Bietje, zet hem op, die 2cm ontsluiting klinkt misschien heel erg, maar ik had al 2 cm ontsluiting met 28 weken en ook weeen, dus blijf positief denken mijn twins zijn pas 8 weken later geboren, hou de beebs binnen... maar niet gaan stressen he! Ik ga je ook even zoeken via hyves en facebook. Heel veel succes en sterkte... krijg je morgen nog een longrijpingsprik?
Ja morgen nog zon lekkere venijnige pril. Lig nu toch ook aan de weeën remmers. Mm7 dat zij de gyn ook al over due 2cm. Kan ook al een tijd zo zijn en blijven. Was ook meer de schrik hoor, had ik ook niet verwacht. Maak me ook niet druk hoor, mede door de ervaring met Mika. Ze vinden me hier ook behoorlijk nuchter, tja je doet er niks aan. Zal ff linkje plaatsen van Hyves.
@bietje, Ja gevonden :-D Heb je gelijk toegevoegd!!! Heb trouwens ook facebook! Ben te vinden onder Linda Nijssen-van Berkel
bietje heb je toegevoegd!! hier nog steeds vrij rustig na t douchen wel wat beweging ga nu op bed liggen en dan kijken we vannacht aan!! fijne aaf! x
Aarghhhh kom weer s niet in slaap ben moe maar weet gewoon niet hoe ik kiggen moet heb al van alles geprobeerd...daarbij heb k de rennies naast mn kussen liggen...iemand nog de gouden asllaaptip??hsha....aahh nig 2.5 week...probeer geeoon positief te denken pffff sorry voor mn gezeur..... X
Gouden slaaptip kan ik je niet geven, daar worstel ik zelf ook mee haha! Ik hoor net dat mannetje nu gaat stappen in Groningen met een maatje, dus lig voorlopig alleen in bed! Misschien dat dat beter slaapt, maat misschien juist ook niet! Hopelijk slaap je snel Sjaantje! Laatste loodjes!
Ja i know hoort erbij...hier ligt manlief al een week op de bank...te erg eigenlijk maar dan kan ik helemaal niet slapen hij snurkt nogal...ik.krijg t alleen nog maar heter met zo'n kachel erbij...en ik heb t hele bed nkdig draai bijna 100 graden nu haha....gelukkig klaagt ie niet hoor....hij moet er ook maar wat.voor.over hebben toch haha... Nikkijane slaap lekker geniet maar ff van de uurtjes alleen hihi xx
Oh sjaantje spannend, de dag voor mijn bevalling was het zeeeeeer rustig in mijn buik, en ook ik had de rennies naast me kussen liggen, sterker nog ik ik boog naar rechts om een rennie te pakken, draai terug... en hupakee gebroen vliezen... wie weet wie weet...
Gelukkig niet de enige met slaapgebrek. Hier vanmiddag misgeprikt met infuus, gevolg 1 opgezwollen hand en in de andere hand het nieuwe infuus, voel me steeds gehandicapter hihi. Kan ook zo slecht slapen in zon ziekenhuis!! Sjaan ik hoop dat ze snel geboren worden voor jou hoor!!! Hebben al een tijd niets meer van sjulie gehoord, zou het goed gaan of gewoon geen zin/tijd kan ook natuurlijk. Nou ik ga nog even voor me uit staren hier. Welterusten voor de slapelozen onder obs.
Eey dames!!alles goed hier heb alweer meer beweging als gister in mn buik dus das wel fijn!!morgen 37 weken!had t nooit verwacht te halen!! Bietje hoe is het meis!? Xx
Nog geen nieuws van Bietje, ik hoop toch echt niet dat ze al bevallen is.. Hoop dat haar twins nog lekker een tijdje binnen blijven!
goeiemorgen!!! hier een klein beetje oververmoeid door het slechte slapen...pfff wordt ik echt niet vrolijk van... mijn vader komt zo de kleine meid ophalen zodat ik niks hoef,vindt t wel moeilijk hoor de kleine meid weg te doen maar ze vindt het natuurlijk alleen maar gezellig bij opa en oma!!eigen gevoel is dat pffff heb t gewoon echt ff nodig!! en de keizersnee staat pas geplant over 2.5 week dus dat maakt t allemaal niet dragelijker voor me....duurt nog zo laaaaaaaaang!! Maargoed ik moet niet zeuren ik ben zo ver en dat is toch ook wel belangrijk!! Als ik dan aan bietje denk...Meis hoe is het met je?!Gister middag nog wat van je vernomen maar daarna ook niet meer?! nou ik ga mn meisje nog ff doodknuffelen zodat ik ze straks met een goed gevoel mee naar opa en oma kan geven haha!! Xxxx
goedemorgen, na een tijdje wat meelezen kom ik graag weer terug nu ik verlof heb Bekijk bijlage 166019 Heb tot vorige week vrijdag gewerkt. Heb mijn eigen klas een fijne vakantie kunnen wensen. Woensdag weer groeiecho en rondje gyn. Afgelopen groeiecho (2 wkn geleden) zat het jongetje op de groene lijn maar voorheen heeft ook hij net als zijn zus altijd bovenaan gezeten. Maar ik ben heel dom geweest, in mijn status zag ik dat ze het bovenbeentje een stuk korter gemeten hebben afgelopen keer dan de keer ervoor! Heb er gewoon niets van gezegd, zo dom! woensdag maar eens bespreken.