Bietje, tot 37 weken blijven ze zowiezo zitten als ze niet eerder zelf komen. 37 weken is met deze grote ook een prima termijn zei de gyn. bmm opmeten, doen ze hier eens in de paar weken.
Dames: ik heb nog 3 kleine advent flesjes. 1tje is geheel nieuw en de andere 2 heb ik amper gebruikt aangezien ze vrij snel over gingen naar een grotere fles. Dus wie wilt ze hebben? Ja we zijn weer lekker thuis en hebben genoten!! Missa: worden ze vandaag gehaald/ingeleid??? Spannend! Hier had ik de laatste paar weken elke week een afspraak! En hier elke keer een echo gehad. En bloeddruk meten, hartslag enz ook elke keer.
Dan vraag ik me toch wel af waar het verschil in zit dan?! Heeft dat te maken met klachten, of misschien een eerdere vroeg geboorte? Vind het toch vreemd dat daar zon verschil in zit! Of zou het te maken hebben met het verschil tussen een streek ziekenhuis of een universitair ziekenhuis?! Nou ja, goed, vroeg ik me gewoon af!! Sjulie: jij gaat ook wel lekker He?! Nog wel even vol houden hoor!
misa .. suc6 n spannend hoor.. al hier gaat het goed.. ik lees soms even mee.. maar het is op het werk giga druk waardoor ik weinig tijd heb.. ikben jullie niet vergeten hoor.. groetjes Yippie
@emesve, heb je nog de optie om naar een ander ziekenhuis te gaan? Anders zou ik dat als ik jou was doen! Ik vind ze er gemakzuchtig als ik het zo lees! Bmm meten is bij mij met 20 weken gebeurd en daarna nog twee keer, meer op mijn verzoek eigenlijk. Zegt ook weer niet heel veel anderhalve week voor mijn zh opname was hij nog mooi gesloten en bij opname had ik al 2 cm ontsluiting. Als het rustig op de weg is, rijden we in 10 minuten naar het zh. Is een km of 10 hiervandaan, met de auto dus makkelijk te doen hoor. Ik ga nu twee keer per dag omdat ik nog niet zelf rij, maar volgende week ga ik mis. Wel drie keer per dag. Mika en Lynn hebben nu ook vakantie, dus.
Hier een twee eiige tweeling maar elke 2 weken een groeiecho vanaf 20 weken zwangerschap... er werd rekening gehouden met een zwangerschapsduur van 33 weken omdat ik zo klein ben ivm als de rek uit de bm is komen de weeen en de babies maar doorgelopen tot 37+5 weken dus... maar wel elke twee weken een groeiecho en daarna een afspraaak bij de gyn bloedprikken alleen met 8 weken en 26 weken geloof ik op hb maar komt ook omdat alle bloed al was geprikt voordat er een tp mocht plaatsvinden natuurlijk @Missa lees ik nu dat je vandaag ingeleid word????? succes meisssss het is een mooie dag om te bevallen zet hem op!
ZO meiden, ben ik weer.... Vanmorgen nuchter in het ziekenhuis geweest voor de GT test... Eerst nuchter bloedprikken, daarna dat vieze glucosedrankje, bah! Een uur wachten, toen weer geprikt.... toen weer een uur wachten en weer prikken, en dat allemaal nuchter! Om half 11 was ik klaar en die appel die ik bij me had smaakte wel erg lekker! haha Maandagmiddag een be lafspraak met de gyn voor de uitslag... Heb zelf het idee dat er niets uit komt eigenlijk... Maak gewoon grote kids Controle hier eigenlijk vanaf het begin om de 2 weken, door feestdagen en vakantie soms om de 3. elke keer een echo om te kijken hoe de beebjes liggen en of ze goed groeien... 2 eiig zijn ze maarja een jongen & meisje is dat al gauw natuurlijk Nog steeds druk in ons nieuwe huis, schiet mooi op, de schilder is klaar, kamers van de meiden helemaal mooi rose Babykamer-to-be lichtgroen... zin om de meubeltjes erin te zetten, haha! Nog even wachten dus 2 augustus alles weer uitpakken... Nog leuke babykleertjes besteld van noppies op kleertjes.com was 60% korting.... leuk shoppen zo
Kwam even kijken of er al iets bekend is van Missa, maar nog even afwachten dus.. @controle, ik moest elke 2 weken naar het ziekenhuis. Elke 2 weken een groeiecho, en gelijk daarna afspraak bij vk of gyn. De ene keer de gyn en de andere keer de vk. Alleen mijn laatste zwangerschapsweek mocht ik elke week komen, helaas heb ik die afspraak niet gered haha!