nikijane gelukkig ben je weer thuis goed dat je gebeld heb.. meiden wat een zieke kindjes hier.. en huilen moet eerlijk bekennen dat ik dat niet echt ken alleen als er echt wat is .. Linnepineke jammer dat we elkaar niet gezien hebben.. Waar werk je in vlissingen.. ik ben er nog in het ziekenhuis geweest met V.. ze was uit bed gevallen gelukkig tot zover niets vreemds.. foto;s van nek gemaakt alles goed.. karin hoe was het zwemmen.. all ik ben het een beetje kwijt.. hoe zit het met de meeting.. verder kan ik alleen maar zeggen allemaal een knuff.. ben blij met jullie.. liefs uit het oosten
Wilde nog ff kwijt dat ik het gister erg fijn vond om van jullie wat back up te krijgen! Heb soms ff bevestiging nodig van anderen, dus bedankt meiden!! Ben gister om half 10 op bed gegaan! En heb heerlijk de hele nacht geslapen! Hoefde er niet eens uit om te plassen! M ace en ik zijn nu al beneden, en manlief ligt nog te slapen. Voor hem komen er drukke weken aan, met werken, klussen en gezin, dus vond dat hij nog ff lekker uit mocht slapen vandaag! Enne: Nog 1 nachtje slapen... Dan krijgen we de sleutels van ons huis!! Hihi!
nikkijane: fijn lekker geslapen!! En spannend de sleutel! Komen drukke dagen aan dan! Yippie: ow sdchirkken uit bed gevallen! Gelukkig tot zover niks aan de hand,..Fijn!! En fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Zwemmen was super! ik werd vanmorgen zo raar wakker.. Hoorde F en L al huilen.. Dus hup eruit. speentje gegeven en muziekje aan gezet. En loop dus wwer naar boven naar ons bed. Kijk even op de wekker.. SCHRIK.,. was het al 8 uur! Dus snel weer naar beneden en flesjes gemaakt voor de dames! Heerlijk ze hebben dus van 12 tot 8 geslapen_
Mama van 3: wat goed dat de kleintjes al zo lekker door geslapen hebben! Kan me voorstellen dat je dan een wetje raar wakker word! De eerste nacht dat M ace zo doorsliep werd ik ook zo raar wakker! En de nacht erna was ik steeds wakker op de tijden dat hij normaal voeding kreeg, en kon ik niet meer slapen... Hihi, ik bleef maar luisteren of ik hem hoorde... Yippie: hoe kon dat gebeuren dan?! Was ze uit haar eigen bed gevallen, of van jullie bed?! Je zal wel geschrokken zijn zeg!
tja hoe kon dat gebeuren.. ik weet het niet.. mijn kinderen onderschat denk ik.. had een extra bed hek.. ze in een matrozen bedje gelegd.. allebei met het hoofd naar de muur.. we denken nu dat V voor het eerst gerolt heeft die nacht.. en perongeluk het hek aan de kan geschoven.. en toen hoppa er tussen door gevallen.. het was idd schrikken.. Maar was heel blij dat ze gelijk begon te huilen.. Karin wij willen ook nog een keer gaan zwemmen met de meiden..
joehoeeeeee meiden alles goed?! hier even een trotse mama Jade stond gister in de hal "broek uit...potje plassen.."dus ik snel dr broek uit en ja hoor een keurig plasje in t potje!!!Zou het begin daar zijn??!!We oefenen wel wat maar niet constant...is t nu een beetje te druk voor!maar vondt t erg knap dat ze t zelf aan gaf!! Twins liggen lekker in de wandelwagen af en toe komt er een keer een gil uit....maar ze huilen niet constant dus lekker laten liggen!!hihi.... Fijne zondag nog!X
@yippie, ik werk bij BelCompany! Voornamelijk Vlissingen maar af en toe ook Middelburg! En schrikken zeg dat ze uit haar bedje gevallen is!!! @hier, wel redelijk geslapen hopelijk gaat het vannacht weer zo hahaha
@yippie tjee zeg dat is schrikken zeg, gelukkig dat alles goed is! @mama van drie heerlijk zeg zo'n nacht!! @sjaantje oo knap zeg, het kan snel gaan hoor ons meiske was ook van de ene op andere dag er klaar mee! @nikkijane doe jij wel rustig aan met de verhuizing!! @hier een beter nacht gehad, 10 uur voeding 01:30 voeding 04:30 voeding en om acht uur dus tja goed geslapen fijne zondag iedereen
Sjaantje: knap zeg van J ade! Dat is het begin! M ace is er nog helemAl niet mee bezig. Missa: fijn dat je wat meer slaap hebt gehad! Doet een mens goed. Yippie: dat is schrikken zeg! Maar gelukkig is alles goed. Ik zal rustig aan doen met de verhuizing. Familie houd me goed in de gaten, Hihi! Mannetje zal het meeste doen, ik word toezichthouder, Hihi!
goed zo meid, doe echt rustig aan heb je echt nodig!!! hier slaapt de twin al bijna 3 uur net heerlijk koffie gedronken buiten de deur met een gebakkie er bij straks ff lekker uit eten met ons twee en de twin natuurlijk hopen dat ze net zo lief blijven slapen als net
Vraagje ; Is dit eenkenningheid? I sis begint telkens te huilen zodra ik uit haar zicht ben, als ik haar neerleg in de box, als ik de kamer uitloop, na een tijdje is ze stil en zodra ze me ziet begint ze weer te huilen. Eigenlijk huilt ze met vandaar er bij al 2 dagen... is dit een of andere fase?
Yep, is een fase! Hier deden we veel kiekeboe spelletjes, en kletste altijd honderduit. Vertellen wat ik ging doen, maar ook zodat ik wist dat hij me nog kon horen. Maar wat ik niet deed is hem er bij elke kik uithalen, maar dat is maar net hoe je eigen gevoel daarover is. Maar dus wel steeds laten weten waar ik was, en wat ik ging doen. Succes!
Ja dat doe ik ook, ik blijf praten zodat ik haar het gevoel kan geven dat ik niet weg ben, alleen even uit het zicht maar dat ik dus wel in de buurt ben... ik probeer haar er ook niet elke keer uit te halen want dan hou ik denk ik dit, en dat wil ik niet. We zien wel hoe het verder gaat.... hopelijk is het snel over haha...
Ja ik geloof eigenlijk nooit zo in fases en sprongentjes... vind het altijd een beetje zeikerig en wazig overkomen eigenlijk... (ja ja i know slechte moeder ben ik nu) maar ja dit zal ook wel weer over gaan denk ik dan maar! Ik bedoel dan natuurlijk niet mama s die zeggen ; Oh ze zit een in een sprong of fase... Bedoel meer van die boekjes, die elk ding wat een kind doet beschrijven als een fase waar je door heen moet of een sprong.. Nou weet niet of dit eigenlijk goed overkomt, maar ik bedoel er in iedergeval niks lelijks mee haha...
Haha! Vind je reactie wel grappig. Ik geloof ook niet zo in van die oei ik groei boekjes. Word daar depressief van. Volgens die boekjes zou mijn zoon nu al ongeveer met losse handen en zonder zij wieltjes moeten kunnen fietsen Hihi! Nee, maar het zijn van die dingen waar zij als kind, maar ook zeker jij als ouder ff doorheen moeten!
Meiden kom even melden dat wij morgen een midweekje naar CP gaan, we hadden een mystery park geboekt en we zitten ja hoorrr weer in de kempervennen net zoals eind juni maar nu geen VIP (VIP hadden we in juni zelf geboekt) maar in een 6 persoonscomfort terwijl we 4 persoons hadden geboekt. Iemand trouwens ervaring met het aantal zwemkaartjes dat je krijgt? We hebben een 6 persoonshuisje krijgen we dan ook 6 kaartjes? M'n schoonmoeder wil nog langskomen met ons nichtje en dan zijn xtra kaartjes wel welkom. Oh ja heb net twee quinny zapp xtra's gekocht, voor op vakantie (gaan half september weekje naar zwitserland) en ook heel fijn voor in de stad. Kan ik eindelijk weer eens normaal een winkel door en zonder dat ooh is het een tweeling? zeker druk he? Dat zal dan een stuk minder zijn. Wel dure buggy's maar liever wat meer geld uitgeven en er plezier van hebben dan goedkoop en in de kast laten staan. Tot spreeks meiden
jane heel veel plezier!! En ja dat mensen altijd naar je toen komen zal wel druk zijn ow leuk een tweeling enz.. PFFFFFFFFFFFFFFF maar ach hoort erbij