreede-ass. is! Niet laten gek maken, en als je nog eens moet bellen en zij neemt op, zeg je haar vriendelijk dat je met haar geen afspraken meer maakt, en liever dit soort dingen bespreekt/afspreekt met een andere assistente van de afdeling. Maar rustig blijven en aan je zelf denken, laat die muts (mag je dat hier eigenlijk neerzetten, jawel toch?!) maar gaan!
maybe: jeetje wat een domme muts! Tuurlijk mogen jullie die afspraak verzetten! En logisch dat jullie er met zn 2en heen willen. Hier wilde man ook altijd mee als het kon dus zorgde dat de afspraken werden gemaakt op dagen dat die meekon. En verplaatsen kon hier altijd! Geef het anders straks aan bij de gyn, dat dit zo is gelopen... misschien kan hij ook al met haar gaan praten! Ik zie hele mooie zwangerschapduren voorbij komen super meiden!!!! even iets heel anders! even een vraagje want ik sta echt versteld!! Gister om kwart over 8 hebben de dames een fles gekregen. En sliepen om 9 uur. Normaal gfesproken worden ze dan zo tussen 1 a half 2 wakker voor de fles. Maar ik heb ze niet vannacht gehoord (komt nu wel vaker voor omdat mn man thuis is en nu dus soms ook de nachtvoeding doet). Maar om 10 voor 7 wordt ik wakker van gehuil, dus ik denk ahh lekker ze hebben eindelijk van 2 tot 7 geslapen (eerder werden ze dan weer om 5 uur wakker). Dus ik loop naar beneden haal de dames op en ga naar de woonkamer om flesjes te maken.....zie ik tot mn verbazing dat ze vannacht helemaal GEEEN voeding hebben gehad. Dus ik snel ze een fles gegeven..maar nu missen ze dus een voeding.. kan ik ze nu om 10 uur nog een flesje geven? Ze krijgen normaal flessen om 7 uur 12 uur 16 uur 20 uur En dan wanneer ze komen snachts meestal zo tussen 1 a half 2 wat denken jullie???
Nou Maybe wat een raar verhaal... Wat een maf mens joh! In ons ziekenhuis moet ik zelfs om de 4 weken komen. Ik heb 21 juni de 20 weken echo gehad en nu moet ik pas 20 juli weer terugkomen bij de VK in het ziekenhuis en dan op 24 augustus zie ik de gyn pas weer. Fijn dat je man toch de afspraak heeft kunnen verzetten en probeer je er verder niet te druk over te maken, is niet goed voor de kiddies!
Maybe heel raar verhaal!!Gewoon aan kaarten hoor dit is absoluut niet professioneel!! Mama van 3!!Wow wat goed!!ik zou ze iig snachts niet wakkker maken mischien kun je overdag iets meer in de fles doen?Zodat ze toch aan hun maximaal komen!!Ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe we dat bij Jade deden...gewoon even aankijken!! Xx