patroeska..ben je dan niet de hele tijd aan het voeden..dat vraag ik me dan af heb t vanacht wel gedaan hoor...hihi
Ben er net weer van het ziekenhuis, moest weer bloedprikken. Kan alleen 8-9 dagen op de uitslag wachten Over een uurtje gaat zoonlief naar bed en ik dan ook. Tegen die tijd dat hij wakker is, is mijn man ook thuis. Morgenochtend komt mijn moeder en zij doet 'm 's middags naar bed. En dan als ie wakker is, is man weer thuis. Vanaf maandag komt mijn moeder hier de hele week zodat ik op bed kan blijven. We moeten het maar even zo oplossen. En als de bloeduitslag niet goed is, of de echo over 2 weken dan eis ik inderdaad dat ze me maar opnemen. Moet toch ergens door komen dat de kleintjes niet zo goed groeien
Sjaantje, in het begin aldoor geprobeerd om ze tegelijk (ok achtereen te voeden) maar dit werkte totaal niet. Carmen slaapt heel weinig en Devin ontzettend veel, dus we moesten anders óf Devin uit zijn slaap halen, óf Carmen laten wachten, vandaar. En aangezien Carmen ook al flink bijvoeding eet, krijgt ze meestal later haar fles.
t gaat veel te snel maar vind t ook wel weer leuk dat ze alweer zoveel kunnen haha En erg gezellig dat ik 's middags samen een boterham met ze kan eten en 's avonds eten ze ook al gezellig mee, Da's wel super haha
Ok patroeska puur op gevoel dus!!groots gelijk heb je hoor...ik bekijk het hier ook hoor merk wel dat het totaal twee verschillende kindjes zijn Skye heeft veel meer pit als Jax...dus we zullen het afwachten! Ben wel erg benieuwd hoe jullie het allemaal doen!! Vandaag zijn ze lekker rustig en het cb is geweest even op de weegschaal gelegd met kleertjes aan wel amar ze zijn al goed bijgekomen!!Dus hoef me niet meer zo druk te maken als ze een keer de fles niet leeg drinken ook weer wat relaxter!! Zo en nu ff op de bank haha!! x
Zo! Hier nu lekker 4 dagen vrij!! Vandaag ook mijn verlof enzo geregeld met werkgever! Ik plak mijn overgebleven vakantie van dit jaar achter m'n verlof aan! En dan nog een week van de vakantie van volgend jaar! Zoals het nu lijkt hoef ik dan pas eind februari/begin maart pas weer te beginnen! Dus volgende week nog 3 dagen werken, en dan dus verlof (of nou ja, eigenlijk ziektewet)! Ben er nu ook wel klaar mee met het werken! Mama van 3! Vind het juist leuk dat je zo jong bent! Ben zelf ook nog relatief jong, dus vind dat altijd leuk om te zien! Is je man/vriend ook nog jong, of zit er tussen jullie een groot leeftijdsverschil?! Ben gewoon ff nieuwsgierig hoor! Jij hebt trouwens ook 2 prachtige meiden! En het koppie van je zoontje straalt helemaal op de meeste foto's! Leuk!
nikijane: mn man is 28 jaarf. Dus ook redelijk jong. Lekker nog eventjes en dan lekker gaan genieten!! Ja zoonlief is super trots
Ik geloof dat we allemaal wel redelijk jonge mama's zijn?!Leuk toch..ik ben 26 en manlief 29!!Heerlijk toch als wij straks 40 zijn hebben we al pubers rondlopen haha!! Hier tot op heden een hele rustige dag gehad!!Ben benieuwd wat t vanaaf geeft Xx
Ow dat wist ik ook neit dat jij zo jong was sjaantje Hier ook erg rustig dames hebben toch wel iets last van de prikjes... of tenminste ze zijn er erg moe door. Moet ze echt wakker maken voor de voedingen...
Haha. oeps, voel me nu al oud A.s. zondag word ik 33... Manlief is ook wat ouder, dies 42... Maar daar merk je niets van hoor Het aftellen is echt begonnen hier, begin het wel spannend te vinden, aankomende maandag komen de verhuizers... De meiden gaan zondagavond met mijn ouders mee naar de camping en blijven daar 2 nachtjes slapen.... Inmiddels is de trap ook gestoffeerd, morgen gaan me ouders de laatste dingen schoonmaken, echt super dat ze dat willen doen zo in hun vakantie! Lekker Nikkijane, bijna verlof, ik hoef alleen a.s. vrijdag nog een paar uurtjes... hèèrlijk!
hoi hoi dames tjee zeg wat is er weer lekker geklest!! Hier dinsdag 31 geworden Verder gaat alles mega goed.... gisteren hielprik en gehoortest gehad geen kick gegeven alle twee en gehoortest was prima De nachten gaan ook goed laten we het afkloppen ze hebben zelfs gisternacht 6uur door geslapen alle twee vanacht 4... Lynn is al over haar geboorte gewicht en borstvoeding gaat super... Dus een mega trotse mama fijne aaf iedereen
Missa! Wat fijn dat het zo goed gaat!! En wat een droppies die dochters van jou zeg!! Ik ben 25 en man is 27 en we hebben een zoontje van bijna 2! Ik vind het juist wel leuk die leeftijdsverschillen!
missa echt wel 1 eiig!!!! Mooie foto hoor! Hier 27 jaar (15 dec 28 jaar) en vriendlief pas (21 maart) 29 jaar, 28 oktober zijn we 10 jaar samen. Silvia....oudje nee hoor lekker mee blijven kletsen