Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    maybe: jeetje nog een mooi bescheiden buikje hoor!

Rave angel: hoe gaat het met jou en je buuf en der kindjes? Is er al iets meer bekend over jou behandeling of is het gewoon afwachten?

Pfff ik ga morgenmiddag een spiraaltje laten plaatsen maar wat zie ik er tegen op! Lees nu allemaal horror verhalen van onvruchtbaarworden..door blijven bloeden.. down voelen enz. Bleegh heb een knoop in mn maag wordt er gewoon ziek van:s

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    mama van 3: Succes! ik heb ook een spiraal gehad, vond het plaatsen heel erg mee vallen hoor!! Ik moest 2uur van te voren een paracetamol innemen, ben je net ff wat relaxter...

En hoe het werkt en of het bevalt is bij iedereen verschillend! En meestal vind je op internet alleen maar horrorverhalen! Dus noiet te veel naar luisteren! ;)

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    thnx nikkijane! Ja moest sochtends ibu nemen en 1 uur voor het plaatsen.. Dus dat doe ik dan maar braaf:)

Hoe is het verhuizen gegaan? Of zijn jullie nog eerst aan het verbouwen?

4. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Met de buuf en haar kindjes gaat t naar omstandigheden goed gelukkig.
    Met mij gaat t ook wel goed Sinds gisteravond af en toe een menstruatieachtige kramp, maar voor ik t goed en wel besef dan is t alweer weg. Ik zou morgen weer een flow meting hebben, maar ze kwamen net vertellen dat dat waarschijnlijk niet door gaat. Daar baal ik wel van, dan kan ik nog langer in onzekerheid zitten...maar ja morgen eerst maar even afwachten. Misschien kan t toch doorgaan.

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    misschien hele stomme vraag hoor: wat is een flow meeting??

Gelukkig dat het goed met je gaat! Denk elke dag even aan je! Is niet niks in het ziekenhuis te moeten liggen en je zoontje thuis! En die onzekerheden wanneer het gaat gebeuren!

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    We zijn eerst nog aan het verbouwen! Het slopen ging gesmeerd, nu weer beginnen met opbouwen. We willen in de 2e week van september over, dus hebben nog ff! ;)

Rave: zou idd balen zijn als dat niet door gaat (alhoewel ik ook geen idee heb wat een flow meting is, maar vermoed dat het met de doorstroming van de navelstreng te maken heeft?!), is idd nog langer die onzekerheid!

Ik zal zo ff boodschappen halen, gister niet meer aan toe gekomen! Dus zo de kleren in, en dan de deur ff uit!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    flowmeting is inderdaad de doorstroming van de navelstreng meten daaraan kunnen ze zien of er genoeg bloed en zuurstof doorheen komt voor de baby's

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier vanmiddag naar de huisarts met de mannen!!! Na bijna 1.5 week is het 's nachts nog steeds gillen en krijsen... Had zaterdag al de huisartsenpost gebeld (nou ja manlief) en ze hadden gezegd 3 paracetamol op een dag en dan moet het met 3 dagen minder worden... Ondertussen krijgen de heren al 4 tot 5 paracetamols en nog hebben ze er last van!!! Ze laten 's nachts heel veel scheten (deden ze daarvoor niet) en hebben last van hun tandjes maar zitten toch ook meer aan hun oren dan voorheen... Ben benieuwd!!! Maar ondanks dat zijn ze gelukkig overdag wel heel vrolijk en doen zelfs een poging tot zelf gaan zitten :)
    Nu ook begonnen met alles te regelen voor hun verjaardag! Nog maar 6 weekjes en dan is het zover, dan heb ik geen baby's meer.......

9. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    mijn schatjes alweer 11 maand :D

10. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Nou ik ben net terug van de flow meting (dat is inderdaad de doorbloeding van de navelstreng en ze kijken naar de hersentjes). Het zag er gelukkig allemaal nog goed uit. De gyn heeft ze gelijk opgemeten en ze zijn wel gegroeid. De geschatte gewichten zijn nu 1010 gram en 1160. Deze gyn vermoede dat als alles er zo uit blijft zien, de baby s met ongeveer 34 weken geboren/gehaald worden.

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @rave angel, blij dat het allemaal goed was! En 34 weken is een stuk beter dan nu al!!! Hoop dat ze nog lekker een paar weekjes warm bij mama mogen zitten!!!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    wat een goed nieuws raveangel!!!!!

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    rave angel: wat fijn!! Goed nieuws dus!!

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Rave: goed nieuws dus! Top!!

15. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Ja inderdaad goed nieuws:) nu hopen dat ik die verwachting ook waar kan maken!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ Bietje jij had toch zo site waarmee je makkelijk een datum kan prikken..??

Zullen we dan een datum gaan prikken wanneer we met zn alle naar Veenendaal gaan naar de schatkids?

Wie gaan er mee:
    - Yippieyajee
    - Mama van 3
    - Linnepinneke
    - Silvia
    - J@ne
    - mm7
    - Sjaantje?
    - Bietje?
    - Samloes?
    -

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja hoor ik ga wel mee en ik pas me eigen helemaal an op de datum meestal kan ik wel en ben voorlopig nog vrij dus ik hoor lees t wel!!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Doordeweeks kan ik niet omdat ik moet werken natuurlijk ;) dus voor mij het liefst een weekend :D

Heb trouwens een nieuwe follower op twitter... Jizzy :D gezellig hoor

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Rave, super goed nieuws! Ga zo door, en hou ze binnen... Hoop dat je twins nog lekker doorgroeien1

Mama van 3, ik ga mee! Roep maar een data..... ik kan altijd op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Zullen we elkaar herkennen??

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Beetje blonde opmerking, natuurlijk gaan we elkaar herkennen.... we hebben immers de twins... :D

Deel Deze Pagina