Mama van 3: ik zou denk ik de flessen van overdag wat ophogen, en ze vandaag op verzoek laten drinken. Misschien word dat wel hun nieuwe ritme?! Voor vandaag zou ik hun even volgen, en maar zien wat ze doen. Wakker maken voor de fles zou ik iig niet doen. Succes, is soms best lastig!
Nu in het zh bloedprikken en urine, bloeddruk iets te hoog. Als het niet goed is vanmiddag weer terug. Meiden doen het goed. Gyn wil vanaf 36 weken gaan praten over inleiden. Vindt 36/37 weken bij een eiig genoeg!! Meiden zijn nu 1800 en 2000 gram. Nog niet gelezen meiden, reageer straks op hetgeen besproken is, dit was ff korte update.
@bietje hopelijk blijft je bloeddruk wel goed, mooi dat je een vooruitzicht hebt!!! en dat de dames het goed doen!! @ hier begint het vocht echt pijn te doen heb zelf het gevoel of mijn onderkant is opgezet pff auw auw.... Dochter is naar de peuterzaal voor het eerst en had niet eens oog meer voor ons ze rende zo naar binnen en begon te spelen dus afscheid van haar genomen dikke kus gegeven en zei mama gaat nu naar huis, en zei dood leuk, is goed mama ikke blijf hier wel nou goed alleen maar beter dan een meisje achterlaten die moet huilen..... @mama van 3 had het ook zo gedaan als nikkijane zegt... @Maybe wat een raar mens!!
Spannend bietje! Hier vanmorgen ook met de gyn gebeld, had in mijn vorige zwschap last van zwangerschapscholestase, en begin nu weer de symptomen te krijgen, namelijk jeuk aan handpalmen en voetzolen! Brengt extra risicos mee voor de kleintjes, dus even gebeld of ik langs moet komen, of moet bloedprikken. Ze zouden vanmorgen nog terug bellen. Mijn vorige zwangerschap is met 38weken ingeleid omdat de kans op doodgeboorte groter word met cholestase! Kindjes kunnen het dan namelijk benauwd krijgen, doordat de lever niet op de juiste manier functioneerd... Hopelijk is het niks, maar gezien de symptomen ben ik bang dat ik weer hetzelfde heb. Ik hou jullie op de hoogte.
bietje spannend hoor!!en en fijn vooruitzicht 38 weken!! nikkijane goed dat je gebeld hebt extra controle is in jou geval nooit weg!! missa gek is dat he zelf maak je je vaak drukker...hier ook een hoop vocht zelfs mn kaken doen zeer haha!! Xx
Hallo, Gister hebben wij het dubbele nieuws gehoord. Ben er nog ontdaan van. We verwachten 25 februari een twee-eiige Tweeling. Ik heb een vraagje voor jullie: Ik heb al een dochter van 2 jaar bij de zwangerschap van haar had ik nergens last van. Nu ben ik zo misselijk. Gelukkig hoef ik niet te spugen en kan ik eten en als ik er niet aan denk(wat vreselijk moeilijk is en eigelijk niet haalbaar) dan heb ik er weinig tot geen last van. Nu dat we een tweeling krijgen snap ik het wel, 200% HCG. Maar hield dit bij jullie de hele zwangerschap aan of ging het wel weg of werd het minder? Voor de rest lees ik met jullie mee. Groetjes Josuus
Allereerst gefeliciteerd natuurlijk! Ik ben er ook een tijdje van onder de indruk geweest hoor! Lijkt me enigzins normaal, vooral als het een totale verassing is. Over de misselijkheid...Daar had ik ook heel erg last van. Helaas wel met spugen, en bijna niets kunnen eten. Hier heb ik last van gehad tot ongeveer 16 weken. Hoop dat het bij jou sneller weggaat! Hoe ver ben je nu dan? Groetjes Chantal
Gefeliciteerd!!! Ik was ook erg misselijk vanaf week 6 tot week 20, maar bij week 15 nam het wel af, ipv 3 keer op een dag overgeven naar 3 keer in de week. En bij week 20 geen een keer meer. Wat bij mij hielp was droge rijstwafels.
Gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent! Dat waren wij ook een tijdje, en op de een of andere manier blijft het nog steeds onwerkelijk! Komt gewoon omdat je er geen voorstelling van kunt maken of zo. Vervelend dat je je zo misselijk voelt! Kan daar gelukkig niet over mee praten, ben zelf niet misselijk geweest! Hoop voor je dat het snel over is!
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!!! geniet van de bijzondere momenten!! Hier misselijk in het begin zonder overgeven tot week 15 ongeveer... nu begint het weer een beetje op te komen alleen s morgens dan wel helaas met overgeven
@maybe, ik vind dat je echt onbehoorlijk behandeld bent hoor. Zou idd een klacht indienen! @mama van 3, kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Zou wel fijn zijn natuurlijk, geen fles meer snachts! Wat betreft misselijkheid, hier tot een week of 16 ook. In het begin heel erg, later werd het minder. Vond het wel een drama, heb er zon hekel aan!
@maybe, zeker weten dat ik een klacht zou indienen! Als mensen zich nou eens met hun eigen zaken zouden bemoeien zou het echt een hele boel gezeur in de wereld schelen hahaha @josuus, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Hier misselijk geweest tot 20 weken. Begon bij mij vanaf 11 weken en toen 4 weken emesafene gehad want ik kon helemaal niets meer binnen houden. Vanaf 15 weken ging dat wel redelijk haha en met 20 weken lustte ik inees alles en kon ik blijven eten hahahahaha
Jeetje nikkijane, wel spannend ! Hoop dat alles goed is. Ik word rond half twee gebeld over de uitslag...we wachten af.
Zwangerschapscholestase kan wel behandeld worden met medicijnen, en deze kunnen, voor zover bekend, geen kwaad voor de kindjes. Dus hopelijk is het niks, en anders hoop ik dat het daarmee goed te behandelen is. Tis wel vroeg natuurlijk nu, volgens mij had ik het bij de eerste pas met 34weken of zo... Maar goed, het zijn er nu wel twee, dus misschien wel logisch dat het zich dan al eerder openbaart. En misschien is het ook wel psychisch, ik weet natuurlijk dat ik het kan krijgen, en daarom misschien ook wel meer bezig met de symptomen... Bietje: weet je al wat?
@patroeschka, jeetje een drieling... Hoe weet je dat dan? Moet wel zeggen, heb echt diep respect voor drieling+ moeders!!! Wij zitten met 2 al regelmatig bekaf op de bank, zou niet weten wat een kindje extra van dezelfde leeftijd voor effect zou hebben op me hahaha