Ik heb de tweeling maar zelden in de box... ze kruipen en klimmen door de kamer heen... de box gebruik ik alleen als ik de kamer uit moet als hun beneden zijn dan zet ik ze er even in zodat er niks kan gebeuren.. in de buurt van gelderland brabant vind ik nog niet zo erg om te rijden..de weg naar Oss ken ik wel
Ik durf zelf niet te rijden dus mn man brengt mij of gaat idd mee hangt eraf wat andere mannen doen als er meer mee gaan wil die ook wel mee!! Sjaantje dan plannen we het later..of je man brengt of gaat ook mee..hmhm dan zit je nog steefs met geen auto... De tip allebei de kanten van het bed apart opmaken. Dus een lakentje aan onderkant en lakentje aan de bovenkant. Ze hebben dan allebei hun eigen deel en kunnen elkaar niet aanraken.. Ik zal zo even kijken of ik een foto ervan heb.. En tja hier heb ik ze na 3 dagen beneden neer gelegd beide apart want ze maakten elkaar telkens wakker door om zich heen te slaan.. Maarhad wel de bedjes naast elkaar gezet dus ze lagen in prnciepe wel naast elkaar alleen dan 2 zijkanten van bedjes ertussen..
meiden ik ben er vandoor. vrienden staan ineens voor de deur.....even de goede gastvrouw spelen haha. miss tot straks en anders tot morgen. knuffel en toedels.
zo lagen ze bij ons de eerste week toen ze thuis waren Bekijk bijlage 170726 maar moet eerlijk zeggen nadat de kraamverzorgster weg was heb ik ze ieder in hun eigen bedje gelegd wel de bedjes tegen elkaar aan idd en zo slapen ze nu nog steeds
@Minniemouse...niet ineens gastvrouw gaan spelen!!!!!!!! waar werk jij dan??? ik ben geboren en getogen in oss.... ouders en fam en vrienden van mij wonen allemaal in oss hihihi pb me anders even als je het niet openbaar wil doen
hoi hoi wat is er veel geschreven in 2 dagen tijd ik was met dochter in friesland bij mijn ouders en ben nu weer thuis en denk even lezen, maar het zijn best wel wat pagina's ik zag het een en ander langs komen over leeftijden ik ben 33 en mijn man is 34 mijn dochter wordt in oktober 2 ik zit zelf ook op hyves en of facebook klaasje is mijn naam en woon in akersloot (ook voor de meeting) meteen handig om te weten. ook al schrijf ik nog niet zolang mee vind ik dat wel erg leuk. hier veel werken de komende week zaterdag/zondag dinsdag/woensdag en vrijdag............ik denk dat ik me zelf op kan vegen als het eenmaal vrijdag 16 uur is oooja en nog 2 verjaardagen. ik ga zo slapen, even liggen voordat de wekker weer om 6 uur gaat gr klaasje
Nou we hopen snelbde auo te kunnen kopen die we op t oog hebben dus hou me gweoon aanbevolen en anders kan ik de auto van mams ook nog lenen!! Karin heb ze nu zo in bed liggen dus ben benieuwd haha!!wil ze uitwindelijk echt op hun eigen kamertje hebben maargoed ze zijn pas 2 weekjes dus het hoeft nog niet he....ze hebben op t moment ook erg last van de darmpjes dus dat helpt ook niet echt... Nou tis stil doe ff mn ogen dicht totdat ze zich melden voor de fles!!xxx
Wij hadden twee gewone boxen staan. nu staat er nog maar eentje binnen, andere mag weg. Dus mocht er interesse zijn pb dan ff (kan dan foto sturen indien nodig), wil er 30 euro voor hebben. Meeting lijkt me misschien wel leuk, ik woon in bergen op zoom.
jeetje jullie hebben allemaal kasten van huizen ofzo?? ik kan echt geen 2 boxen kwijt hier hoor.... hihihihi
@ silvia: wij hebben ook tijdelijk onze tv-dressoir weg moeten halen, tv heeft maanden op het hoge dressoir gestaan. Keek niet zo heel makkelijk trouwens, hahaha
ik ook niet hoor, nja zou wel kunnen maar dan blijft er erg weinig ruimte over..... Sjaantje: ben benieuwd... hier sliepen ze er wel goed in beter dan naast elkaar...
Thnx voor de tips!!!! Mijn vriend weet het nog niet, maar hij gaat zelf iets maken haha... Hij heeft ook alle meubels in huis zelfgemaakt van steigerhout zoals bed, tvkast etc etc. Dus een goed opgeschuurde en afgewerkte box moet lukken, dan hoeven we ons ook niet vast te houden aan de standaard maten. Sjaantje, zo hebben ze hier ook geslapen. Maar kort hoor, na 2 weken beide in een klein wiegje tegen elkaar aan, en na 10 weken zijn ze op hun kamertje gaan slapen in een ledikantje.
@sannie, jij woont nog best dichtbij!!!! Ik kom eigenlijk van die kant en heb daar ook op de middelbare gezeten haha Ook lang in bergen in de telefoonwinkel gewerkt en zondag parkeer ik mn kont samen met de jongens en een vriendin weer lekker op terras bij de bourgondier!!! Dus mocht je daar in de buurt zijn en je ziet een limegroene easywalker, that's me haha
Wat grappig om zo te lezen waar iedereen zon beetje woont! Friesje, jij woont echt bij mij om de hoek! Mijn kids hebben hun zwemlessen in akersloot gevolgd. Hier 1 box staan, nog geen ervaring mee, we zien wel of ze elkaar met rust laten :0)
@ linnepinneke: zullen ze blij mee zijn, als die tweeling wagens, wij komen er ook regelmatig, hahaha. Lees net je berichtje voor aan mijn man. Zegt 'tie: die hebben we met de krabbefoor toch gezien, een lime groene wagen. " ja schat, alsof dat de enige lime groene easywalker in Nederland is"
ff snel bijgelezen... meeting lijkt me erg leuk als ik kan....dus zet me er maar o.v.b. bij. Kom uit Nijmegen
hey kreeg de tip even hier te kijken meeting super leuk,,, kunnen we de tv wel in lichtng met zoveel 2ling mama haha.. maar ik woon in nijverdal.. hier liggen de meiden op een grond kleed van 120 bij 120 hier heb k foam tegels onder.. straks zet ik de gondbox op.. moet hem nog effe lakken haha.. is idd 7 meter lang geloof ik maar wij zetten hem tussen 2 muren.. groetjes Ikke Ps ik heb ook hyves ben wel vind baar via anderen nodig me maar uit.. ik heb er 2 maar de ene gaat binnen kort de deur uit.. Straks alleen nog maar een huve voor forum meiden
Ik had voor de mannen ook van die tegels gekocht en een paar mooie grote dekens, wat doen de mannen..... Maken dat ze er zo snel mogelijk afkomen en dan gingen ze lekker rustig spelen... Dus leg ze nu maar gelijk op de grond haha En nu kunnen ze vooruit komen en ze vinden t fantastisch!!!!!!!