Goedemorgen allemaal! (alhoewel, tis al weer bijna middag) Sam vandaag weer naar PSZ. Best spannend, nieuwe juffen, nieuwe lokatie, maar hij vond het gelijk weer leuk en gelijk spelen. Hij zei ook heel enthousiast: Dag mama! Tot vanmiddag! Loes moest weer mee naar huis, is nog geen 2. Zij krijsen! Ze wilde blijven. Nog 2,5 maand, dan mag ze ook. Mies heeft vannacht doorgeslapen! Laatste fles was 23.30 uur. Jet werd om 5 uur wakker. Mies laten liggen en werd om half 8 wakker! Helemaal goed! Dus al met al een goede start van de dag!
Zo we zijn weer onder weg naar huis. Alles was goed.. Gezicht niet meer assymmetrisch dus dat is mooi. We hoeven niet terug te komen. Wel even voor stand voeten lang fysio
Vergeet ik te schrijven dat het gezellig was bij rave angel.. Meid hou ze nog maar lekker bij je.. Als ik kan kom ik gewoon weer langs.. Liefs van hier
@jane, laatste keer dat wij mysterypark hebben geboekt en een groter huisje kregen dan het aantal personen kregen wij wel meer zwemkaartjes!!! Maar dat is wel 3 jaar geleden haha
sorry, was zo onder de indruk van t hele gebeuren hier dat ik aan de telefoon was vergeten te vragen hoe t bij de kinderarts was! Gelukkig dat het goed was zeg en we houden contact!
he rave geen sorry.. kan het me wel voorstellen.. ik hou me mond wel invervolg haha.. Gaat het weer een beetje met je dan!!
Haha hoeft niet hoor! Had t alleen niet op zo n manier verwacht haha. Maar t gaat wel weer. Ben alleen heel nieuws gierig naar hoe t gaat enzo. En ik vind t vreemd dat ik morgen hun kindjes misschien wel zie liggen op de nicu.
Hallo! Zo! Wij zijn officieel groot grondbezitters Hihi!! We hebben de sleutels en alles is getekend! Om half 12 zijn de mannen begonnen met slopen, en om 1uur was eigenlijk alles er al uit, op de keuken na. Nu is ook de keuken er al uit, inclusief de tegeltjes op de vloer en de muur! Gaat echt zoveel sneller dan we verwacht hadden! Echt helemaal super! Beneden is het behang er ook al af, dus ben helemaal blij! Hopelijk blijft alles zo goed en zo snel gaan! Het opbouwen zal wel wat meer tijd kosten, maar tot nu toe gaat het dus helemaal goed! Ik heb zelf nog niks gedaan! Hihi, Mace en ik hebben net ff geslapen, en ga straks maar ff wat boodschappen in huis halen! En natuurlijk lekker naar buiten want de zon schijnt!!
Nikkijane gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!!!!! Hier nationale jengeldag vandaag *zucht* totaal geen puf meer Yippie en raveangel leuk dat jullie een minimeeting hebben gehad
volgens mij gaat dit niet over haar kindjes maar iemand anders hun kindjes....ze zegt dat ze het raar vind om diegene hun kindjes op de nicu te zien liggen....
ik zal even uit leggen.. ze liggen met zijn 2en op kamer.. ik was er vanmorgen met de meiden.. buuf lag aan de remmers maar was heel onrustig.. dus toen wij koffie drinken waren zei ik.. van die bevalt vandaag nog wel en rave kwam terug en smsde me dat het idd begonnen was vandaar.. we hebben ons forum nog wel effe gepromoot.. groetjs..
ik snapte het ook niet helemaal haha!!Rave hoe gaat het nu verder met je dan?! hier alles goed...mn husband was vrij vandaag en aangezien ik hem behoorlijk verwende en alle zorg van de tweeling om me nam(ja sylvia ben het zelfde als jij hihi)heeft hij vamiddag de twins gedaan en ben ik met dochterlief op bed gaan liggen en het ging best goed haha...ze liggen heerlijk te slapen nu nog....kan ik t nu mss ook iets beter los laten en straks makkelijker van huis af... Xx
Ja dat klopt silvia. Zal wel ff kort uitleggen wat er gebeurde vanochtend haha. Ik lig sinds gistermiddag niet meer alleen op een kamer. Mijn buurvrouw kwam binnen met weeën en aan de remmers. Ze bleef echter weeën houden, maar de gyn zei vanochtend dat er nog niks aan de hand was. Yippie kwam op visite, hartstikke gezellig, we gingen ff een kop koffie drinken en toen ik terug op de kamer kwam ging de buurvrouw naar de wc. Ineens hoor ik, ik ben aan het bevallen en kwamen er allemaal verplegers binnen. Nu is ze weer terug op de kamer en alles is voor zover ze nu kunnen zien goed.
En is je Buuf al bevallen Rave Angel? Hier gaat alles goed alleen wat last van maagzuur. Hier mijn buik van vandaag, ik hoor steeds meer dat het niet lijkt of zitten er 2 in. Terwijl ze beide boven gemiddeld zijn. Ik ben echt heel benieuwd wat jullie ervan vinden en hoe groot jullie buik is of was bij 29/30 weken. Het is trouwens niet zo dat ik het erg vind, heerlijk niet zo'n groot buikje, alleen ze zitten wel heel erg naar binnen tegen alle ingewanden die je maar kan bedenken haha.
Maybe: vind je buikje idd heel bescheiden! Mijn buik is met 27 weken al een stuk dikker! Voel je je goed?
Maybe een mooie bescheiden buik heb je, wees blij hoor die groispurt krijg je nog wel reken daar maar op Mijn buik was met 20 weken al dikker mar waren ook mijn 2e en 3e kindje natuurlijk dus alles was al opgerekt
Maybe zegt niks mijn buik bleef ook bescheiden tot op t eind toen werdt ie echt MEGA!!geniet er nog maar ff van haha!!xxsie
Ja de buuf is 2 uur nadat ze van de wc geplukt is 2 kinderen rijker geworden. Stond inderdaad niet echt duidelijk in mn vorige bericht zag ik