Sjulie GAAAAF ik ga de 22ste heb er echt zo'n zin in!! Mm7 heftig verhaal idd..... Nog steeds niks van Samloes he...spannend!! Hier...en behoorlijk slechte dag ALLES doet me zeer manlief is niet thuis en een dreumes die me behoorlijk bezig houdt...pffff ik wil alleen maar SLAAAPPPEEEN...... Xx
thanks! zijn er ook heel blij mee, zeker die met de namen is zo mooi!! ik had het idee van het klavertje en de schilderes had wat voorbeelden gemaakt. vriendje vond die met de 2 baby's het mooiste en die is het dan ook geworden hiihi
supermooi sjulie! en leuk idee met het klaverblad! gaan jullie 'm misschien ook voor het geboortekaartje gebruiken, of dat niet? sjaantje: ben al benieuwd naar jouw tekening! maar voor nu even hoop ik dat je het toch een beetje rustig aan kunt doen! lijkt me idd erg vermoeiend-en zwanger (van een tweeling) en al een kind rond hebben lopen, respect! mm7: jouw zwangerschap klinkt echt heftig en verdrietig dat je toch een vruchtje bent kwijt geraakt! maar het eindigt met mooie woorden! volgens mij had ik vannacht mijn eerste voorwee, deed ontzettend zeer en was bang dat het nu al zou beginnen-veels te vroeg, maar gelukkig bleef het bij wat pijnlijke krampen en heb ik er nu geen last meer van. de kleintjes zijn wel heel rustig vandaag, lijkt net of ze vannacht net zo geschrokken zijn als ik
Emav ja ik vindt het idd steeds zwaarder worden....volgens mij heeft ons dochtertje nu ook wel iets onder de leden hoor ze is ook erg hangerig en wil alleen maar mama!!Ik probeer het idd ook rustig aan te doen maarja het gaat wel gewoon allemaal door!!Ach morgen voel ik me weer anders!! Wel denk ik dat een tweeling zwangerschap zowieso wat zwaarder is!!Gewoon om het feit dat de laatste loodjes gewoon veel eerder komen.... Wel spannend die voorweeen...maar zolang ze niet doorzetten!!Wel spannend nu he?? Sjulie jullie gebruiken hem niet voor geboortekaartje vindt je dat afgezaagd?Wij wilde dat eigenlijk wel doenhihi smaken verschillen natuurlijk!! Nou manlief is lekker frietjes halen en dan ga ik dochterlief vroeg naar bed doen...en dan duik ik er zelf ook maar heeeeeeeeeel vroeg in.... Xxxsie
even klagen: sinds tien uur gisteravond om de tien minuten dan weer om de 2 minuten krampen, soms heel erg pijnlijk, de andere keer valt het weer mee. weet niet zo goed wat ik ermee moet. heb 2 paracetamol genomen, maar die doen niets. wil alleen maar slapen en dat de twin nog wel minimaal 2 weken blijft zitten!! weet niet of dit nou oefenweeen zijn en of dit straks over zal gaan in meer regelmatige 'echte' weeen??
Sjaantje, heb vorig jaar al zoveel kaartjes gehad met een buikfoto. Dat vind ik niet meer zo bijzonder vandaar. Wij hebben het gedaan voor in 2 mooie lijstjes.
@sjulie!Ok!!Nou hier nog niet gezien....dus vandaar mss haha!!Was even benieuwd! @emav hoe is het?! Nog steeds niks van samloes he??!!Spannend hoor Xx
Emav ik sluit me aan bij de rest! Bellen! Het klinkt mij wel als weeën in de oren namelijk! Hier weer slechte nacht gehad, veel wakker, buik heel hard en vol. Maar ach het hoort er allemaal bij als ik jullie zo lees, dus maak me er niet meer druk om. @ mm7, kan me voorstellen dat nog een kindje en dus nog een zwangerschap heel spannend is. Door deze ervaring zal een volgende zwangerschap niet meer onbezorgd zijn. Aan de andere kant realiseer je je ook nog beter wat een wonder het allemmal is. Kan ook altijd heelnpissig worden als mensen praten over "het nemen van een kind" alsof het allemaal zo makkelijk is.
Goede morgen dames Mmmm nog steeds geen nieuws van samloes??? @emav hoe is het nu anders echt ff bellen hoor!!!! spannend! @sjullie mooi hoor die bellypaint!! @hier, begin nu toch echt te merken dat het zwaarder begint te worden pfff kindjes drukken echt onder mijn borst bij dingen doen of bij zitten slapen lukt redelijk gister erg slechte nacht gehad flinke hoofdpijn er bij :x vanacht wat beter als ik maar 1 maal slaap, maar als ik wakker word is het gedonder aan de gang.... vrijdag voor controle kijken hoe het gaat!! komt allemaal wel dichter bij zeg... vooral als je de verhalen leest dat het wat begint te rommelen spannend hoor.. Waar ik wel bang voor ben, klinkt misschien heel erg raar, maar dat is als ze straks zo veel op elkaar lijken dat ik als mama ze niet eens herken hebben jullie dat ook??
net een uur in bad geweest, maar een keer krampen gehad, voor de rest bleef het rustig! nu met kruikje op de bank, hoop dat het net zo helpt en anders ga ik echt wel bellen straks. maar vind het vreemd dat het niet regelmatiger is geworden wat je bij echte weeen wel verwacht, toch? pffh.. spannend, hoor! hoop echt dat het niet doorzet! hoop dat we straks goed nieuws van samloes horen!!
Missa: haha herkenbaar hoor!!! Hier hebben ze in het ziekenhuis zo naamkaartje om gehad. En thuis ook nog even. En nu kleed ik ze maar niet hetzelfde want het is zo moeilijk. Het enige waardoor we ze nu uit elkaar kunnen houden is: - Fleur heeft een flapje in der oor - Lieke der navelstreng is er inmiddels afgevallen. Maar het is inderdaad lastig Samloes: volgens mij ben je allang bevallen van je dames, we wachten in spanning!! Emav: altijd bellen, ik voelde mij ook totaal niet lekker en had dus wel beginnende zwangerschapsvergiftiging.
Missa, bij mij zijn ze twee-eiig, en ook nog is een jongetje en meisje dus dat vormt geen probleem haha
Stan heeft lange tijd een rood gelakt nageltje gehad Omdat wij ze ook moeilijk uit elkaar konden houden. over het algemeen gaat het hier nu wel beter, maar ik heb soms ook nog weleens dat ik goed moet kijken wie wie is...
ik heb dat ook Missa, en net wat mama van 3 zegt, ik laat de bandjes van het ziekenhuis gewoon even om. Hier worden al constant grapjes gemaakt door iedereen dat ze meteen met een merk stift gemerkt moeten worden zodra ze eruit zijn. Arme meisjes hahaha...maar als ze op een gegeven moment een eigen karaktertje krijgen, zal het wel gaan....maar in het begin pfffff of er moet idd een verschil zijn zoals mama van 3 aangeeft.
oh ja @emav, waarschijnlijk zijn het dan dus wel oefenweeen of zo, die zijn volgens mij niet regelmatig en zakken ook af als je in bad gaat of onder de douche. Echte weeen worden juist erger. Blijft toch altijd lastig, bij mijn oudste dacht ik dat het mijn darmen waren die opspeelden, bleken toch echt weeen te zijn en bij mijn dochter was het weer overduidelijk.... Let goed op jezelf in ieder geval!!
@bietje, nee onbezorgd nooit meer, maar bij jou ook niet denk ik als ik je onderschrift lees... Ach, 1 ding kan ik wel zeggen, de angst is groot, maar het verlangen groter! Samloes, is vast heerlijk aan het genieten van dr meiden! Hoop dat alles goed gegaan is! Mama van 3, hoe gaat het thuis met je twins? Wat een heerlijke meiden. Ik weet niet of het heel gek klinkt he, maar als ik het zo om me heen zie, lees en hoor... heb ik het idee dat vrouwen die zwanger zijn van een tweeling, en daarvoor al 1 kindje hadden, minder vroeg bevallen dan vrouwen zonder kindje, en die nu zwanger zijn van een tweeling, ook zijn de gewichten van de kids meestal hoger van moeders die al een kindje hebben. Valt me gewoon een beetje op, grappig!