Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Samloes, wat een droppies zeg! En idd lekkere dikke koppies! Heerlijk toch, zulke wangen!
    Wat vervelend dat je er zo door heen zat, maar goed dat je zelf weer uit het dal geklommen bent!!

Bietje: ik las het ook op je Hyves! Wat een eikels zeg! Ben benieuwd wat de kinderarts zegt! Hopelijk alleen maar goed nieuws!

Bedacht me net dat ik nu gewoon ruim een half jaar vrij ben! Heb nog 5 weken vakantie achter m'n verlof aan kunnen plakken, dus hoef pas begin maart weer te beginnen. Klinkt nu heel lang, maar voor ik het weet ben ik vast weer aan het werk!
    Ons kleine mannetje ligt hier nog knock out! Heeft vanmorgen bij de oppas gespeeld, en is dan altijd heel moe. Ligt al vanaf 1 uur op bed! Ben benieuwd hoe lang hij nog slaapt!

Heb trouwens vandaag de blije doos opgehaald, en kreeg er 2! Wel leuk, want er zitten echt leuke dingetjes in!!

Morgenvroeg ga ik m'n man naar het werk brengen, en dan ff door naar de babydump! Daar ook nog ff een doos (of 2) aanvragen!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hieperdepieperdepiep! Naomi en Elize zijn 1 jaar geworden vandaag! Gefeliciteerd!!

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @sjulie: respect meid! En als je je nog zo goed voelt dan kan t nog wel even duren idd.

@jet en mies: wat een vrolijke meiden zeg! echt superlief!

@ben en vince: mooie mennekes! Leuke kleertjes. Sem heeft dat setje in het rood in de kast hangen.

Ik zal zo ook eens een foto spammen van sem en lynn.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Samloes: woowww jou meiden zijn volgens mij een stuk groter dan die van mij zeg!!1 Terwijl ze niet veel schelen...

Vince en ben wow wat een knappe kereltjes en mooie gewichten zeg!!

Sjaantje: ik liep na 2 weken alweer naar de stad met 3 kids. Ja ik was er moe van en ging daarna ook altijd plat maar ik moest wel boodschappen doen enz.. Ik probeerde het altijd in de ochtend te doen om vervolgens als wij thuis kwamen te voeden en dan te slapen met de hele buts..

Hier hbebben ze volgens mij een regeldagje ofzo blijven echt alleen maar huilen en juist wilde ik vandaag eens alle kasten gaan uitmesten. Heb er 1tje kunnen doen pfffff...

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    En hier lagen ze er eergister zo bij in de box. lief he.

6. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    heerlijk he, dat ze elkaar vasthouden als ze naast elkaar liggen.

Laatste keer bij CB waren ze 8 weken en woog Jet 4000gr en Mies 4600gr. Ze hadden een enorme groeispurt gemaakt.

@mama van 3: hoe zwaar zijn jouw meiden nu? Of hoe zwaar waren ze met 8 weken?

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hier rolt Lynn steeds richting Sem. En sem grijpt dan meteen naar Lynn. Superleuk om te zien en we houden dus ook steeds het fototoestel bij de hand.

8. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @samloes wat een droppiesss!!

@sjaantje85 hoe gaat het daar???

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Samloes: bij 9 weken wogen ze beide net iets over de 4 kilo..

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Missa alles goed hoor met jou???wat een prachtigr ki.deren heb je!!

hier ligt alles net op bed...en altijd na deze fles.is t huilen de hele rag hoor je ze niet?best vervelend want ben dan de halve avond kwijt aan troosten terwijl ik t ook best fijn zou vinden.lekker.met mwnlief even te banken haha ik weet dat ik echt niet klagen mag hoor....ik vind t ook heel moeilijk om ze te laten huilen...hoelang laten jullie je kleintje huilen?skye wordt vaak vanzelf wel stil maar jax is een volhouder haha...

Tips altijd welkom!!!!xx

11. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    ik hou het vaak een kwartier vol, tenminste, dat moet van mijn vriend. Als ze na een kwartier nog huilen, dan ga ik kijken, maar vaak slapen ze binnen dat kwartier.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier ook 10 minuutjes a kwartiertje. Maar ligt er aan hoe ze huilen. hier kunnen ze ook nog wel eens mekkerend huilen zeg maar. Dan laat ik ze wat langer liggen. Maar als ze echt aan het krijsen zijn ga ik iets eerder. Meestal volg ik mn gevoel..

Hier hebben ze het altijd zo rond 17:00 tot 19:00 hun huiluurtje. We kunnen nooit meer rustig avondeten. Maakt niet uit of we eerder of later eten ze huilen altijd...

Sjaantje: is het een idee om ze elke avond in bad te doen? Doen we hier tegenwoordig ook. en moet zeggen na de 19:00 fles slapen ze vaak meteen in. Ze gaan eerst lekker in bad en dan flesje even knuffelen met zn alle op ons bed en dan hupsakee alle kids naar bed..

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Heb ze vandaag voor de fles in bad gedaan!!skye die huilt idd met tussenposen die laat ik liggen en is dan stil...jax heeft net eventjes bij me gelegen want die krijst dan echt totdat ie in slaap viel en ligt nu ook op bed!!ik joor skye af en toe nog wel maar die is niet in paniek...
    Ik heb ze trouwens vandaag al wel dd hele dag in hun eigen bedje liggen goed he!!!!haha was even vergeten hoe een gezoek t altijd weer is met die kleintjes!weet nu wel dat sls we een paar maandjes verder zijn al een aardig ritme hebben...
    Maar nogmaals ik lees altijd graag jullie tips hoor!!!thanks!

Ik brn aan t wachten op telefoontje van mn vriendin heeft vandaag geslachtsbepalende echo van hun ukkie ben zooo brnieuwd hsha!!

Fijne aaf meiden!!!x

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Zo!
    Hehe, verhuizen ga ik voorlopig niet meer doen hoor, en al helemaal niet al zwanger zijnde :)
    Het inpakken afgelopen maandag ging super, 2 mannen van een verhuisbedrijf deden dat en die gingen als een speer. Ik zat heerlijk in de tuin op stoel de mannen van koffie te voorzien en aan het kijken en verbazen hoe snel alles ging.... Om 7 uur begonnen en smiddags om 1500 zat alles ingepakt en wel in de vrachtwagen. Heel raar om te zien dat je hele hebben en houwe in zo`n vrachtwagen zit....
    Gister om 7 uur bij ons nieuwe huis aangekomen en daar toen alles weer uitgeladen... wat kan een mens veel spullen hebben! jeetje, er bleef maar uit komen :) Maar om 12 uur ongeveer stond alles weer in elkaar kwa meubels en bedden enzo... toen gingen we dozen uitpakken kamer inrichten etc. Veel hulp gehad maar was het poepiezat savonds.... lekker in eigen bed geslapen! en nu langzamerhand alles weer een beetje ophangen en opruimen. Op de zolder kom ik nog maar niet want daar staat nog veel meer spul wat niet direct nodig is... baal alleen wel want ik ben de schroeven en de stokken waar de plank van de box op moet nog niet tegen gekomen, wel tegen die mannen gezegd dat eht bij de box hoorde... kan ik tig dozen langs om te gaan zoeken... nouja we hebben nog ff ;)
    Volgende week maar de easywalker bestellen via die site die ik laatst van mamav3 kreeg, daar staat met 24 uur bezord, ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken....

Ben wel bijgelezen maar weinig puf om te reageren op al jullie verhalen! Wel ff JAne feliciteren met haar meiden! Gefelic iteerd! aLWEER 1 JAAR, WAUW! OEPS CAPS...sorry... :D
    Ik ga zo lekker plat!

Doei!

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden bedankt voor jullie felicitaties! Alweer 1 jaar!!!!! Vorig jaar zat ik net te knuffelen met Naomi op de couveuseafdeling en Papa met Elize. Zoveel flash-backs....en natte ogen wat een zware tijd was het maar wat een geweldig mooi ''zwaar'' jaar hebben we gehad. Ik geef eerlijk toe het eerste jaar met een meerling is zwaar...dat zal ik niet ontkennen maar wat krijg je er een hoop voor terug.

Heb vandaag gewerkt en zaterdag gaan we het groots vieren, de meiden hebben een little tikes driewieler gehad.

Kom snel weer kletsen maar morgen weer werken en vrijdag inkopen doen voor hun verjaardag. Kom regelmatig ff checken op babynieuws

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat foto's

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Van gister

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Wat een lieve foto's van Elize en Naomi, alweer 1 jaar!! Wordt van het weekend vast een fijne verjaardag.

Tjonge een meisje van een augustus topic waar ik nog wat contact mee heb is vandaag via ks bevallen van een zoontje. Heeft het kindje allerlei aangeboren afwijkingen. Oa geen anus, iets aan zijn slokdarm en nog wat aan zijn ruggenwervel.
    Heb echt met haar te doen. Dit is zo onverwachts. Knul wordt morgen al geopereerd.

19. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ik voel altijd bevoorrecht als ik deze dingen hoor, dat mijn 4 kinderen helemaal gezond zijn. Lijkt me heftig hoor, pff

@mamavan3 Dan zit Jet ongeveer op zelfde gewicht als jouw meiden. Mies gaat als een speer! Maar broer en zus waren bij geboorte 3800 en 4200gr en ik was 4600gr, dus misschien dat ze daarom zo snel gaan in ene. Zit waarschijnlijk in hun genen om groot en lomp te worden! hihi

Jet nu even de fles gegeven. Mies slaapt nog steeds, ben benieuwd of ze doorslaapt! Weltrusten!

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zo hier drukke nacht gehad. Dames wilde niet echt slapen...zucht!! Dus besloten dat ik vandaag maar thuis blijf met de dames. Zoontje moet naar revalidatiecentrum in Utrecht maar nu gaat mn man maar alleen. Heb er geen puf voor!!

Vanmiddag ook nog naar het ziekenhuis met Fleur voor der heupjes.. Dus drukke dag..

Als ik het goed heb kan Yippie alleen deze weekenden.

1-2 oktober
    15-16 oktober
    29-30 oktober

Hoe zit jij in September dan?

En wie willen er nu mee?

mama van 3 - Duiven (Arnhem)
    Bietje - Wormer (Amsterdam)
    Linnepinneke - Middelburg
    mm7 - Hilversum
    Minniemouse25 - Cuijk (bij Nijmegen).
    Silvia-Borne
    Sjaantje-angeren(arnhem)