Hier alles nog prima, morgen om 1100 weer controle Las een geboorte bij 26,5 week. Dat is wel heel vroeg! Hopelijk gaat alles goed met de knullen!
sjullie succes bij de gyn!!! Hier super nacht gehad.. Dames gaan het steeds beter doen.. 24 laatste fles en om half 8 weer wakker Nja tussendoor is lieke nog heel even wakker geweest ze was weer omgerolt en speentje kwijt.. En nu maar beetje binnen tutten want man wat is het slecht weer!!
Bietje, en weet je al meer? Of ben je al lekker thuis met je gezin! Geniet ervan...... Sjulie, hoe ging de controle, alles nog steeds in orde? Mama van 3, wat fijn dat het steeds beter gaat zeg! Hoeveel slaapjes hadden jullie twins met 6 maanden? Die van mij slapen echt bar weinig volgens mij... 08:00 uur wakker 09:30 tot 10:00 uur slapen, veel langer doen ze het niet. 13:30 uur tot 14:30 uur slapen. 20:45 uur slapen tot 08:00 uur
Voor controle geweest! Beide dames liggen in hoofdligging en wegen zon 750 gram! Netjes in de curve, dus helemaal goed!! Ook mijn bloeddruk was netjes, 120/70. Moest wel ff bloedprikken voor hb, was al vanaf 9weken niet meer gebeurt, dus vond deze gyn wel weer eens nodig! ( had een invaller ) En over 3 weken weer terug komen!
Wij hebben ook weer controle gehad! Eentje ligt in stuit, de andere in hoofdligging. Een kindje van 1100 gram en de ander was 1075 gram. Keurig dus! Baarmoedermond gemeten en die was ook keurig. vanaf 32 weken word ie elke controle gemeten. Was een hele aardige gyn, een man deze keer, heb altijd nog vrouwen gehad Dus even wennen toe ik in mn blote gat op de stoel moest liggen Gyn had een duidelijk verhaal ook mbt verloop zw schap. ivm de bevallingen van de meiden is de kans groot dat dit een ks word. Valt nog niets over te zeggen want de ligging en de grote bepaald ook wel maar moet dit wel in mn gedachte houden. Had dit ook wel verwacht maar een klein stemmetje zegt dan toch dat ik het wel graag zelf wil doen... ach hoop houden hè Inleiden geen voorstander van ivm vorige ks... Drankje gekregen voor het maagzuur, slikte rennies maar dat was geen goed idee volgens de gyn... Nadeel was dat we ruim 40 minuten moesten wachten in een warm ziekenhuis, maarja... In blaricum is dat ook wel het geval geweest Bloeddruk was keurig, 115/65 en dat na een drukke verhuizing en nog niet op orde zijn Maarrrrrr, de dingen voor de box zijn gevonden door mn pa op zolder, yes! Dus die staat al klaar in de kamer. De wiegjes opgemaakt, wil alleen nog wat aankleding op de kamer. Ziet er al een heel stuk echter uit! Wauw... Zal van de week wel ff spammen
super dat alles keurig in orde is. Heb ook 1x bij controle man gehad, vond ik ook toch wel even vreemd, niet erg, maar wel wennen inderdaad. de meiden hadden lol hier Bekijk bijlage 172947
Aangezien Sjulie natuurlijk niks ging zeggen, wie weet is ze dan wel stiekem ingeleid vandaag... haha grapje, maar is even leuk zo speculeren. Hoop dat dr babys nog lekker warm zitten, aangezien ze zich nog zo goed voelt! Candijtje fijn dat de controle zo lekker is verlopen! Samloes, wat een heerlijke meiden zeg! Hollands welvaren of niet? En lieve koppies met haar zeg!
Linnepinneke, het is dus niet weinig slaap? Gewoon normaal? Ik heb geen andere kinderen, dus ik weet niet wat een beetje normaal is zeg maar....
Mm7, Carmen sliep toen 2x 3 kwartier en heel soms nog een keertje eventjes.. Devin sliep 20 vd 24 uur tot voor kort ^^ en de jouwe?
Patroeschka, op een goede dag slapen ze dus 1,5 uur..... buiten hun nachtslaapje om. Ik vind het eigenlijk erg weinig....
@mm7, nou ik heb ze t steeds zelf laten regelen met slaapjes enzo en hier was t rond de 6 maanden ook erg weinig!!! Nu is t meestal 2,5 uur maar heel af en toe hebben ze een uitschieter van 4 uur! Ach als ze blij zijn en het voor de rest goed doen vind ik t allemaal prima haha
hoi hoi weer een berichtje vanuit het noordhollandse land ik heb steeds meegelezen maar zelf even niets geschreven. ben natuurlijk nog maar net zwanger. buik groeit nog niet hard. Gelukkig maar soms denk ik ook wel klopt dat wel. heb van de gyneacoloog laatst zwaardere pillen foliumzuur gekregen. Vergeet ik te vragen waarom dat is. Weet een van jullie dat ook?
Ik moet ook de hele zwangerschap foliumzuur slikken. Ik moet gewoon 2 'gewone' foliumzuurtabletten slikken, staat gelijk aan zo'n 800mg. Is voor goede ontwikkeling van het zenuwstelsel geloof ik! Net als anders slik je in de zwangerschap ook foliumzuurtabletten, maar nu dus een dubbele dosis, en de hele zwangerschap ipv de eerste 12 weken. Ik had hier in het begin ook nog een heel bescheiden en normaal buikje! Vanaf week 11 ging het ineens hard. Dus denk dat dat niks is om je druk om te maken! Alhoewel dat soms makkelijker gezegd is dan gedaan!
Goede morgen dames zo hier ben ik weer pfff wat een drukte hier thuis zeg word me ff teveel pff Maar sjullie toppie meid zie dat je al 38 week bent succes!!! @ hier Lynn & Iva huilen erg veel vorige week maar fles gegeven en wel blijven kolven nou werd alleen maar erger twee gillende meiden van 19uur t/m 2:30 en overdag ook weinig slapen en huilen... Gelukkig ben ik wel blijven kolven en geef ik zins zondag avond weer borstv want werd me echt te veel en ze hebben gisteren goed hun best gedaan en vannacht ook... alleen begon het vanmorgen weer heb Lynn maar op haar buik neer gelegd en tja ze slaapt nu... elf uur moet ze weer een voeding dus ben benieuwd.... Vind het zo zielig voor ze en ik kom zelf nergens aan toe en onze grote meid ook nog helemaal van de leg..... hoe komen we dit door...
He missa! Wat vervelend zeg!! Kan me voorstellen dat het heel vervelend is als de twee kleintjes zo enorm huilen, en je er echt even doorheen zit! Heb je wel hulp? Desnoods iemand die even de oudste mee kan nemen, of zo?! Of even iemand die langs komt en even wat uit handen neemt zodat je ff lekker kan douchen of zo?! Sterkte meid! Hopelijk gat het gauw weer een stukje beter!