Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    tis zwaar, sta er vandaag van 6 uur vanmorgen tot vanavond 9 uur er alleen voor. De meiden zijn onrustiger en hebben moeite met doordrinken uit de borst. Ze drinken 5 min en houden dan op, opnieuw aanleggen is dan een drama. We geven nu dus de late voeding in een fles, die drinken ze gelukkig wel. Verder vandaag maar aan de speen gedaan, want ze bleven zuigbehoefte hebben. Maar wilde dus niet drinken. Merk wel dat ze nu wat rustiger zijn.

klopt wel idd mm7. Maf is dat eigenlijk. Hoe gaat het met jou kids?

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Twins gaan hier prima, ze hadden alleen de 6e ziekte hier afgelolpen weekend, eerst 3 dagen flink koorts, koorts weg en toen kwamen de rode vlekken, verder gaat het prima. Ga zo de stad in wat rompers kopen in maat 62, want 56 is nu te klein aan het worden!

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    klopt, meestal zijn de baby's zwaarder van een moeder die al een kindje heeft gehad, dit komt omdat de baarmoeder al een keer is opgerekt dus sneller groot word, en de kindjes beter kunnen groeien, en je lichaam is er al een beetje aangewend vandaar dat ze meestal langer blijven zitten....

@ mama van 3 oei das wel zwaar zeg!! doe echt kalm aan en anders probeer hh hulp te krijgen!!

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mama van 3: hoe gaat het met de grote broer?
    Is hij wat lief voor z'n zusjes en voor jullie?
    Is ie ook jaloerS geweest oid?

5. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    zo hier ff weer een buik foto 30 week en 4 dagen

6. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Hallo allemaal!

Vandaag samen met de meiden naar huis gekomen! En ze doen het super!

Vrijdagochtend om 7 uur in het ziekenhuis, even gecontroleerd hoever ik was. 2 cm, dus hebben ze om half 8 mijn vliezen gebroken. Om 9 uur nog weinig vorderingen, hele lichte weeen, meer niet. Dus infuus open met weeenopwekkers, dit was rond kwart over 9. Om half 12 werd er weer gekeken hoever ik was, de weeen werden al heftiger, maar nog redelijk te doen. Zat rond 4 cm, dus weeenopwekkers opgehoogd en toen kwamen de weeen snel en heftig, pff! Om 12 uur kreeg ik al persdrang en er werd weer gekeken hoever ik was. De stagiare zei 9 cm, jippie! Maar de arts zei 6cm! Potverdikkie, dan moet ik nog even!

Arts en zusters weer weg en zei tegen mijn vriend om 10 over 12: Bel maar weer, want hou het echt niet meer!
    Zusters kwamen weer en ik bleef maar persdrang houden. Om kwart over 12 stonden ze hun handschoenen aan te doen om weer te gaan kijken en FLOEP! Daar was Jet al! Zusters stonden met hun rug naar mij toe en Jet floepte er zo uit, lag daar helemaal alleen tussen mijn benen! Schrok me een hoedje!

Iedereen verbaasd dat het zo snel gebeurde en stonden gelijk paraat voor de volgend baby. MIjn weeen waren helemaal weg en de weeenopwekkers weer aan. Weeen kwamen weer snel en bij de derde wee, werd het tweede vlies gebroken en Mies kwam er meteen achteraan.

Dus al met al viel het erg mee! Ja, pijn deed het wel hoor! Maar vooral bij de tweede, bij Jet bijna niet, want daar ging het te snel voor. Ik ben niet ingeknipt en niet uitgescheurd en nu lekker weer thuis. Blij dat het achter de rug is.

Ik zal even foto plaatsen van de meiden

7. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
  8. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
  9. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Jeetje, nu al thuis met je 2 meiden!!! Gefeliciteerd hoor, en geniet ervan...:)

10. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Super gefeliciteerd en super snel gegaan, hoe zwaar zijn ze? Wat een leuke namen! Geniet van de kraamtijd!

11. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    samloes gefeliciteerd met je 2 meiden geniet ervan !!!!

12. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Wat een schatjes!

13. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ja, super he! Ondanks dat ze best klein zijn, doen ze het supergoed en mochten ze met me mee.

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Samloes van harte!!! En wat leuke namen hoor je niet vaak meer!!

Geniet er lekker van!

Zijn ze bij jou nou 1eiig of 2 eiig??

Broerlief doet het hier super, soms wel even moeilijk als ik aan het voeden ben want dan moet die zich zelf vermaken. Maar hij vindt het heerlijk om ze op schoot te hebben en kusjes te geven. al met al valt het mij mee hoe die doet!

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Samloes PROFICIAT!!

Ik hoop ook op zo'n bevalling en zo snel naar huis hihi.

Wat een leuke namen, passen precies bij het gezin!

16. bereke

bereke Niet meer actief

Samloes, een hele dikke proficiat met je twee mooie meisjes!!!

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samloes wat een popjes!! En wat een verhaal ook weer, zie het helemaal voor me! Ben ook nieuwsgierig hoe zwaar ze zijn want je hebt ze idd lekker snel mee naar huis!

@ mm7, ik heb alleen bij mijn eerste een onbezorgde zwangerschap gehad, totdat hij met 31 weken werd geboren. De zwangerschap van mijn dochter was daarom ook beladen, maar zij kwam dus op tijd bizar hoor. Toen ik daarna weer zwanger was ging ik er ook vanuit dat dat helemaal goed ging komen, wat helaas dus niet zo was...er valt geen peil op te trekken en idd ook hier overheerste het verlangen de angst. Maar goed ook natuurlijk!

@ missa, je hebt dezelfde keuken als ik hihi en een iets grotere buik.
    @ mama van 3, lijkt me pittig!! Helemaal alleen zo'n lange dag. Omdat onze meiden van de zomer geboren worden en we dus niet op vakantie gaan, neemt manlief dan zijn vakantiedagen op+ dat mijn moeder en zusje ook aan alle kanten zullen bij springen hoop ik.
    Heb je neimand die even kan ondersteunen of wil je dat niet?

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En samples, vind je namen ook superstoer!

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ooohhh samloes heeft zich gemeld!
    Wat een mooie meidjes zeg! En wat een bevalling joh! Wauw, wat goed zonder knip en scheur...! Lekker genieten vanj e kraamtijd met deze 2 kanjertjes! Ben ook wel benieuwd naar de gewichten van de meiden!

Wie is er nu de volgende... is er misschien een lijstje ofzo...?

20. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Jet was 2235 gram en Mies 2710 gram. Vanmorgen waren ze 2160 gram en 2525 gram.

Er werd niet echt naar gewicht gekeken, meer naar hoeveel ze afvallen en hoe snel ze weer aankomen. Vandaag beide iets aangekomen. Ook wordt er gekeken naar temperatuur. Die moest tussen 36,5 en 37,5 blijven. Was bij beide rond 37. En of ze goed eten. Omdat alles goed was mochten ze mee naar huis.

Deel Deze Pagina