@bietje, gefeliciteerd meid!!! Geniet van je meisjes en rust nog lekker even uit! Ben heel benieuwd naar de foto's!!!
01 Sjaantje85 rond 18 Juli Jongen & Meisje 02 missa rond 21 Juli Meisje & Meisje 03 Sjulie rond 09 Augustus Meisje & Jongen 04 Smurfin rond 15 September Jongen & Jongen 05 Rave angel rond 17 Oktober Meisje & Meisje 06 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen 07 Candijtje rond 25 Oktober Jongen & Meisje 08 Nikkijane rond 31 Oktober Meisje & Meisje 09 Friesje1978 rond 08 Februari 10 Josuus rond 25 Februari 11 Josagi rond Meisjes-Mama 1 Rave Angel 2 Bietje1972 => 13 Juli 2011/ 33+3 weken Kate 2180 gram Joan 1680 3 Jane1983 Elize1890 gram Naomi 1780 gram 4 mama van 3 => 19 mei 2011/ 36+5 weken Fleur(2745) & Lieke(2675) 5 Bereke 6 Samloes => 27 mei 2011/ 36+3 weken Jet(2235) & Mies (2710) 7 Missa 8 Yippieajee=> 3 maart 2011/ 38+3 weken Eva (2930) en Vanja (2070) Jongen/Meisje-Mama 1 Sjulie 2 Sjaantje85 3 Patroeschka => 03 dec 2010/ 37+2 Carmen 2900 gr Devin 2730 gr 4 Silvia009=> 21 mei 2010 Luuk 2624 gram Sanne 2352 gram 5 minniemouse25 => 21 maart 2011 Lynn en Sem. 6 mm7 Isis 2205 gram en Vinn 2025 gram 31-01-2011 met 36+2. 7 Naomi33 >15 sept 2010/ 37+4 amber 3390 gr thom 3490 8 Candijtje Jongens-Mama 1 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 weken Noah & Kyan (1910 en 2280) 2 Emesve 3 Onskleintje 4 Smurfin 5 Emav => 30 mei 2011/34+5 weken Tom (2586) & Jurian (2270) 6 Sannie30 27-01-2010 33+1 weken Stan (1690) & Wessel zo als het goed is klopt hij nu weer helemaal
@bietje trouwens ook mooie namen!! en je hebt je dochter een beetje vernoemd of niet... @hier joepie 37 week, vandaag maar niet bevallen want me mams is jarig
Bietje, van harte!!! hopelijk gaat het met jullie drieën goed en mogen jullie snel thuis genieten!! @Gewicht. van 58 naar 83.05 in 34.1 weken hihi. Het zit enkel in mijn romp gelukkig en wat vocht in mijn voeten. verder nergens aangekomen gelukkig!
Missa!!Joepie 37 weken fijn he meis!! Bietje ben ook benieuwd naar de foto's hoor!!Idd erg mooie namen!! Hier alles redelijk!!wil echt niet zeuren maar ben dr ZOOO klaar mee pfffff Xx
@sjaantje meis thanks ja kan ik me goed voorstellen hoor.. heb je nog kunnen slapen vanacht?? Hier een goede nacht gehad van 22:00 t/m 7 uur dus ff kunnen bij tanken, voel me vandaag wel redelijk alleen de zelfde klachten als anders vocht in voeten/handen en benen doen zeer en wat meer harde buiken dan anders... morgen controle spannend hoop voor jou meis dat je de volgende bent die mag bevallen en daarna ik natuurlijk
Missa ow wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt!!Ik heb dan gelukkig geen vocht maar slaap gewoon bijna niet...kan wel janken!!Ik heb gister aaf ook ontzettende harde buiken gehad maar was vamorgen weer weg.... Ik moet morgen naar het ziekenhuis en ga toch wel aangeven van het slapen hoor...want raak zo een beetje uitgeput en heb de energie zo hard nodig straks.... Doe rustig aan meis!! X
ik geef je groot gelijk!!! want je moet wel uitgerust zijn, en zo word het hem niet!! laat ze maar actie ondernemen.... of dat je wat krijgt voor een goede nacht rust!! rust jij maar ff goed uit vandaag en niks doen!!! neem een warme douche doet ook wonderen!! liefs
Sjaantje: wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt! Ik weet precies hoe je je voelt!! Wat kan je daar moedeloos van worden hè? Hopelijk dienen de twins zich snel aan!!! Het word wel spannend nu! Er zijn nu veel meiden die 'op knappen' staan, en straks in september/oktober hebben we weer spannende en drukke tijden! Leuk!! Ik ga vandaag ff naar een vriendin in Groningen, even gezellig een dagje samen! Kleine man gaat de hele dag naar de oppas, zodat ik ff lekker de handen vrij heb! Hoe gaan jullie het straks doen met opvang? Kdv, ouders, gastouder, of misschien werken jullie wel niet meer?! Wij hebben een hele lieve gastouder, en daar gaan de twins straks ook naar toe! En ga denk ik wel wat minder werken, werk nu 28uur, maar denk dat dat met 3 kinderen wat teveel is!
kun je bij jou in het zh niet een nachtje slapen met een slaapprik? dat kan in mijn zh wel. de gyn vertelde gister dat ik iedere dag kan bellen om een nachtje te komen slapen. ik slaap zo slecht bha. Maar wil niet in zh slapen omdat ik dan bang ben dat het hek van de dam is!
Hier gaan de mannen 1 dag per week naar een kdv en 1 dag komt mn schoonmoeder oppassen! Omdat ik zelf in een winkel werk, werk ik ook op zaterdag en da's nu erg handig want dan is mn man thuis!
Jawel hoor in ons ziekenhuis zijn ze best bereid om ze eerder te halen alleen ik heb al die tijd nooit echt geklaagd kan dat ook niet zo goed haha!!(is ook niet echt nodig geweest...) Moet morgen weer maar gaat het nu toch wel zeggen hoor!!Ik weet dat er een datum staat maar hoop eigenlijk dat ie m misschien een week naar voren kan schuiven dus vlg week...ik weet niet hoe dat werkt eigenlijk?! Rustig aan doen is gewoon erg lastig als je een dreumes hebt rondlopen!!ja toch...en kan het kind moeilijk elke dag ergens heen doen...ze moet al zoveel inleveren straks!! Ben blij dat ik morgen naar het zh kan en dan hoop ik dat ie me gelooft haha....Ik heb echt een hele fijn Gyn!!!Maar hij denkt moeke huppelt gewoon door dus die zitten nog goed...gaan we morgen ff verandering in brengen haha!! Thanks voor jullie mee denken...ben echt blij dat ik hier wel gewoon mag ZEUREN haha! X
Bietje, gefeliciteerd met je 2 meiden, wauw wat en snelle bevalling zeg! Lekker genieten en hopen dat je niet al te lang moet blijven en samen met je meiden naar huis mag!