mooie kaartjes!! Hier weer terug van ctg controle en bloedprikken, alles was prima, beebs waren super druk
Leuk mini, dat is ook een beetje onze stijl kaartje. Van het weekend krijgen we de proefdruk. ben benieuwd!
Missa!! Jij blijft ook maar doorlopen!! Was het nu zo dat je vrijdag word ingeleid als de kleintjes er dan nog niet zijn? Word wel spannend nu zeg!! Ik ben vandaag erg moe, vanmiddag 2,5uur geslapen en ben nog steeds moe. Heb nu andere ijzertabletten want van die bruisdingen werd ik misselijk. Misschien komt het daar wel van, heb ook al de hele dag wat hoofdpijn af en aan. Dus vanavond lekker vroeg m'n nestje in! Dit weekend de laatste diensten draaien, en dan nog 2 weken kantoor dingen doen, waarbij ik zelf m'n tijd in kan delen. En vanaf 8aug volledig in de ziektewet! Merk nu dat de zwangerschap veel van m'n energie en lichaam neemt, terwijl ik in het begin riep: ' met 26 weken kan ik ECHT nog wel werken hoor'! Hihi, kom ik nu op terug dus! Vandaag ook weer naar de Etos geweest, voor die zwanger doos (had immers een tweede oproepkaart gekregen). Hihi, heb weer een doos gekregen en toen ik vroeg of ik er 2 kreeg omdat ik een tweeling verwachtte kreeg ik er nog 1 mee! Schandalig! Ik heb nu 3 van die dozen thuis!! Hoe is het verder met de dames?!
Bij de gene die hier mee praten yippieyajee met 38+3 volgens mij!! Je gaat goed ghoor Missa.. Wordt je ingeleid in je ziekenhuis of niet?
Missa is goed hè!?!?! Stiekem hoop ik dat ik het niet ga halen. Mijn rechter ribben doen tot op mijn rug zo zeer! Meisje zit er steeds onder. Kan eigenlijk enkel gestrekt liggen of staan
hoi hoi lees wel steeds mee maar heb even geen inspiratie om te schrijven as dinsdag voor het eerst bij de gyneacoloog kijken.....ben benieuwd
Bietje hier af en toe hoofdpijn gehad maar dat komt ook echt door het geheen en weer en de stress die het met zich meebrengt. Mooie kaartjes voorbij zien komen zeg! Missa respect hoor! En uiteraard voor de andere zwangeren ook hoor, ga zo door!
@Jane, de hoofdpijn is ook weg nu hoor. Houd alleen veel vocht vast in mijn enkels en gezicht, voel me net een opgeblazen kikker. Had ik in mijn zwangerschap helemaal geen last van. Wil ook snel van die bloeddruk verlagers af, volgens mij is dat echt troep! @missa veel succes vandaag toch???? @mama van 3, las op Facebook dat je weer terug bent, heerlijk genoten zo te zien hè!! @ sjulie, kan het me voorstellen dat het echt zwaar wordt nu, maar je moet maar zo denken, hoe langer ze blijven zitten hoe groter de kans dat ze meteen met je mee naar huis mogen. Ik had ze heeeeeel graag thuis gehad nu, maar goed dat komt nog wel. @sjaantje lkkr aan het genieten? Kun je je ritme vinden? En hoe us het eigenlijk met samloes??? Tijd niet gezien hier! @ linnekepinneke, hoe is het met de zieke man bij jou? Hier helemaal in het heen en weer ritme. De meiden doen het goed. Kate heeft nu al drie keer uit het flesje gedronken en daarbij de fles zelfs twee keer leeg. Joan weet wel hoe het moet maar het kost haar veel energie. Gisteren drink ze 7 cc van de 22. Dus het gaat de goede kant op. Vanmiddag gesprek met de kinderarts, eens horen wat die te vertellen heeft.
Hoi dames, ik kom toch weer even m'n gal spuwen hoor... Gisterenochtend sinds 4 weken weer een afspraak. Dit keer bij de vk in het ziekenhuis. Geen echo, die waren ze vergeten in te plannen, dus nu moet ik volgende week weer terug. Gelijk gevraagd hoe het zat met de hoeveelheid afspraken. Ik krijg tot 37 weken nog 3 afspraken (om de 4 weken dus) meer niet! Volgens de VK omdat het een 2-eiige tweeling is, dan zijn meer afspraken niet nodig. Vreemd protocol van dit ziekenhuis... moet ik nu zeuren om meer?? Ze hebben ook al zoveel steken laten vallen, uitslag chromosomenonderzoek ivm miskramen is kwijt geraakt, 2x uitslagen van urinekweek kwijt. Nu weer echo afspraken vergeten in te plannen. En op eigen verzoek mag ik nu weer een keer bloedprikken.
@bietje, de zieke man is verdubbeld... Verrassend genoeg zijn ze allebei ziekjes haha Gelukkig heeft Noah niet meer de temperaturen die in de 39 graden zitten maar net aan 38... Moet alleen vanmiddag wel met ze naar de huisarts! Gisteren zag ik ineens dat Kyan witte stipjes/bultjes in zn mond heeft, ben benieuwd wat dat is! Mss wel spruw maar dan ziet het er dit keer echt heel anders uit... Noah moet ook naar de dokter maar dan omdat meneer ineens ontzettend uit zn mond stinkt!!! Je zou hem bijna een smintje geven haha maar hij is ineens heel veel aan het hoesten en daar komt die heerlijke geur mee dus ook maar eens even vragen! Spannend, gesprekje met de kinderarts!!! Hoop voor je dat ze niet al te lang in het zh hoeven te liggen!!!
Dat je minder vaak op controle moet dan een moeder met een een-eiige tweeling snap ik wel maar dan nog, aan een tweelingzwangerschap zitten ook meer risico's voor moeders zelf!!! En schandalig dat ze zoveel kwijt geraakt zijn! Zou sowieso wel een klacht indienen!!!! Ben nu eigenlijk wel benieuwd welk zh dit is...
Emesve: wat vreemd, ze hebben zeker al wat steken laten vallen! Weet niet of het zin heeft om te zeuren om meer controles, beleid is vaak beleid in zh's! Maar vooral zelf goed alert zijn! En als er iets is dan gewoon aan de bel trekken! Ik moet nu om de 3 weken, en wij krijgen een 1eiige tweeling, maar ze zeggen altijd dat als er iets is ik altijd moet bellen! Vreemd dat overal zon verschil is in beleid! Hier trouwens met 9weken wezen bloedprikken, en daarna eigenlijk ook niet meer! Bietje: wat fijn dat Kate zo goed drinkt zeg! Is het wat vol te houden het heen en weer rijden? Wonen jullie vlak bij het ziekenhuis, of moet je er een flink stuk voor rijden? Missa: werd jij vandaag niet ingeleid?! Succes dan iig!!
@nikkijane, ik heb met 9 weken bloed moeten laten prikken en daarna pas met 27 weken ofzo weer... De gyn vond me er wat grauw uit zien en had bijna geen energie meer dus op hb geprikt en aan het ijzer gezet! Maar verder nooit eigenlijk...
Ik maak me er ook niet druk om hoor! Als ik het niet vertrouw dan trek ik zelf wel aan de bel! Het meten van de bmm, wanneer doen ze dat eigenlijk?! Of doen ze dat ook alleen bij klachten van veel harde buiken of zo?