Die is ook echt geweldig!!! Leuk he als ze zo bijelkaar liggen Soms al ze echt heel onrustig zijn doe ik dat ook, merk wel dat ze dan wat rustiger worden
01 Sjulie rond 09 Augustus Meisje & Jongen 02 Smurfin rond 15 September Jongen & Jongen 03 Rave angel rond 17 Oktober Meisje & Meisje 04 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen 05 Candijtje rond 25 OktoberJongen & Meisje 06 Nikkijane rond 31 Oktober Meisje & Meisje 07 Friesje1978 rond 08 Februari 08 Josuus rond 25 Februari Meisjes-Mama 1 Rave Angel 2 Bietje1972 => 13 Juli 2011/33+3 Kate (2180) & Joan (1680) 3 Jane1983 => 3 augustus 2010/35+0 Elize (1890) & Naomi (1780) 4 mama van 3 => 19 mei 2011/36+5 Fleur (2745) & Lieke (2675) 5 Bereke => 25 augustus 2010/36+1 L.ore & F.enne 6 Samloes => 27 mei 2011/36+3 Jet (2235) & Mies (2710) 7 Missa => 22 juli 2011/38+1 8 Yippieajee => 3 maart 2011/38+3 Eva (2930) & Vanja (2070) Jongen/Meisje-Mama 1 Sjulie 2 Sjaantje85 => 15 Juli 2011/37+4 Skye (2706) & Jax (3460) 3 Patroeschka => 03 dec 2010/37+2 Carmen (2900) & Devin (2730) 4 Silvia009 => 21 mei 2010 Luuk (2624) & Sanne (2352) 5 minniemouse25 => 21 maart 2011/33+3 Lynn (1856) & Sem (2080) 6 mm7 => 31 januari 2011/36+2 Isis (2205) &Vinn (2025) 7 Naomi33 => 15 september 2010/37+4 Amber (3390) & Thom (3490) 8 Candijtje Jongens-Mama 1 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 Noah (1910) & Kyan (2280) 2 Emesve 3 Onskleintje 4 Smurfin 5 Emav => 30 mei 2011/34+5 Tom (2586) & Jurian (2270) 6 Sannie30 => 27 januari 2010 Stan (1690) & Wessel
Hoera hoera, er is weer een tweeling ter wereld gekomen!! Als ik de prachtige foto's zie dan gaat er een warm gevoel door me heen, en kan ik niet meer denken dan wat een geluk heb ik dat ook ik in 1 keer moeder van twee mag worden. Nog steeds moet ik er wel aan wennen maar het gaat stapje voor stapje beter. We zijn Vrijdag naar de Gyn geweest voor een intake (ben nu 9 weken) Dit was heel verduidelijkend. Ze vertelde alles zonder gezeur gewoon zoals het is. Natuurlijk zag ze mijn zorgen maar die heeft ze toch ook deels weg kunnen nemen. Door duidelijk te vertellen wat ze kon zeggen. Ik moet tot 20 weken om de 4 weken. Na 20 weken om de 3 weken. Vanaf 28 weken om de 2 weken. En vanaf 34 weken elke week. Krijg elke keer een echo en vanaf 20 weken ook weer inwendig om te checken of de baarmoedermond nog dik genoeg is. En niet te vroeg verstrijkt. Volgende afspraak potje plassen en de afspraak daarna bloedprikken. 20 weken echo wordt een lange leg. Wel 1,5 uur, haha (leuk, leuk) en we hebben besloten dat we toch willen weten wat het zijn. Als de kindjes zich aandienen voor 34 weken dan houden ze ze nog tegen met medicatie na de 34 weken mogen ze komen. Met 37 weken als ze er dan nog niet zijn dan wekken ze het op. Ze gaan niet verder als 37 weken. DUS, heel duidelijk allemaal, weet nu toch wel waar ik aan toe ben. Wij gaan morgen op vakantie dus dit is even mijn laatste bericht. We gaan kamperen in nederland (oh wat een vies weer) nou ja we zien wel. Laatste vakantie met z'n drieën!! Tot snel. Liefs Josuus
Yippie ben zo trots op mn kleine mannetjes!!! Noah kan nu ook vooruit komen!!! En Kyan zn eerste tandje is nu ook door (precies dezelfde als dat bij Noah eerst kwam hahaha) dus ben een hele trotse mama aan het wezen hahahaha
Sweet Linnepinneke. En owww wat een schatjes op de foto Ben zo benieuwd of Carmen op mn verjaardag al kruipen gaat. Ze is nu de hele tijd op haar knietjes aan t 'rocken' haha. Gek ding. Een tijdje los zitten (let wel 10 seconden) gaat ook al beter! Devin lijkt ook weer wat wijzer, maar je merkt gewoon dat ie een achterstand heeft.
Josuus, fijne vakantie!! Klinkt als een goede uitleg in het zh! Hier gister een goede nacht gehad en nu gaat het weer voor geen meter. Voel me beroerd en heb last van mijn buik. Morgen bij de gyn eens bespreken wanneer we er een einde aan gaan breien hihi. Ik ga voor begin volgende week Zaterdag is mijn vader jarig en vrijdag wordt vriendin van me ingeleid dus die 2 data zijn niet leuk hihi
Missa, Gefeliciteerd! Oh Sjulie kan me goed voorstellen dat je het zat ben hoor... Hoop dat de gyn mee wil werken en je een datum kan geven Jij bent de volgende toch...? Spannend Zelf slaap ik ook slecht, nu al :S Veel last van maagzuur als ik in bed lig, dan weer druk bewegende kindjes, dan weer warm... pffff.... Nouja gelukkkig vandaag nog een paar uurtjes werken en vrijdag nog dan ga ik mn verlof in... Lekker! Slaap smiddags trouwens wwel goed zo anderhalf tot 2 uur maximaal... heb het ook echt nodig als ik slecht slaap snachts... Verder druk met het nieuwe huis, het aftellen is begonnen... Volgende week maandag komen de verhuizers, spannend allemaal hoor... Dinsdag word de boel in het nieuwe huis neergezet.... Kamers zijn mooi geverfd, huiskamer ziet er ook super uit. Trap word deze week bekleed, de schilder was nog bezig dus zonde als dat vies word natuurlijk. Wel zin in, maar helaas lukt het gewoon niet om zelf wat meer te kunnen doen soms wel moeilijk hoor, zie ik manlief en alle hulptroepen heen en weer lopen en dingen doen en ik word op een stoel gezet Wel het beste natuurlijk Vanmiddag belt de gyn met de uitslag van de GT-test, verwacht er niet veel van eigenlijk... afwachten maar Ik ga me ng even nuttig maken Doei!
Ohja vroeg me af welke maat kleertjes net geboren twins aanhebben... zie dat ze bijna allemaal rond de 2500 gram zitten, is dat al maat 56 of toch nog een maatje kleiner...? Hmmm niet gewend van die ukkies aangezien mijn dames 8 en 9 pond waren
Hier eerste pakje maat 44. En daarna maat 50. 56 zit soms nu nog ruim. Dus raad je zeker maat 50 te halen. Dat begint hier nu pas te klein te worden. Fijn dat het zo opschiet met jullie huis! Moeilijk he alleen stil zitten Zo herkenbaar. ik ben op ten duur toch zelf gaan schilderen kon er niet meer tegen haha! Maar over een heel klein muurtje denk wel 5 uur gedaan maaar ik had wat gedaan! Sjuli spannend hoor!! Vond zo fijn dat ik op ten duur wist van oke 37,5 week en verder hoef ik niet!
haha ja idd wij waren een 8 ponder gewend WOW wat een inimini mensjes zijn het dan nu....haha!! Hoe is het verders met de zwangere dames hier?Ik lees wel mee hoor maar echt tijd om te reageren is er even niet!! X!
Sanne had 1 pakje 44 en die was zelfs te groot.. de rest had ik gewoon maat 50 en dan de mouwtjes en broekspijpen maar omslaan ze zijn gewoon heel klein als ze geboren worden zelfs op een normale termijn dus laat staan als ze veel te vroeg komen...
Blijft een beetje onwerkelijk dat deze kindjes echt ienimini zullen zijn.... Straks al de babykamer in het nieuwe huis op orde is en de kasten gevuld zijn maar eens even kijken wat ik aan kleertjes heb... Maatje 50 niet echt, wel 50-56 van de hema en noppies 56
Hier ook begonnen met maatje 44. Zoooow klein hihi. En sem zit nu in maatje 56 maar kan sommige dingen maatje 50 nog aan. Lynn draagt nog maatje 50 want 56 is nog steeds wat groot. Soms probeer ik t en kan ik de broek 2x omslaan en dan de mouwtjes ook 2x. Lynn weegt nu zon 4500 gram. Volgens de ka hebben we gewoon kleine kindjes......tja. Had verwacht dat ze al lang en breed in 62 zouden passen hihi. Als iemand nog maatje 50 kleding zoekt, ik heb maatje 50 kleding wat niet eens gedragen is door lynn en sem. T is meer voor net na de zomer. Dus als iemand wilt weten wat en verder dan kun je me een pb sturen. Hoe is t met missa? En de andere mamaatjes en bijna mamaatjes?
Ik heb voor ieder 2 setjes maatje 50 erin gedaan en vorige week ook maar voor ieder 1 setje 44 (meer heb ik niet hihi) Ik ga er echt niet vanuit dat ze in 56 gaan passen terwijl ze toch echt op het gewicht van een eenling zitten (2200 gram ongeveer bij 34 weken)
Geschat gewicht wil helemaal niks zeggen.... hier liepen ze volgens echo ook steeds op een eenling gewicht en zouden zbij 38 weken toch wel ieder 3000 gram wegen maar sanne woog 2352 gram en luuk 2624 gram scheelde wel heel erg veel hihihi