Mooie gewichten hoor, die Mies die is bijna een pond zwaarder dan der zus! Heerlijk hoor om ze thuis te hebben en zelf weer in je eigen bed te slapen Geef je BV of FV ? Vind het ook zulke leuke namen! Hoe doen jullie eigenlijk met het geboortekaartje, samen op een kaartje toch...? Manlief zat te denken aan beide een kaartje... Scheelt wel dat we er neit zo megaveel hoeven te versturen Zelf dacht ik aan 1 kaartje met voor elk kindje een kant van het kaartje zeg maar... Wel benieuwd naar jullie kaartjes, plaatsen jullie ze tzt?
Net een heel bericht getypt .... Alles weg Ff snel Samloes proficiat met je mooie meiden! Geniet ervan
Samloes!!! Wauw wat een plaatjes jouw meiden en wat een Goes bevallingsverhaal! Gefeliciteerd hoor!!! Ben aan het werk, dus kwam ff snel buurten...
Samloes, van harte gefeliciteerd met je 2 mooie meiden! Wat een leuke namen zeg!!! Fijn he zo n makkelijke bevalling! Hoe voel jij je nu? En hoe vinden je andere 2 kids, hun zusjes? Nou geniet er lekker van, een kraamtijd met twins thuis is heel bijzonder! Geniet geniet geniet!
@Bietje, er is idd geen pijl op te trekken...... vind het knap van je dat je na een erge gebeurtenis alsnog het verlangen kan laten overheersen! Geniet lekker van de twins is je buik meid, en straks dubbelop feest. Was er trouwens een oorzaak dat je zoon met 31 weken geboren werd? Je mag me ook pb-en hoor als je geen zin hebt om het hier te vertellen, en je mag ook gewoon je mond houden als je zoiezo geen zin hebt om te vertellen hoor haha! Hier pittig dagje, kleine meid grijpt telkens naar haar linkeroortje, en gaat dan hard schreeuwen, hoort dat ook bij 6e ziekte, of zal ik morgen voor de zekerheid de ha, even bellen om te vragen of hij in dr oortje kijkt? Pffff... lastig als kleintjes niet zo lekker zijn!
ik had ook ff de huisarts gebeld, klikt als een oorontsteking.... @samloes hoe was je nachtje thuis?? en hoe vinden de andere 2 het? @hier meiske dagje naar opvang heerlijk rustig aan doen en rommelen in huis
@mm7, idd gewoon bellen joh...beter tien keer teveel dan 1 keer te weinig toch. Hier weer iets beter geslapen, maar toch nog vaak wakker...die buik ook he....haha @mm7, Mika diende zich eigenlijk gewoon aan. Mijn bloeddruk was wel wat hoog en ik was al gestopt met werken, maar verder geen signalen dat het niet goed ging of zo (met hem dan) ik kreeg weeen, moest naar het ziekenhuis aan de weeenremmers maar dat hielp niets, dus uiteindelijk per ambulance naar de vu in amsterdam. Daar is hij geboren, woog 1700 gram. In eerste instantie ging het allemaal goed en mocht hij naar het streekziekenhuis, daar ging het toch weer niet goed en dachten ze dat hij hersenvliesontsteking had en moest hij weer over naar het VU. Uiteindelijk heeft hij 7 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan 5 in de couveuse. Er is onderzoek gedaan waarom hij zo vroeg kwam, maar ze hebben niks kunnen vinden. Het is trouwens nu een gezonde hollandse knul van 1.60 (10 jaar oud) bijna de grootste van de klas en hij heeft er niets aan over gehouden. omdat ze niks konden vinden was ik bij mijn volgende zwangerschap dus ook niet medisch en moest ik gewoon naar de vk. totdat mijn bloeddruk aan het eind van de zwangerschap weer steeg. Lynn is gewoon met bijna 39 weken geboren. mijn zwangerschap daarna was achteraf gezien al geen fijne, voelde me vaak beroerd, moe, met 13 weken al hoge bloeddruk etc. maar met het kindje ging het goed. totdat ze met 19 weken het hartje niet kon vinden bij de vk. om mij gerust te stellen, kreeg ik meteen een echo. daar zagen we dat het kindje, jona, al was overleden. Die bevalling daarna vond ik echt een drama. In mijn placenta vonden ze wel wat infarcten, maar ze konden niet zeggen of dat de reden was en hoe die daar dus zijn gekomen. ik heb die week daarvoor dus wel de mexicaanse griepprik gehaald, dus het zou me niet verbazen als het daar ook mee te maken had. Het moeilijke in de hele situatie was niet alleen het verlies van ons kindje, maar ook het feit dat mijn zusje gelijk met mij zwanger was van haar eerste. haar zwangerschap was dus ook niet onbezorgd en voor haar ook heel lastig om te kunnen genieten. gelukkig heeft ze een prachtige zoon en ik een prachtig neefje dat een hele hoop leed heeft verzacht EN nu zijn we natuurlijk superblij met de twee wonders die ik nu draag, blij en vooral dankbaar. en gek genoeg heb ik hier dus toch wel vertrouwen in, ondanks alles. Zo, een korte samenvatting, maar toch een heel verhaal!
Vandaag 28 weken! Ben trots op mijn lijf, het houd het tot nu toe vrij gemakkelijk vol! Ik ga voor nog 10 weken!
@bietje1972 wat een verhaal zeg!! en echt een wonder dat je er nu twee bij je draagt!! geniet hier van!!! @sjullie gefeliciteerd!! wat gaat het hard of niet dan!!! ik voelde me toen ook super tot ik 30 week was zins dien kan ik vernemen dat het zwaarder word!! ik hoop voor je dat je over 9 week nog zo denk!
Bietje, wat een verhaal, heftig hoor! Ook voor jou om je zus dan nog wel zwanger te zien... Kan me voorstellen dat je nu dubbelop geniet van 2 wondertjes in je buik! Sjulie, super!!!!
Hallo dames, ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar lees wel regelmatig met jullie mee. Ben alweer 18w1d zwanger...Gaat tot nu toe best snel eigenlijk. Gisteren een aantal buikfoto's gemaakt, zal ze morgen wel plaatsen. Heb nog een bescheiden buikje (al zeg ik het zelf ) Mamavan3 en Samloes nog van harte met jullie kleine meisjes!
brrr bietje wat een akelig verhaal, een echt nachtmerrie! Missa ik hoop ook dat het zo goed blijft gaan hihi
Bietje bah wat een verhaal wel speciaal nu 2 wondertjes te mogen dragen!! Sjulie!Gaat hard he meis....En fijn toch dat t zo goed gaat!!Ik vindt 38 weken ook een heeeeeeel mooi termijn haha!! Hier alles goed...De kwaaltjes komen met de dag erbij haha!!Begin nu ook vocht vast te houden das minder....maar verder geen klagen hier!! Xxxsie
Goede morgen hier gelukkig weer een goede nacht gehad heerlijk kunnen slapen, straks ff shopen, voel me vandaag goed, beden zijn al verschoond wasmachiene draait al stoflap er door nog ff de stofzuiger en dweil dan kan die wel weer voor vandaag morgen man lief lekker al weekend, zondag met meiske dolfijnen kijken