Sjaantje!!!! Jippie!!!!! Zet em op!!! Spannend! En jowagi (of zo,Hihi) wat spannend, een 3ling!!! Gefeliciteerd!
Go sjaaaantje!!!!! Krijg j nu een ks??? spannend!!!! Ga ik het toch nog meemaken vetrekken pas vanmiddag
Hoop trouwens niet dat Sjaantje haar vruchtwater gebroken is, maar dat het haar vliezen zijn die gebroken zijn... Vruchtwater breken lijkt me moeilijk.... *sorry ik doe even scherp op de vroege ochtend* Hier heb ik net flink gepoetst in huis! Net even met ons kleine mannetje samen gespeeld, en nu zit hij lekker alleen te spelen op zijn speelkleed! Gezellig! Vanmiddag komt er nog even een vriendin op visite! Ook gezellig! En dan vanavond EINDELIJK een avond met z'n 3en thuis! Zaterdag middag moet ik weer werken... *en ik moet dus nog oppas regelen...*
Oh sjaantje, zou je vandaag dan eindelijk je kleintjes gaan zien??? Succes meid!!! Hmm vandaag zp en hyves maar eens extra goed in de gaten houden haha
iid scherp opgemerkt nikkijane, ik had t zelf nog niet gezien haha. Hier zegt Carmen al soms papa en gaat al in kruiphouding. Devin doet t heel rustig aan die rolt nog niet eens.
Jemig, moet er echt aan wennen om vaker hier te kijken. Bietje van harte, geniet ervan. Missa wat een mooie buikfoto, zo wil ik ook worden, hihi En de vraag of we willen weten wat het worden of eigelijk zijn: manlief wil het niet ik eigelijk ook niet maar.... nou tijd komt raad. Misschien vragen we wel of er een mannetje bij zit. Zo nee dan weten we dat het twee meiden zijn en anders is het nog een verrassing, 1 of twee mannetjes.. Die hebben we namelijk nog niet en dan kan ik toch wat leuks aanschaffen. Grote spullen kunnen we allemaal lenen. Alleen een wagen gaan we kopen. Dat word de Bugaboo Donkey. De Camelion gaat weg (vreselijk hoor afscheid nemen van z'n wagen waar je eerste in lag) Maar ja dit is ook leuk.... Sjaantje ik ben benieuwd Liefs
Oooooh spannend sjaan!!! Zet m op! Ander forum vriendinnetje van me is gisteren bevallen van een meid. 48 uur aan het rommelen geweest, zware bevalling maar ze is er. 1 dag na onze meiden, en dan zo die van sjaan nog misschien!! Hier doen de meiden het goed hoor. Joan, de kleinste us echt een vechtertje! Ze weegt nu 1660 dus iets afgevallen, maar de voedingen mogen omhoog en de glucose aan het infuus omlaag. Kate had gisteren wat dalingen, waardoor ze nu een klein beetje zuurstof extra krijgt. Zij weegt nu 2085. Ook haar voedingen mogen omhoog. Ze dachten gisteren dat ze mis. Een infectie had, dus bloed geprikt, maar gelukkig geen infectie. Zelf word ik ook steeds mobieler das wel Fijn. Als het kan blijf ik nog tot 10 dagen na hun geboorte bij de meiden in het ziekenhuis. Ti's nu rustig op de afdeling dus dat geeft hoop. Missa hoe is het met je vriendin!?!?
Bietje: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie dames! Had de foto op Hyves ook al gezien! Wat een droppies zeg!
Sjaantje wat flik je me nou?????????????????????????????? zet hem op meis!!!! we denken aan je en vergeet niet dat je mn telefoonnummer hebt he een drieling wauw!!!!! geslacht wilden we beide zwangerschappen weten Bietje fijn dat het zo goed gaat..... Sanne had het ook moeilijk de 1e paar dagen....en die was met een termijn van 37,5 geboren.....dus wel iets zwaarder dan jouw meiden.... fijn dat je weer aan het herstellen bent, ben je al gewend aan het idee dat je een lege buik hebt en dat je je meiden echt al op de wereld hebt gezet? (bij mij duurde dat namelijk wel een aantal dagen )
Hoi dames, Ik breek even in in jullie topic, gezien Sjaantje hier ook veel kletst Kreeg om 12:30 uur volgende smsje van Sjaan, ze vroeg me dit op ZP te zetten: "Catheter zit erin, infuus zit erin. Vanmorgen vliezen gebroken. Om 13:00 uur zonder spoedgeval wordt ik geholpen. Mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken...hou jullie op de hoogte!" Dus de twins komen eraan! Spannend!