Tweeling deel III

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by linnepinneke, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    @bietje, heb je de uitslagen al???

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niks hoor... Belachelijk. Heb om half vier zelf gebeld, maar de telefoniste mocht niks zeggen. De artsen waren nog in overleg en moesten nog aan hun belrondes beginnen. Ze hoopte voor vijven, niet gelukt dus. Echt irritant dat je hele dag hierom kan draaien. Vind ook dat je eigenlijk zo niet met mensen omgaat.

3. JoSuus

JoSuus Actief lid

May 13, 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, bedankt voor de nu al lieve berichtjes.
    Gister zijn we voor de eerste echo geweest en kregen we het nieuws. Natuurlijk is het super leuk maar... ja jemig het is wel ff wat. Fijn ook om te horen dat jullie er ook aan moesten wennen. Mijn emoties nemen een loopje met me van het ene naar het andere uiterste. Maar waarschijnlijk is het volgende week al weer anders. Haha. Maar lees het niet verkeerd ik ben ook blij dat het zo is en dan we volgend jaar ons 2 wondertjes kunnen aanschouwen.

Ik ben nu rond de 7 weken zwanger dus nog maar heel kort (zo kunnen we er zo lang mogelijk aan wennen)

Nou ik lees mee met jullie en jullie verhalen.

Lieve Groetjes Josuus

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Bietje: ik las je update op Hyves! Balen dat je een nachtje het zh in moet, maar daar ben je iig in goede handen!!
    Succes!

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nikkijane, dat heb je snel gelezen haha....tja er zat toch wat eiwit in mijn urine en ook een bacterie. Nu ben ik maandagochtend wel behoorlijk ziek geweest (maag en darmen) ze willen iig opnieuw urine afnemen en ik moet er vanuitgaan dat ik sowieso een nacht moet blijven. Eigenlijk merkte ik het ook wel al, de laatste twee dagen heeeel moe en het gevoel herken ik ook uit mijn vorige zwangerschappen. (heb verder alleen geen symptomen van hoofdpijn, sterretjes o.i.d) baal wel even maar tis voor een goed doel. Als ze iig nog maar even blijven zitten.

Neem de ipad mee, dus hoop te kunnen internetten....
    spreek jullie snel.

6. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Bietje succes vandaag en ik hoop dat de uitslagen toch goed zijn!

7. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Bietje, succes in t zh!!!

Merk nu dat ik een aantal van jullie niet op hyves heb haha vind ik wel gezellig dus mocht je me toe willen voegen, mn hyves is lindaatjuh1986.hyves.nl

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Sterkte en succes Bietje! Nu ff 2 dametjes het bed in werpen met alle rituelen van dien :)

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Bietje sterkte en succes in het ziekenhuis hopelijk snel weer lekker naar huis!!!

Josuus!Welkom en gefeliciteerd ook hier was de schok groot haha!!Maar je went er echt aan hoor!Geniet er maar lekker van..hier niet echt misselijk geweest!!

All ik heb ook niet iedereen op hyves dus ik zal dr een link opzetten en ik zeg TOEVOEGEN haha Jeanne Jansen-Smitshoek Profiel - hyves.nl

Verder alles goed hier vanacht niet geslapen dus ben vamiddag niet op bed gaan liggen in de hoop dat ik strx zo moe ben een gat in de nacht te slapen...

OOOWW Grrr heb jullie verteld van die "vriendin" kreeg vamorgen een berichtje ze zit aan de oxazepam want ze sliep zooo slecht:$:$lijkt me niet gezond toch ofwel?!

Fijn weekend dames!!X

10. rave angel

rave angel Actief lid

Nov 10, 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Heb jullie toegevoegd op hyves. Mijn hyves is Chantal Profiel - hyves.nl, toevoegen mag altijd ;)

@bietje succes in het ziekenhuis!

11. rave angel

rave angel Actief lid

Nov 10, 2008
    437
    0
    16
    Hengelo

Lijkt me ook niet goed nee. Ik lees op internet dat er weinig bekend is over oxazepam en zwangerschap, maar dat het wel bij de baby's komt! Ze kan wat dat betreft beter valeriaan slikken...

12. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  13. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    linkje is mss makkelijker ja hahaha Linda Nijssen - van Berkel Profiel - hyves.nl

@sjaantje, ik nam zelfs pas een paracetamol als het echt niet meer ging... "zwaardere" medicijnen hoefde van mij al helemaal niet!!! En slecht slapen, tsja het hoort erbij hahaha wordt er echt niet beter van als je bevallen bent hoor!!!

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    FF gauw bijgelezen, nog geen babynieuws! Goedzo meiden! Nog even volhouden en dan barst het hier los met de geboortes ;)

mijn hyves
    Jane Niemark Profiel - hyves.nl

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    hier ook hyves:

Karin Profiel - hyves.nl

Verder nu even druk 3 kindjes die niet willen slapen...en 2 ouders die dolgraag willen slapen haha

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden even kort. Toch lichte vorm van zw vergiftiging. Had ik niet op gerekend. Ze houden me goed in de gaten. Kan ook op zich staan er weer verdwijnen omdat ik verder geen klachten heb. Voorlopig blijven, als het aanhoudt tot aan de bevalling. Hou jullie op de hoogte.

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    he bietje das balen hey...nu zul je wel extra goed in de gaten worden gehouden ofniet!!

Ja ach tis die vriendin die graag met 34 weken al wil bevallen dus ben inmiddels wel aan dr fratsen gewend...ze slikt dus oxazepam pillen voor maagzuur en omdat ze zo benauwd is(zijn we allemaal toch met zo'n dikke buik)heeft ze als klapper daar ook nog wat voor pfff
    Ik neem echt pas een rennie als het niet gaat en aspirine idem dito!!VERMOEIEND zulke personen ja toch!!

Volgens de gyn ligt ons meisje met dr billetjes helemaal ingedaald in mijn bekken soms is het net of ik ook gewoon met het lopen de benen wijd moet houden haha ziet eruit!!Manlief zegt de hele tijd gaat het moeder duck haha!!

Xx

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Ohw, Bietje das ff een tegenvaller joh! Sterkte hoor en hopelijk hoef je niet tot de bevalling te blijven..... dan duren die weken toch nog wel erg lang!

Toch wel gek van die vriendin Sjaantje.... je hebt tocha lles over voor die 2 frummels in je buik, tis een wondertje 2 ipv 1.... Nouja heb al meerdere rare verhalen gelezen over haar van je.... typisch...

Gezellig al die nieuwe buurtjes op hyves :) Kunnen we elkaar nog beter in de gaten houden, haha!

19. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    @bietje, dat is vervelend maar wel fijn dat je in de gaten wordt gehouden!!! En je hebt blijkbaar internet dus we houden je met zn allen wel gezelschap hoor hahaha

En idd wordt het hier ineens een babyboem hahaha

20. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van de drieling.. Ik mocht op vervroegd echo komen omdat ik bloedverlies kreeg/had.. best wat en rood/helder.. dus ik dacht al dat ik een miskraam zou krijgen :( en toen kregen we 2 frummeltjes te zien met kloppend hartje en een 3e 'holte' met nog wat 'stolsels' wat dus een 3e vruchtje zou kunnen zijn geweest.

Share This Page