Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Na de bevalling wel.

Maar niet vooraf oid

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hej! Ik zie ineens dat ik nog 100 heb tot de bevalling!!

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    sjulie!!!spannend meis!!we wachten maar gewoon af dan he!!iig succes alvast!!

all?alles goed?Hier vandaag voeding gehaald voor hongerige baby's want ze komen echt krap om de 3 uur!!ook snachts mag van mij wel iets langer haha!verder groeien ze als kool denk dat ik vrijdag even naar het weeguurtje op het cb ga ben toch wel erg benieuwd haha!!

fijn weekend allemaal X

oja de meeting leuk ik hou me zeker aanbevolen oktober is ook een mooie tijd voor mij weer!!ga dr vanuit dat ik me dan wel weer helemaal 100%voel...

X

4. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    ik ben ook overgegaan op melk voor hongerige baby's. Ik merkte na 2 dagen al verschil, toen sliepen ze al een uur langer door en na paar dagen snacht paar uur langer door. Hoop voor je dat het snel aanslaat!

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    samloes!!heb nu gemengd met de gewone voeding daarbij andere flesjes omdat ze gewoon een eeuwigheid deden over de fles...heb gelijk meer gemaakt nou binnen een no time de fles helemaal leeg!!terwijl die andere flesjes met minder voeding daarin vaak niet leeg gingen...!

Ben erg benieuwd nu dus!!

Xx

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Zo, even lekker zitten en mamatijd voordat de visite weer komt ;)
    Nog lang neit op orde maar de huiskamer begint een beetje vorm aan te nemen... meeste kabeltjes weggewerkt door manlief... meteen een heel ander gezicht zo... Babykamer neemt ook al vormen aan... maandag komt mn moeder end an gaan we weer ff verder.... smiddags voor de 1e keer controle in meppel, ben benieuwd inmiddels 3 weken geleden dat we controle gehad hebben.... benieuwd hoe ze liggen ook!

Gister online de easywalker besteld! Nu afwachten wanneer die komt!

Ow visite...
    Later!

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Sjulie, dan wachten we gewoon af tot dat je hier trots komt vertellen dat je mama bent geworden!

Nikki, haha gaat dan ineens snel he die dagen...

Sjaantje en samloes, ik deed hier een 3 kleine schepjes nutriton door de laatste fles, dat dikt het wat in, was eigenlijk voor vinn alleen zodat hij de voeding binnen zou houden ivm reflux, maar ik mocht het ook aan isis geven het kon geen kwaad zeiden ze, en vanaf die nacht hadden we doorslapers!

Candijtje, dus het begint op te schieten lekker hoor! Welke kleur easywalker heb je besteld?

8. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    dat is johannesbroodpitmeel toch? Mag je dat bij alle leeftijden gebruiken? Want dan ga ik dat eens proberen voor Jet, alleen voor bij haar avondfles. Kun je dat gewoon kopen bij de drogist?

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Pfff! Eerste ronde visite de deur uit! Bij elkaar 12 mensen in ons kippenhok!! En dan alle kado's er nog bij!

Ons mannetje is verschrikkelijk verwend! Heeft inmiddels een heel wagenpark, een tractor met aanhanger, een driewieler een loopfiets (bakfiets), en ook nog een winkeltje met kassa en winkelwagen, auto's, een servies, een bootje, knutselspullen, rugzak en kleinere tractor en trein!
    En dan komt vanmiddag ook nog andere oma's en opa, en Mace z'n peettante en oom!! Dat jochie verveeld zich het eerst komende half jaar niet!

Zit me net te bedenken dat dat ook allemaal mee verhuisd moet worden!! Hmmm!

Ik zit ook in een ander topic met aankomende november mama's en daar was nog een tweeling mama, en zij is nu bevallen met 26w5d! Het lijkt wel heel goed te gaan met beide mannetjes, maar is toch wel je ergste nachtmerrie! Ik duim dat wij met z'n allen wat langer door mogen lopen met onze kleintjes lekker warm binnen!

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje! 26/5 pfff nee houden jullie ze idd maar allemaal lang binnen hoor. Die hebben nog een heel traject te gaan.

Hier goed nieuws!! De meiden drinken sinds vrijdagavond al hun flesjes goed leeg. Vandaag kwamen we aan in het zh en de sonde was eruit!! Waarschijnlijk mogen ze morgen of dinsdag naar huis. WOrdt vervolgd...ga weer op pad richting zh!

Geniet van jullie dag, doopfeest van kinders Sil en verjaardag van zoontje Nikkijane! En de rest natuurlijk ook!!!

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Jade had ook nutriton door de.voeding ivm reflux dit had ze ook.al met paar weekjes ik had nooit gehoord dat dit ook zwaarder op de maag lag!!!maar ik geloof t best hoor!!

Pfff 26 weken heftig hoor idd dit was ook mijn grootste angst hoor....

Hier alles goed xxx

12. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Nutriton blauw pakje, ik weet in iedergeval dat je het bij etos kunt halen.

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @bietje, dat is echt super nieuws!!!!!!!!!!! Deze week je gezinnetje compleet thuis! Wat heerlijk voor je meid!

14. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    goh, anderhalf uur geleden geeft Jet hele fles leeg gedronken en nu is ze weer als een bezetene aan het drinken!

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    bietje WOOOOW super nieuws meis geweldig xx

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Bietje: wat geweldig!!! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat ze dinsdag lekker mee naar huis mogen!!!

Nikkijane: nog gefeliciteerd met je zoontje! Doe je rustig aan!!!

Candijtje: welke kleur easywalker hebben jullie? wij hebben de navy blauwe.. Ben er zo blij mee:)

Sjulie: hoe gaat het met jou?

Indikken flesje: wij geven nu de laatste fles om 24 voor de dames. Deze bestaat uit 150 water 5 scheppen voeding en 3 scheppen rijstebloempap met vanille en daarop slapen ze nu de hele nacht door:)

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier hebben we ook de blauwe versie besteld... Vond de rode ook wel wat hebben maar manlief vond die te knal :)
    Hopelijk komt ie van de week binnen... volgens de site 24 uurs levering...

mamav3, lekker dat de meiden nu doorslapen!

Bietje, fijn dat ze bijna naar huis mogen, heerlijk! kan het echte leven thuis beginnen :)

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Zooo flesjes tijd zit erweer op...nu komen ze waarsch weer rond2u en dan 6 we proberen nu deze fles steeds later te zetten maargoed alles stapje voor stapje he..ze doent al zo goed doorslapen hoeft ook nog niet he!
    Strx even naar de kermis in t dorp gelopen ongeveer 15 min vanuit huis en we wonen in zo"n ons kent ons dorp waar ik obgeveer mn hele leven al woon naaahhh khad t zweet voor mn kop staan iedereen vloog op me af jade wist niet wat dr overkwam leek wel of wij ook een atractie waren haha!!!we zijn maar weer snel veilig naar huis gevlucht...ben nu ook dood en dood op!!
    Dus ik zeg weltrusten allemaal!!!!

Xxx

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Bietje: wat een super nieuws!!

Hier kapot van deze dag! Was enorm geslaagd! Kleine mannetje vreselijk verwend, en heeft genoten van alle aandacht! Om 10over7 op bed gebracht, en toen we hem neer legden vielen zijn ogen al dicht! Haha, dus die is kapot!
    Mams ook, dus ga nog ff tv kijken op bed, en dan lekker slapen!

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nikkijane van harte met jullie ventje nog xx

Deel Deze Pagina