Missa ook van hieruit van harte!! Jaaaaa Sjulie, you're next!!! Update; gisteren gesprek gehad met de kinderarts. De beide dames doen het erg goed. Kate heeft/had het iets moeilijker dan Joan. Kate groeide niet hard genoeg t.o.v wat ze aan zou moeten kunnen. Ze moet nu weer elke dag gewogen worden, als ze niet hard genoeg groeide zou ze extra calorieen en vetten aan haar voeding toegevoegd krijgen. We waren er vanochtend echter en tov gisteren is ze goed gegroeid. De dokter verwacht dat als alles blijft gaan zoals het nu gaat, we ze met 37 weken mee krijgen. Dat is over twee weken al. Zelf houd ik 3 weken aan, kan het alleen maar mee vallen. Kate gaat waarschijnlijk dit weekend al naar een wiegje in plaats van het warmte bedje, omdat ze zichzelf al goed warm houdt en haar gewicht er ook naar is. Het is nu een kwestie van goed hun flesjes gaan drinken en groeien. In principe is het minimale gewicht 2 kilo. Daar is Kate al overheen (2160 vandaag) en Joan nog niet (1780 gisteren) maar Joan dronk vandaag haar fles leeg! dus dat komt ook zkr goed. De dokter was in ieder geval super tevreden.... Nog even een paar weekjes doorbijten dus en dan zijn we compleet!
Wat fijn Bietje!! We duimen met zn alle heel hard mee dat je meiden snel naar huis kunnen/mogen!! En wat doen ze het al goed zeg!!
missa van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! wij zijn maar bezig geslagen met de grote verbouwing boven spullen verhuizen van de ene kamer naar de andere of naar zolder. Goh wat kan een mens toch een troep hebben zeg en vind dan maar weer zo snel een nieuw plekje
Bietje, hoop dat de kleine dame snel 2 kg weegt!! Hier dacht ik vanmiddag dat mijn vliezen gebroken waren of dat er een scheurtje in zat. Was in de douche geweest en ging een onderbroek aantrekken bij de kast. Vallen er opeens een paar dikke druppels vocht op de grond :S daar is het ook meteen bij gebleven, geen idee wat het was. Ze moeten namelijk echt nog 10 dagen blijven zitten hihi
@sjulie, als je vliezen breken weet je dat wel haha bij mij bleef t komen haha... Kwam echt geen eind aan haha
Sjullie kan zijn dat je vliezen gescheurd zijn... dan verlies je maar kleine beetjes bij belasting van je buik... beste manier om erachter te komen is wat opvangen en even eraan ruiken...vruchtwater ruikt zoet..... en bij twijfel altijd het ziekenhuis bellen... doorlopen met gescheurde vliezen verhoogt de kans op infecties!!!!!! ik heb 5 dagen aan het infuus met ab gelegen omdat mijn vliezen al 5 dagen gescheurd waren en ze me elke keer naar huis stuurde bij mijn zoontje.... Dus neem aub geen risico..... in het ziekenhuis hebben ze matjes die ze onder je kont leggen en als er vruchtwater lekt dan verkleuren die matjes... wat je ook kan doen is heel hard op de buitenkant van je hand blazen dan span je je buik aan en als er een scheurtje zit dan zal die druk het doen lekken....
Silvia, ik zal het in de gaten houden! In het zh is inderdaad ook goed gezegd dat het helemaal niet altijd hoeft te gaan zoals linepinneke het zegt. Wanneer er een scheurtje zit aan de bovenkant dan kan het idd zo zijn dat er steeds maar een beetje vocht vrij komt. Ik ga het vanavond eens in de gaten houden
Fleur links en Lieke rechts. Naast elkaar lekker in het bedje na een heerlijke douche! Bekijk bijlage 169043
@ silvia, dank je!! Tja meestal als ik ze bij elkaar leg gaan ze er zo lief voor liggen of echt precies hetzelfde haha Hoe gaat het met de net bevallen dames!??
Sjulie wel spannend zeg! Idd maar goed in de gaten gaan houden, klinkt ook niet echt fijn wat silvia vertelt! Mama van 3 heerlijk zo bij elkaar!! Daar kijk ik ook naar uit hoor. Gisteren had mark ze allebei even op schoot, zo schattig... Denk vaak, ze zullen elkaar wel Missen...zo lang samen in mijn buik en nu zo alleen in het bedje. Vanavond allebei hun flesje leeg. Joan eerst in bad gestopt, dus niet verwacht dat ze hem leeg zou drinken. Dus wel. Ze doen het echt super, zo anders dan Mika 11 jr geleden. Die had zoveel meer moeite met alles. Maar goed dan zie je echt dat die twee weken dus uitmaken! Morgen wordt de grote knul alweer 11 en gaan wel lkkr even uit eten... Kan ik gewoon weer eens een wijntje drinken bij het eten, wat een Verwennerij !
he meiden wat een leuke foto zag ik voorbij komen.. missa gefelciteerd.. hoe is het met iedereen.. linnepinneke nog 2 weken en ik ben in het zeeuwse land
Sjulie, dat had ik ook.... en 2 dagen later braken mijn vliezen, en toen ik vertelde in het ziekenhuis dat ik het vermoeden van gebroken vliezen al een paar dagen eerder had, zeiden ze dat er vaak voordat de vliezen breken al een inimini scheurtje in kan zitten, en dat vele vrouwen dit niet eens merken, doorgaans breken de vliezen meestal na zo n scheurtje binnen een dag of 3. Bij twijfel bel, de kans op infectie is enorm groot, en kan gevaarlijk zijn voor jou en de kleintjes! Echter hoop ik dat het nog even duurt voordat je twins erzijn!