missa super!!en wat een mooie meiden ze lijken wel op elkaar ofniet!! fijn dat alles zo goed is gegaan!! had ik mn bevallingsverhaal al geschreven hier?ben net een vergiet af en toe haha!! Xxx
Hier gister zon leuke avond gehad met z'n 3en! Naar het pannenkoekschip geweest! Wat een lol! Hij vond het al geweldig dat hij op een boot mocht, en toen kreeg hij een kleurplaat, dus dat was helemaal leuk!! Hij vroeg steeds om 'koeken' (pannenkoeken), en was helemaal door het dolle toen hij die kreeg en daar een boot bij zat! Hij riep bij alles 'leuk' en 'heel leuk'! Dus we hebben hem een plezier gedaan, en wij hadden dus ook lol! 'S avonds met z'n 3en nog lekker gestoeid op het grote bed! Het jochie was helemaal door het dolle! Dus echt een geslaagde avond! Mijn man heeft hier gister alweer heel veel dozen in gepakt, dus het is hier alweer een stuk kaler, maar wel lekker opgeruimd zo! Ons zoontje is trouwens over 2 weken jarig! Hebben jullie nog tips, wat een echte speelgoedhit is bij jullie kindjes van 2? Heb al heel veel ideetjes, maar ervaringsdeskundigen zijn altijd handig!
Duplo, blokkentoren, waterbaan, auto's water/strand tafel Sjaantje: volgens mij niet Missa: wat fijn dat het allemaal zo snel en eigenlijk makkelijk ging je bevalling!! En wat goed dat bv zo goed loopt en gaat!! Baal er soms nog echt van dat het hier niet vollop lukte!! Wij gaan zo naár het cb ze krijgen hun eerste prikjes en ben benieuwd hoe zwaar ze nu zijn
Oooh wat een moppies inderdaad Iva & Lynn.... Nikkijane, mooi dat het gezellig was, kan ook haast niet anders met pannenkoeken he Tis dat papa hier er niet van houd, maar mijn meiden zijn er ook wild van.... mamav3, hopelijk reageren ze er niet teveel op... Sjaantje, volgens mij staat jouw verhaal er ook niet op nee... Hier alweer 25 weken, t`gaat echt hard ja! Gister belde de gyn, geen bijzonderheden in de GT test gevonden... fijn zo!
Mama van 3: spannend hoor, de eerste prikjes! Hopelijk valt het wat mee! Zag trouwens op Hyves dat jij (ook) nog jong bent! Leuk!! Ben zelf ook pas 25! Candijtje: wat fijn dat er niks uitgekomen is! Had je ook niet verwacht toch?! Laatste weekje in jullie 'oude' huis toch?! Spannend hoor straks verhuizen! Hopelijk kunnen jullie snel je draai vinden daar! Zo, morgen nog een dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij! Heb dan een blokje van 5 achter de rug, dus vind dat ik dan wel ff wat vrije dagen verdiend heb dan word het ook weer wat beter weer!
Hoi dames, fijn dat het met iedereen zo goed gaat! Hier vandaag ff een baaldag... Moest vanochtend weer op controle voor de groeiecho en daarna naar de gyn. Wat bleek...de dametjes zijn in twee weken wel heel erg weinig gegroeid...Ze waren al klein, maar ze zaten nog op de onderste lijn. Nu zitten ze er een eind onder. De echoscopiste zei gelijk al dat ik rekening moest houden met extra controles en/of opname. De gyn (mijn eigen gyn is op vakantie, dus had een andere) vond dat niet nodig, hij wilde nog even met de rest van het team overleggen en zou me bellen. Hij belde me rond 17:15 op met de mededeling dat ik thuis maar volledig bedrust moest houden en dan over twee weken weer komen. Wel moet ik morgen nog even een extra bloedtest komen doen zodat ze eventuele infecties uit kunnen sluiten. Maar hoe moet ik nu bedrust houden met een ontzettend drukke, aandacht vragende peuter in huis? Tuurlijk alles voor de baby's, maar ik kan mijn zoontje natuurlijk niet aan zijn lot overlaten. Hebben jullie misschien tips ofzo?
missa wat mooie plaatjes van je dochters zeg. zo'n bevalling wens je iedereen toe. rave angel bedrust met een peuter in huis..........daar zat ik ook al even over na te denken......ik heb geen tips. Ben vandaag in het zh geweest, weer een echo en de 2 waren een beetje aan het slapen. De hartjes gehoord nu naar de 16 wkn controle. Ik ben best wel wat afgevallen in een kort tijdje, alles kost ook zoveel energie terwijl de eetlust nog niet helemaal top is. Maar ik denk dat dit niet echt kwaad kan, scheelt alleen als er straks weer wat gewicht bij komt hahah herkenbaar?
Echt uit logeren gaat niet lukken helaas. Ik laat deze week gewoon het huishouden vallen en zorg alleen nog voor m'n zoontje. Dan maar bankrust ipv bedrust... Vrijdag is mijn man vrij en het weekend verder ook dus dat geeft geen problemen. Vanaf maandag wil mijn moeder hierheen komen zodat ik op bed kan blijven. Das in ieder geval een zorg minder gelukkig.
Pas wel op jezelf hoor, als ze nu komen wordt je daar echt niet blij van en dan moet je ook oppas hebben voor je zoontje. Is er echt niks te regelen met familie of vrienden? Ik begrijp dat het heel moeilijk is om hem uit handen te geven maar als je baby's nu komen dan is het voor jou en voor hem ook niks met alle stress die het met zich meebrengt.
Rave angel: wat een nare berichten! Ik zou idd ook zeggen vraag familie om je zoontje een dag mee te nemen of zo... Of heb je een gastouder? Kan hij dan daar niet terecht zoveel mogelijk?! Nu goed op jezelf passen hoor, en hopelijk lijkt alles over 2 weken weer een stuk beter!
Dames!!Even een vraagje! Hier vanacht erg onrustig geweest Skye had honger?heb dr een extra fles gegeven en is helemaal opgegaan daarna werd ze wat rustiger alleen nu klopt hun ritme niet meer loopt niet meer gelijk? Wat doen jullie dan?Wil toche cht proberen dat ze tegelijk gevoed moeten worden anders blijf je bezig!! en ze liggen nu nog bij elkaar maar wil ze toch in hun eigen bedje want als ze onrustig zijn merk ik toch wel dat ze elkaar aansteken hoe deden/doen jullie dat... Xx!!
Rave angel wat vervelend meis!..tja idd je kunt onmogelijk volledige bedrust nemen met een peuter in huis!ik zou dit toch met je gyn bespreken...kijken hoe andere vrouwen dit oplossen ik zou het echt even niet weten meis... sterkte en probeer zo rustig mogelijk te doen succes...x
sjaantje: probeer bij de volgende voeding wat te rekken. Er beetje tussen in te zitten zeg maar. Dus voor Jax wat later en Sky wat eerder. Bv je zou ze normaal om 8 uur voeden dan kan je kijken of Jax het uithoudt tot half 9 en Skye dus ook. Het is hier af en toe ook nog schommelen hoor. Zoals nu hebben de dames 11 uur achter elkaar geslapen en dus een voeding gemist. Maar dan krijgen ze vandaag iets minder of ergens tussendoor als ze onrustig blijven een kleine fles. En slapen. Hier hebben ze welgeteld 3 nachten bij ons op de slaapkamer geslapen samen in 1 bedje maar. Maar de dames slapen zo onrustig en maken veel geluiden in hun slaap dus snel naar hun eigen kamer in eigen bedje gelegd. En sindsdien slapen ze ook veel beter" Rave-angel: he bah wat naar!! Maar probeer toch iets te regelen met familie of vrienden. Evt dat je peuter even een dagje ergens anders wordt vermaakt een dagje op stap met opa en oma... Zodat jij even kan bijkomen en in bed liggen. iemand vroeg naar leeftijd: jups jong 22 jaartjes (bijna 23) maar was inderdaad 19 toen ik Timo kreeg en nu 22 bij de tweeling. Verder hebben de dames gister hun prikjes gehad en zijn dus wel inderdaad iets slaperig want ze hebben 11 uur geslapen vannacht en de nachtvoeding over geslagen. Verder geen koorts enz. En het gaat hier zijn gangetje dames groeien goed. Vindt af en toe nog wel erg moeilijk als ze een huiluurtje hebben hoor. Ze hebben dan eten gehad, schone luier, geboerd en toch blijven ze huilen en altijd rond avondeten we kunnen de klok er op gelijk zetten. Als we aan tafel gaan beginnen ze.
Hihi huiluirtje hebben ze hier ook meestal rond etenstijd van ons. En idd de tip om te rekken voor de ene en wat eerder voor de ander doen wij hier ook weleens. Hier slapen ze vanaf t begin af al op de eigenkamer in t eigen bedje. Gaat super. Worden ook niet wakker van elkaars gehuil. Lijkt soms wel of lynn in slaap valt als sem huilt en andersom.....
@rave angel, dat snap ik dus niet van zo n zh hoor. Volledige bedrust is natuurlijk niet 1 dag je peuter wegbrengen, maar gewoon niets meer doen. Het enige dat ik je kan adviseren is er echt op aandringen dat je meer controles krijgt en hoe vervelend het ook is, toch kijken of ze je op kunnen nemen. Ik zag dat ook niet zitten ivm thuis, maar dat regelt zich dan vanzelf heb ik gemerkt. Je wil echt niet dat ze al komen!! Kom voor jezelf op hoor. Hier hoor je Lynn dus niet vaak hihi. Lynn zit op een school met ruim 500 ll en ze is de enige Lynn, zelfde geldt voor Mika. In het zh op de couveuse afd ligt trouwens ook sinds deze week een Lynn, dus hij is in opmars de naam denk ik.