tja sorry meis.... ja in mijn voeten is het echt erg, qua het lopen gaat het nog overdag maar s avonds pfff ik voel gewoon het vocht heen en weer gaan zo gek... Jaaa mag vrijdag weer, hoop dat ik dan wat meer duidelijkheid heb van hoe en wat, maar goed dat post ik wel Verder moet ik ff van mij afschrijven, mijn beste vriendin is ja bevallen van de "kleine vent" via sectio nu een dikke week geleden maar het gaat helemaal niet goed met haar, ze heeft vanaf woensdag al wat verhoging en vrijdag avond was het 39,2 dus moest ze opgenomen worden in het ziekenhuis, hier heeft ze een infuus gekregen met antibiotica en hebben ze haar bloedgeprikt, daaruit konden ze opmaken dat ze een infectie had maar waar??? zondag ging het nog niet goed dus heeft ze een nieuw infuus gekregen met antibiotica omdat haar temp niet zakt en de infectie waarde blijft... gisteren kon ik haar niet bereiken.... s avonds pas,nu blijkt dat ze weer een infuus heeft gehad en dat ze zich steeds minder voelt, haar buik begint ook erg pijn te doen en ze is erg moe vandaag moet ze door een scan om te kijken waar het nu weg komt.... mag me van haar geen zorgen maken en moet om de twin denken.... nou pfff das erg moeilijk!!!
Missa poe hey das idd heftig....ik was vorige week op kraamvisite bij een kersverse tweeling mama en die moest paar dagen nadat ze thuis was ook weer naar het zh...zij had baarmoederslijmvliesontsteking...ook na een keizersnee...pff als ik dat dan allemaal weer hoor??!!! njah..komt vast goed joh!! X
@missa, jeetje wat een verhaal meid! Zoiets gun je niemand!!! @sjaantje, voor jouw een positief verhaal dan, ik heb een ks gehad en helemaal nix bijzonders in herstel gehad hahaha
Ja idd ik weet dat er iig hier genoeg positieve verhalen zijn haha!!Ik moet zeggen at ik er ook steeds minder tegen op zie hoor!! X
Meiden, wat voor auto hebben jullie tenmisnte als je gezin straks ook uit 6 personen bestaat En waar dus nog redelijk wat bergruimte in zit aangezien er toch ook wel eens een 2lingwagen mee moet... Dilemma!
Hai! Vandaag te horen gekregen dat de overdracht van ons huis al op 15 aug is (ipv 31). Betekend dus dat we al iets eerder kunnen gaan klussen. Echter de schilder en de keuken komen pas in de 1e en 2e week van september, maar toch wel een lekker idee!!! Wij zitten ook te kijken naar een andere auto ( voor in de toekomst ). Dus ik lees ff mee...
wij willen eind van t jaar voor een nieuwe auto gaan...en wordt waarsch de kia sorento...(tweedehands hoor ) blijft moeilijk gewoon even kijken wat jullie wensen zijn!! x
Ford Galaxy ons gezin bestaat uit 7personen anders paste de tweelingwagen niet, nu de tweeling in een buggy zit willen we gaan kijken voor een opel zafira daar kan je net krap de tweeling buggy in kwijt als je alle stoelen bezet hebt tweelingwagen kan je er niet in kwijt dan kom je echt in de klasse ford Galaxy of touran uit denk ik :S
Wij zijn maar met zn 4tjes dus we hebben dit 'probleem' niet haha Heb vorige week wel een nieuwe auto gekocht! Rijden nu een ford fiesta maar daar krijg ik net de easywalker in en meer kan ik niet meenemen... Dus we gaan weer terug naar ons oude vertrouwde merk skoda haha voorheen hadden we altijd een hatchback maar nu is het een skoda fabia combi geworden... Nu kan ik eens lekker gaan winkelen met ze haha zou blij zijn als t oktober is want dan wordt tie eindelijk geleverd
Pfffff effe spuien!! Die zogenaamde vriendin van me die ook zwanger is van een tweeling heeft t met dr gemauw voor elkaar gekregen dat de kids met 37 weken gehaald worden!!!!!!! Tuurlijk mooi termijn zou ik ook wel willen maar als de reden is dat je slecht slaapt en verder ben je gezond?! Kan ik alleen nog maar bozer over worden nu dat ik weet dat er hier meiden zijn die graag t termijn hadden willen/of willen halen! Schijnbaar gaat ze wel heel ver want ik heb vorige week ook aangegeven slecht te slapen en t beu te zijn maar daar werdt op gezegd "tja meis laaste loodjes"En dat respecteer ik ook!!! Achja ik denk maar zo ik heb straks twee sumo's en zij mss een hoop problemen(niet dat ik dat iemand gun hoor)!! Maar het frustreert me gewoon enorm!!! Hier alles goed al heb ik wel soms van die ongi krampen?ik herken dit niet van de eerste zwangerschap daar braken de vliezen en begon het daarna pas te rommelen... Hihi spannend he je weet gewoon dat t elk moment kan gebeuren!!! Xxxsie!
Ja ik weet t echt niet??!!je hoort ook vaak over voor weeen die weken duren he haha!!! Zou fijn zijn....ik heb zelf de hele tijd 16 juli in mijn hoofd gehad?! X
Die hebben wij nu inderdaad, prima auto maar daar kan ik dus geen 4 kids in kwijt aangezien we 2 autos in willen leveren en er 1 terug willen kopen bemoeilijkt dat ook een beetje de keuze.... In iedergeval 2ehands is dat lastig.... Ford galaxy naar gekeken maar die zijn ook aan d eprijs.... Nouja we zoeken wel ff verder.... Spannend Sjaantje, ergens moet het mee beginnen hè.... beetje gerommel enzo... 16 juli dan heb je nog ff
Spannend sjaantje!!! Hou ons op de hoogte!! En je vriendin pffftuurlijk mag je af en toe klagen het is ook niet niks een tweelimgzwangerschap, maar wensen dat ze veel eerder gehaald moeten worden slaat echt nergens op!!! Meid wees trots op jezelf je kindjes zijn al 37 weken binnen en hoeven hoogstwaarschijnlijk straks niet op de kinderafdeling te liggen maar lekker bij jou op de kamer!!
Idd, ik had zo graag 38 weken willen halen maar ja ik kwam niet verder dan 34+6... Snap niet dat mensen dan gaan zeuren... Moet je dr mss eens vertellen dat je zwangerschap makkelijker is dan de eerste maanden daarna...
Waauw Sjullie mooie buik hoor, ik heb ook 32/40 uur gewerkt tot 33.4 weken. Alleen na 1,5 week verlof waren de dames er al Meiden heb wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren, had vandaag een tweelingmama op visite met haar 6 maanden oude tweeling. Is een kennis van me was erg gezellig
Wij hebben een volkswagen touran (ok met 5 zitplaatsen) maar er zou nog méér in kunnen. Ideaal ding! Hier.. morgen met Devin naar de kinderarts. Gister bij de ha geweest en ook zij (en de kinderfysio) vind het zorgelijk hoe hij is. hopelijk snel meer duidelijkheid. Enneh.. Carmen zit al in de kruipstand én zei vandaag bewust papa!
Kan WEER niet slapen grrrrr heb gisteraaf nog keihard zitten huilen bij manlief....ik lag op bed maar ik kon t gewoon niet houden...hoe ik ook ging liggen alles deed zeer.... Echt zo frustrerend!! @patroes...heb even gemist wat er met devin is?!! X
Goedemorgen!!!! Hier wel een goede nacht! Moet alleen alweer vroeg werken, das jammer, haha! Sjaantje: hoe gaat het nu? Heb je de slaap nog kunnen vatten?