Tweeling deel III

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by linnepinneke, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik wil heel graag mee maar idd september kan hier alleeen door de week.. moet werken.. of we hebben feestjes het s wat..

maar ik lees het wel...

pff heb vanaf vorige week dinsdag muv zondag gewerkt vandaag nog effe het rooster er ui knallen van september en dan heb ik vakanite.. zaterdag onderweg naar zeelandia..
    de meiden waren trouwens gisteren 5 maand wat gaat de tijd toch snel

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    @yippie, tis hier nu heerlijk vertoeven hoor haha afgelopen maandag en dinsdag heerlijk met de boys op het strand bij oostkapelle gezeten... HEERLIJK!!!

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Jane van harte gefeliciteerd met je meiden! Toen ik vorig jaar hier mee ging schrijven was jij de eerste die beviel, ik kan me dat nog goed herinneren want ik dacht, over 6 maanden heb ik ook 2 van die kleine wurmpjes... gek idee he, dat het jaar zo snel gaat.

Isis en Vinn zijn hier ook al weer een half jaar, wij hebben hun halve verjaardag dan ook gevierd, haha deden mijn ouders vroeger met ons thuis ook al... Ik lees wel mee, maar reageer niet zo, heb al een week flink griep en wordt maar niet minder...

4. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik kijk gewoon wanneer jullie willen meeten en dan zie ik of ik kan.... doordeweeks is moeilijk voor mij omdat ik natuurlijk werk ;)

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Wat een heerlijk dagje vandaag! Vanmorgen even gewinkeld in Groningen! Vanmiddag met ons zoontje bij m'n ouders geweest! Die hebben een heerlijke grote tuin, dus lekker rennen en gek doen.
    Ik had van een vriendin een opblaas walvis gekregen, waar je de tuinslang op aan kan sluiten. Dan komt er boven uit z'n kop water gespoten, als een douche! Echt super leuk!
    Hebben we dikke lol mee gehad! En daarna nog patatjes gegeten, dus helemaal goed!!

Zal het kleine ding nu op bed brengen, en dan nog ff door het huis! Tis hier een zootje! En als papa om half 10 thuis komt moet het wel weer een beetje toonbaar zijn! ;)

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Goede morgen!
    Hoe is het hier met alle dames? Het is rustig! ;)
    Hier weer een heerlijke nacht! Slaap laatste tijd wel goed! Heerlijk!

Candijtje: hoe gaat het in steenwijk? Inmiddels wat gesetteld? En hoe gaat het met je dames? Kunnen ze wat wennen en slapen i. Het nieuwe huis?

Hier komt alles nu wel dichtbij! As zondag vieren we de verjaardag van onze zoon, die word maandag alweer 2!
    De week erna krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis, dus kunnen we daar aan de gang! Ben er wel aan toe eerlijk gezegd!

Trouwens dat geld wat we extra krijgen omdat de overdrachtsbelasting is verlaagd, word hier gewoon op de rekening gestort, en zitten geen restricties aan waar we dat aan uitgeven! Dus wel lekker, hebben we financieel gewoon wat extra ruimte!

Sjulie: hoe is het met jou? Waggel je nog steeds rond?? ;)

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Heej zwangere dames, zitten jullie kleintjes nog lekker warm binnen? Ben wel benieuwd wanneer we het eerste nieuws weer krijgen

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik heb het vermoeden dat sjulie........... bevallen is.... ! Hoop voor haar aan de ene kant wel, is natuurlijk nu mega zwaar aan het worden, maar misschien nog voor de twins even beter om te blijven zitten, anyway, ik denk dat de twins er al zijn!

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik zag het in mn glazenbol, nee hoor grapje!

10. samloes

samloes Actief lid

Jan 5, 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    goedemorgen allemaal!

korte nachtje gewwest voor me. Kwart over 3 werd Jet wakker en lag er om 4 uur weer in. Mies sliep nog, dacht, laat maar liggen, misschien slaapt ze weer door, maar helaas, ze werd om kwart over 5 wakker. En de oudste 2 waren om half 8 weer wakker. Dus was beetje chaotisch vannacht.

Maar al met al heeft Jet 6,5 uur geslapen achter elkaar en Mies bijna 9 uur! Dus das best netjes. Gaat de goede kant op.

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Ik denk het ook dat sjullie is bevallenn... Had ze geen buddy? En hebben we haar nietop hyves/facebook??

Samloes: hmhm balen dat ze zo kort na elkaar kwamen.. Wij maken ze snachts altijd wakker anfders krijgen wij dat ook. Maar wij maken ae nu om 12 uur wakker en dan krijgen ze voeding en dan pas weer om 7 uur.. Maar van orgen hadden de dames ook geen zin die waren om 5 uur al wakker dusik maar telkens weer naar beneden lopen om speentje te geven enz ach ja net nog even kunnen slapen gelukkig.

Maaaaruhhmm wie willen er nu mee en welke dag gaat het worden in okotber???

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Ben benieuwd naar Sjulie! Heb haar idd niet op Hyves of Facebook, dus kan niet ff spieken!

Ben hier druk aan het poetsen! En nu ff aan het uitpuffen op de bank! Vanmiddag ff gebak halen voor de verjaardag van ons kleine mannetje.

Verder doen we het maar rustig aan vandaag! Mijn man is aan het werk, en gaat vanavond naar een vriend, dus we zijn de hele dag met z'n 2en!

13. samloes

samloes Actief lid

Jan 5, 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    mies is heel apart, als ze om half negen de fles krijgt, slaapt ze gerust 8 of 9 uur achter elkaar door. Maken we haar wakker om half 12/12 uur, wordt ze rond 4 snacht wakker. Heel apart!

Ook drinken ze maar halve fles op als we ze wakker makken. En dan komen ze ook weer eerder. Dus dat werkte ook niet echt.

Maar ik merk nu dat bij Mies een ritme aan het ontstaan is, dus daar ga ik me even op focussen, zodat ze uiteindelijk snacht doorslaapt. Jet is er nog niet aan toe.

ben wel benieuwd naar sjullie!

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hihi hier nog steeds baby's in de buik! Moet maandag op controle en denk dat ik maar gewoon ga doen hihi. Heb echt niet het gevoel dat ze gaan komen.

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    spannend sjullie!! ga je maandag bespreken om in te leiden??

heb je trouwens een buddy??

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Jemig Sjulie! Wat een prachtige termijn!! Ben benieuwd hoe lang ze nog blijven zitten! Spannend hoor!

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Wow sjulie je gaat echt de goede kant op zeg! Heb je een buddy? Of kunnen we ergens via facebook of hyves in de gaten houden of de babys eraan komen? Hoe voel je je zelf verder?

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    Haar gaat alles nog prima. Niet meer of minder klachten dan een paar weken terug. Heb zelfs voor morgenavond nog een etentje gepland staan hihi.

Maandag moet ik op controle en dan kijken we wat we willen en hoe de kinders het doen. In principe mogen ze vanaf die week gehaald worden maar als ze het nog heel goed hebben moeten we kijken of we ze laten zitten tot ze vanzelf komen. Dan plannen we waarschijnlijk een poli afspraak voor einde van de week om weer te kijken.

Dus eigenlijk nog weinig nieuws hihi

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    Op facebook en hyves komt niet te staan wbt bevalling. Vind het niet nodig om dat wereldkundig te maken op die manier. Evenals de geboorte.

20. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wil je hier ook niemand op de hoogte brengen dan???

Share This Page