Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hihi mijn man vindt het allemaal prima. Als er meerdere mannen meegaan wilt die ook wel mee maar hoeft niet. Hij wilt mij wel brengen is geen probleem hij wil mee een leuke dag bezorgen hihi;)

Op wat voor termijn zullen we afspreken.......
    September...Oktober?? We blijven altijd zitten met meiden die nog niet zijn bevallen of meiden die net zijn bevallen... (niet bevallen dames zijn natuurlijk ook van harte welkom!)

September weekenden:
    3-4 sep
    10-11 sep
    17-18 sep
    24-25 sep

Oktober weekenden:
    1-2 oktober
    8-9 oktober
    15-16 oktober
    22-23 oktober
    29-30 oktober

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik kan 25 september niet want we vieren voor de verwonende familie de verjaardag van mijn kleine grote mannen! En een beetje van mij aangezien ik precies een week later jarig ben haha

3. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Weet iemand trouwens hoe het met sjulie gaat??? Volgens mij al een aantal dagen niet meer gehoord en ze is toch eind 36 weken!!!

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik denk dat ik de 1e meeting maar even oversla.... Wel heel jammer maar zie me niet meer een hele dikke buik in september / oktober komen.... wellicht als het goed bevalt zo`n meeting worden er vast nog wel nieuwe gehouden ;) Dan wat meer richting het noorden... :) En dan zijn mijn twins ook geboren :D
    Maar vind het wel leuk om jullie geregel te lezen hoor en straks de fotoos te zien natuurlijk, leuk al die 2lingen bij elkaar!

Nog 2 nachtjes in Baarn en dan gaan we verhuizen, spannend hoor! Vandaag al heel wat van de muren afgehaald, kamertjes worden kaal hoor...

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Sjulie zat in de meelees stand toch? Wie weet zit ze al in de beval-stand, of mama-stand...... spannend!

Die van mij, uuh ik bedoel mn vriend dan he... Die vind t allemaal prima... of mee, of niet.. Hij werkt welk erg onregelmatig, is vliegtuigmonteur op schiphol, dus dat is af en toe lastig. Maar gelukkig kan ik me zonder mn vriend ook goed redden hahaha...

Maakt mij niet uit wanneer, liefste in een weekend, alleen eind sept, zit ik vaak wat lastiger met verjaardagen etc. weeken van 3-4 sept is voor mij ook niet handig, ik heb dan net mn eerste werkweekje erop zitten, en denk dat ik dan even moet bijkomen, nadat ik 14 maanden thuis ben geweest!

6. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ mm7; de "mijne" ook, maar dan in woensdrecht.

Ik kijk eerst waar de meeting is. Ik wil voor zoiets max 1 uur enkele reis rijden. Dus Veenendaal zou voor mij al geen optie zijn.

7. September weekenden:
    3-4 sep
    10-11 sep
    17-18 sep
    24-25 sep

Oktober weekenden:
    1-2 oktober yippie
    8-9 oktober
    15-16 oktober yippie
    22-23 oktober
    29-30 oktober yippie

De andere weekenden werk ik.. ik werk de even weekenden..
    wie volgt..
    Door de weeks is geen optie voor jullie

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik kan bijna altijd op maandag en dinsdag... Donderdag zou ook kunnen maar dat moet ik dan ff regelen op t werk!

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, als jullie mij even je mailadres pb en maak ik wel even een account op afspreken.nl. Dat is nl echt veel makkelijker, met zoveel mensen. Ik zal dan alle weekenden van sept en okt er in verwerken.

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doordeweeks zou kunnen, maar dan moet ik wel om kwart over drie al weer thuis zijn. Dus=beperkter

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik ben er nog hoor :)

Ben momenteel niet veel op zp. Ben het een beetje beu, zit nog in 2 andere topics hier met andere dames die in aug uitgeteld zijn.
    Man wat een gezeur daar. Iedereen hoopt daar gisteren nog te bevallen terwijl ze pas 37 weken oid zijn.
    Kan ik niet zo goed tegen hihi, Snap niet dat ze zo vroeg willen bevallen. Ben blij dat ze er nog in zitten denk ik dan.

Morgen heb ik weer een date met mijn gyn :)

Houd jullie op de hoogte

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    sjulie youuuu go girl je bent al zo ver joh!!lekker je eigen dingetje doen

@all ben erg druk zit midden in de krampjes fase.pff haha xx

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sjullie: wat vervelend zeg! Snap het helemaal en zeker wij als tweelingmama's willen onze kindjes zo lang mogelijk binnen houden(we hebben toch iets meer kans op vroeggeboorte). Je kan hier altijd je verhaal doen hoor meid!!

Je hebt vandaag precies het termijn waarop mijn dames zijn geboren:) Wordt je ingeleid of heb je al een datum? Je ging toch ook voor natuurlijk bevallen?? Ben benieuwd houd je goed in de gaten;) Want jij bent de eerste tweelingmama weer volgens mij

Sjaantje: ow vervelend he die krampjes, vond het altijd zo zielig!! Maar mag niet klagen ze hebben het hier niet extreem gehad ofzo gelukkig! Sterkte meid! Ennuhh jij moet ook mee hoor naar de meeting!

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik sluit me ff bij Candijtje aan! Deze eerste meeting gaat hem voor mij ook niet worden, gezien de verhuis hectiek die ons nog te wachten staat!
    Maar plan vooral lekker verder, komen wij de volgende keer!!

Morgen alweer 25 weken!! Gaat snel zeg!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Doordeweeks gaat voor mij niet werken omdat ik dus moet werken ;)

Sjullie succes bij de Gyn vandaag..en laat ze lekker gek doen in dat topic en kom gewoon hier gezellig kletsen ;0

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    zo weer 100% ggk bij de gyn. Hij is echt met stomheid geslagen dat ik nog steeds alles kan en doe en zo weinig klachten heb hihi.

Volgende week maandag weer een afspraak en dan gaan we eens kijken wat er kan en mag.

Hij hoopt voor me dat ze zichzelf aandienen, is natuurlijk ook het beste voor je lijf en kids.

Dus ben benieuwd, houd jullie op de hoogte

17. bamaca

bamaca Lid

2 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Inbraak*

Was erg benieuwd hoe het met je ging sjullie en je hier gevonden :D

Erg herkenbaar, daarom schrijf ik heel weinig mee. Maar lees wel mee, dus was erg benieuwd of je je kleintjes nog bij je had... en ja dus, super hoor. Succes nog even.

Gr

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sjullie heb je al een buddy????

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Sjulie 37 weken spannend!!toi toi meis xx

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Woow Sjulie je gaat goeeeed!!!! Hou vol en zeker met dit warme weer meid!!

hoe is het met de rest van de dames? Diegene die verhuisds is/gaan hoe gaat het daarmee?

Hier lekker van het weer genieten, dames in de schaduw op ons speelkleed heerlijk. zoonlief in het badje genieten!!

Deel Deze Pagina