Je kunt gewoon zh bellen, die zijn 24 uur breikbaar. Leg het goed uit en dan hoor je wel of je even langs moet komen.
nikkijane...gewoon bellen ik ben ook zo'n twijfelkontje maar als je ongerust bent gewoon doen vinden ze echt niet erg! linnepinneke vervelend hey en altijd moeilijk te zeggen wat er is?Slapen zo ook niet bij jullie?snap dat je dat liever niet hebt maar je zult toch zelf ook je nachtrust moeten pakken? mama van 3 ... ja mijn moeder komt "bijna dagelijks langs"maar die is zo makkelijk en gezellig en ik vindt t niet vervelend!!maar snap best dat jij er anders over denkt!!Ennuuh als t goed is hebben we binnenkort nieuwe auto dus dan kom ik ZEKER langs maar je mag altijd aan komen fietsen hoor!!je kunt ook over t pondje bij pannerden ben je helemaal snel bij ons!! Xx
hoi hoi dames Zo hier wat rust in huis heerlijk @mama van drie qua borstvoeding krijgen ze echt genoeg, ze kunnen er niet tegen slikken, ze vinden het alleen op mijn arm of bij iemand anders veel leuker dan in hun bed.. wij houden het nu gewoon aan laat ze maar huilen hoe zielig het ook is en ik moet zeggen vanmorgen hebben ze met kleine huil buien max 5 tussen door 2 1/2 uur geslapen en ze slapen nu bijna 3 uur zonder te huilen alleen in slaap gehuild dus hoop dat het werkt... vind het alleen voor onze oudste ook zo zielig, ze was bij mijn ouders ook veel wakker vannacht,maar ze zijn vandaag met haar naar de dierentuin dus das wel mooi!! @ nikkijane gewoon bellen dan ben je weer rustig,liever een keer te vaak dan te weinig!! @linnepinneke ik weet heel goed hoe je je voelt meid leef met jemee, misschien een tip om de deur dicht te doen radio beneden aan en laat ze maar huilen, hier doe ik het ook hoe erg ook maar ik kom nu wel tot rust... @sjaantje mooie foto's op hyves van je kids!!
missa wat rot dat de meiden op die manier in slaap moeten vallen wel knap hoor dat je het kunt ons oudste dochtertje heeft ook heel veel gehuild pfff vondt dat emt 1 al pittig...de tweeling zijn ook weleens onrustig maar meestal vallen ze goed in slaap....je kunt alleen soms zo moedeloos worden he...en ik vindt t zowieso soms wel sneu voor jade al die aandacht naar de tweeling probeer ook echt als de tweeling slaap eventjes alle aandacht aan haar te geven lekker troetelen...ze moeten ineens zo 'groot'zijn terwijl t eigenlijk ook nog maar van zulke ukkies zijn.... nou hier eventjes rust jade slaapt die was net wakker maar lag er pas een uurtje op das echt te kort dus heb ze nog maar even ingestopt en ze is weer verder gaan slapen de tweeling ligt lekker in de wandelwagen te slapen...die heb ik in de hal staan....anders blijf ik trappen lopen en moet zeggen dat ik dat nog best pittig vindt!! afgelopen dagen veel pijn in mn buik??is dit normaal net alsof er in getrapt is waarsch is t gewoon aan t helen maar vindt t soms wel eng hoor!!ben blij als ik op nacontrole ben geweest...verder heb ik ontzettende last van een aambee die heb ik nog van Jade overgehouden en mn darmen zijn erg van slag bom harde ontlasting en ja hoor dan komt ie gelijk wee rop en AUUUW dat doet zo'n zeer haha!! maar goed we klagen niet.... Wanneer begonnen jullie kleintjes te lachen jade had haar eerste lachje met 6 weken...maar in verhouding zijn de tweleng natuurlijk iets kleiner omdat ze drieweken te vroeg waren maar kan niet wachten totdat je een beetje reactie krijgt... xx
Linnepinekke, vervelend zeg! Hoop dat je mannen snel weer lekker gaan slapen... Is het niet iets met de oortjes? Of kiesjes die doorkomen? Sjaantje ik ga stemmen! Nikki, bellen hoor, altijd beter dan afwachten. Ik had met 24 weken al een week erg buikpijn, dacht ach t hoort erbij bandenpijn ofzo, af en toe trok het weg en dan kwam het weer terug.. maar bleken mooi weeen te zijn, dus sindsdien heb ik bij elke twijfel gebeld. In het ziekenhuis zeiden ze ook ; Bel gewoon bij alles, daar zijn wij voor.. Eventueel alleen om even te overleggen aan de telefoon. Ik vond het altijd erg geruststellend, en gek genoeg na zo n telefoontje werden de klachten altijd minder, wie weet omdat je dan gerustgesteld bent ofzo. Hier is vandaag V inn zn 1e tandje echt door er zitten door zn hele mondje witte bultjes, maar nu steekt er uit 1 wit bultje een klein wit scherp puntje.... wel grappig, vorig jaar precies vandaag, was ik 12 weken zwanger, en nu is zn 1e tandje al door... Ben benieuwd wanneer zn zusje volgt...
Ik heb even gebeld, en ze wilden me toch graag even zien, dus ga zo die kant op. Ff bloeddruk meten en misschien bloedprikken. Dus ben nu ff weg.
he meiden wij zijn weer thuis naar een heerlijke week in zeeland te zijn geweest. nu aan het wassen haha...
@nikkijane, heel goed dat je gebeld hebt meid! Hoop dat het nix is maar het kan maar beter even gecontroleerd worden!!! Laat het strax ff weten! @hier, manlief heeft net de hap gebeld op verzoek van mij (ben namelijk aan het werk) en we moeten ze 3x per dag een paracetamol geven en mocht er geen verbetering in zitten na 3 dagen moeten we naar de huisarts... Ben benieuwd......
Lig nu aan de ctg. Net urine ingeleverd, en bloed geprikt. Ben nog wel 1,5uur onderweg hier gaf de verpleegkundige aan! Lekker dan. Maar goed, hier word alles tenminste goed in de gaten gehouden. Hoop dat manlief straks na z'n werk ook deze kant op komt, tis hier best saai in m'n eentje!
nikkejane: fijn dat je hebt gebeld! Succes!! Zagen ze al iets in je urine? Sterkte meid! Wat heb je met Mace gedaan?
@nikkijane, fijn dat ze je zo goed controleren!!! En lekker dat je internet hebt!!! Was al steeds aan t kijken je een berichtje achtergelaten had haha
Haha, ik zit hier te internetten op m'n iPhone! Ideaal, heb ik ook wat afleiding! Ik ben van de ctg af, dat is allemaal prima! Nu nog wachten op de uitslagen van het lab. Maar de vk die hier net was die denkt dat ik gewoon een griepje onder de leden heb, en ik me daarom zo naar voel. Maar het is nog ff wachten op de uitslagen. M ace is bij de gastouder, die is gelukkig altijd zO lief en flexibel dat ik hem daar bijna altijd kan brengen.
nikkijane fijn dat de ctg goed was OMG wat heb ik dat ding vervloekt de laatste weekjes....nu de uitslagen nog en dan hoop ik snel naar huis voor je meis!! Hier hebben de twins hun huiluurtjes meestal rond etenstijd grrrr zo frustrerend!!margoed wat ze nu huilen huilen ze vanacht niet he haha!! X
Ik ben weer thuis! Alles was goed, alleen m'n ijzer is er gezakt. Dus moet wat consequenter m'n pillen slikken!
sjaantje: dat is hier ook altijd! Kan nooit normaal koken en eten! Maar moet zeggen de laatste week gaat het beter. We hebben ook gezegt we leggenm ze gewoon op bed.. Dan even eten en dan mogen ze er weer uit.. Want als ze op schoot zitten blijven ze ook huilen.. Nikkijane: fijn dat alles goed was!!
Ja wij laten ze ook ff huilen hoor..ff normaal aan tafel ook voor jade!maar vind t wel lastig...heb ze net gebadderd flesje gegeven maar tis nog niet stil...en ik? Ik ben geslooooopt lig ook op bed kan ik er ook iets makkelijker naar toe anders blijf ik traplopen haha...je zou toch denken dat ze uitgeput zijn!!achja slapen ze iig vanacht goed he..... Nikkijane fijn ennnuuh goed je pilletjes slikken he haha x
Nikki gelukkig alles goed! Ook ik heb idd de ctg vervloekt!!! Maar goed was voor een goed doel. Rave hoe is het met jou? Hier ook een mopperend kind, Joan moppert het meest, Kate is echt chillll grappig dat verschil nu al. Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat mijn andere kinders al groot zijn hoor!!! Extra hulp en ze gaan hun eigen gang. Diep respect voor de twinmamas met peuters erbij!!! Vandaag voor het eerst met ze gewandeld, zo leuk! Vond het gewoon jmmr dat het zo rustig was op straat.
Nikki gelukkig dat alles goed was! Met mij gaat t wel. De ctgs blijven goed gelukkig en met de artsen visite krijg ik alleen maar te horen dat t afwachten is en dat het er vooralsnog goed uitziet. Wel heb ik een ontzettend "vol"gevoel in mn buik. net alsof mijn baarmoeder op zn verst is uitgerekt zeg maar. voelt een beetje als spierpijn...Herkenbaar voor iemand hier? T kon in ieder geval geen kwaad.