Dan is ze al bevallen nu??? keizersnede duurt niet langer dan 1 uur toch???? wauw!!!!!!!!! ik hoop dat we snel nieuws mogen horen van haar
Josuus: wij kregen inderdaad een intake, en een echo! De gyn wil ook graag met eigen ogen zien dat het een tweeling is, en hoe het zit met het tussenschot enzo! Spannend van Sjaantje!! Ben benieuwd!!!
Ik hoop idd ook dat we snel wat horen!!! Ben echt benieuwd naar de namen en hoe t met kids en mams is!!!
Ben ook heel benieuwd!! Wat een bevallingsdrukte hier zo!! Whos NeXT hè... Volgens de planning missa, maar ja de beebs houden zich niet altijd aan de planning!
Ben wel benieuwd want als ze om 13.00 uur aan de beurt was dan is ze allang weer op haar kamer met haar wondertjes.... vind het wel spannend en hoop dat alles goed en voorspoedig is gegaan.. ik vond de catheter inbrengen zo'n ramp brrrr was echt niet fijn gelukkig mocht ik een half uur laten naar de ok voor de ruggeprik
Even spieken of er al nieuws is van Sjaantje, maar nee.... wel spannend hier hoor... benieuwd hoe het met haar is... en haar beebs natuurlijk!
En missa dat wordt dus de 22e... Jeetje gewoon in 10 dagen tijd 3 tweelingen ( mis nog wel vier als die van sjulie zich eerder aan dienen) Zal ff mijn bevallingsverslag knippen plakken als het lukt.
Gisteravond vertrok het bezoek om 10 over 8. Ik had al een beetje het idee dat ik weeën voelde, maar twijfelde of het niet aan het feit lag dat ik een grote boodschap moest. Om tien voor half negen werd het toch wel heftiger en om half negen zat er niet eens meer rust tussen de weeën. Ik besloot de zuster te bellen. Ze wilde me eerst ter plekke aan de ctg leggen, maar zag wel aan me dat daar geen tijd voor was. In de rolstoel naar de verloskamers gesjeesd tussen twee weeën in mark gebeld. Toen nog eens mark gebeld: vergeet de camera niet. Bij binnenkomst op het bed en ontsluiting bepalen. Had al vijf cm. Het was toen kwart voor 9. Om 9 uur stapte mark binnen en had ik al 8 cm. Ondertussen ook persdrang, dus rustigbeginnen met mee persen. Voordat Kate kwam eerst nog heel mijn darmen geleegd en dan midden in zon wee je nog verontschuldigen ook hè. Om 21.30 werd Kate geboren en met haar in mijn armen mocht ik nog een keer persen voor Joan. Dat ging wat moeilijker omdat ik niet verl persdrang meer had, en ze lag dus verkeerd om. Wist ik niet, maar mark heeft dus echt de beentjes eerst zien komen. Dat schijnt niet zon fijn gezicht te zijn, gaat gepaard met het grovere duw en trek werk. Joan ademde niet direct en de gyn zei: ik wil NU een kinderarts... Dat was ff spannend maar binnen een aantal sec begon zij ook te huilen. Ze hebben allebei voor de foto even bij me gelegen en moesten toen naar beneden in de couveuse. Mark ging mee. Pas later horde Ik de gewichten van de meiden. Van het gewicht van Joan schrok ik wel even, tis zon ukkie. Kan nu nog niet zeggen of ze op elkaar lijken natuurlijk. Maar de moederkoek wees ook 1 eiig uit.
@bietje, jeetje dat is snel gegaan!!! Wel fijn dat je man op tijd was hahaha @sjaantje, ik las het ook op hyves!!! Gefeliciteerd met je wondertjes!!! En hele gave namen zeg!!!
Dit is het bericht van sjaantje dr hyves! Vamiddag zijn onze wondertjes geboren een hele mooie meid skye 2706 gram en jax van 3460 gram en ze doen het super goed!!!
Ook hier natuurlijk een felicitatie voor Sjaantje! Super, mooie gewichten en prachtige namen, even wennen maar wel mooi! Hopelijk mogen jullie snel naar huis, thuis genieten! Bietje, wauw wat een verhaal / bevalling... Inderdaad fijn dat je man op tijd was, zou wat zijn zeg....
Sjaantje van harte gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige wonders... geniet er lekker van en ik hoop op een snel en voorspoedig herstel...... geniet geniet geniet