Rave, fijn dat het beter gaat, maar moet je nu tot 34 weken in het ziekenhuis blijven? Dat is nog al een poosje Sterkte hoor! Ondanks dat ik niet mee ga meeten, wel benieuwd wanneer jullie uiteindelijk gaan en hoe het was Vast een aandachtstrekker een ris van die twins in verschillende leeftijden Fotoos maken dus Beebjes hier zijn echt superdruk met vlagen, zo erg dat het soms gewoon zeer doet! Wanneer mijn buik tegen manlief zijn buik aanligt dan voelt hij het ook supergoed. Dochterlief laatst ook met haar hand op mijn buik, ohja nu voel ik ze echt, is dat het jongetje of het meisje mama? Haha! Nikkijane, goed rustig houden hoor, je hebt je energie hard nodig Blijft wel lastig soms he... maarja je hebt jezelf ermee :S Wel lekker nu de sleutel te hebben hè! Inmiddels aan de antagel, maagzuur gaat wel beter maar soms toch nog met name snachts een rennie nodig... dat drankje is vies, maarja... Alles voor het goede doel
Ik kan sowieso in t weekend maar als t op zaterdag is moet ik t wel van te voren weten want moet dan vrij nemen... Maar Da's geen probleem als Ik t een beetje op tijd weet! Hier liever niet op 2 oktober en 9 oktober want dan zijn we op vakantie!!!
@ candijtje...ik moet sowieso tot aan de bevalling in het ziekenhuis blijven. Ook als ik tot 38 weken door zou blijven lopen. Vanavond even op de nicu gekeken. Toch wel heel heftig hoor. Maar ik ben blij dat ik t nu wel een keer gezien heb. ben ook wel benieuwd naar de meeting. Al blijft t voor mij ook bij de foto s bekijken en jullie verhalen lezen haha.
Linnepinneke, waar ga je naar toe op vakantie... ? Lekker vooruitzicht! Ik heb trouwens de iPhone 4 in het wit gekocht vandaag, stond toch nog even in twijfel met de sensation, maar ben overstag gegaan door de kleur haha... wel weer een flinke rib kwijt, maar ach die was ik bijna al allemaal kwijt sinds de komst van de twins Candijtje, hoe is het met je huis? Alles af en klaar? Oh die gel... bleh... hier at ik ook echt veel rennies! Ik had er gelukkig wel iets later last van pas met een week of 31... Nikki, jullie nog flink aan de slag... moet er erg veel gebeuren? Rave, wat is de reden dat je dan zo lang moet blijven? De bedrust of het in de gaten houden van de twins? Hoop toch voor jou dat je eerder naar huis mag met de babys nog in je buik! Aaaaaaaaaaaah ik moet over 2 weken al weer aan het werk... Ja ja ik weet het mag niet zeuren, maar ik zie er toch wel een beetje tegen op, en dan niet tegen het werken maar ik wil eigenlijk me babys niet missen!
Centerparcs! We boeken eigenlijk altijd mysterypark dus een week voordien kan ik je vertellen waar we precies heen gaan haha mss wel bij iemand van jullie in de buurt haha Toch een iphone geworden haha in t wit is tie wel heel mooi!!!
Haha wat leuk ik ken dat helemaal niet van mysterypark... wel een leuk idee, dat onthou ik! Wie weet hier in de buurt.... Ja hij is heel mooi... alleen aangezien ik echt een beetje blond.. had ik weer iets stoms... Ik eindelijk thuis, kids op bed... ik dacht even lekker met die iPhone rommelen... Kon ik allereerst al niet vinden waar de simkaart in moest, toen ik dat eindelijk gevonden had, bleek me hele simkaart er niet in te passen, moet ik zo n micro sim hebben, dus nu kan ik morgen langs vodafone om er 1 aan te kopen, en dan......... dan moet ie toch echt wel werken!
Het huis moet compleet opnieuw behangen worden, het leidingwerk voor de keuken en tv aansluitingen moeten worden verlengd/vervangen, de keuken moet geplaatst, nieuwe vloeren door het hele huis, en een wand in de slaapkamer moet opnieuw gezet worden. Dus nog wel het nodige te doen! Manlief is nu samen met een buurman aan het klussen, behang krabben, en dat is nu bijna klaar. De buurman zal al het schuurwerk en grondverven op zich nemen. En dan is het wachten op de schilder, die het hele huis zal schilderen en behangen. De schilder zou per 1 september beginnen, maar omdat we zo ontzettend voor op schema lopen, hopen we eigenlijk dat hij volgende week de woonkamer al wil doen, zodat daar de vloer er in kan! De schilder heeft nl. Volgende week nog vakantie, maar zijn vrouw wil absoluut niet hebben dat hij gaat klussen! Maar hopelijk kunnen we hem nog overtuigen! Ben best heel trots op m'n man hoor! Hij heeft alles zo goed gepland en geregeld, en dat werpt nu z'n vruchten af! Zou alleen zo graag willen dat ik meer kon doen, maar hij neemt me echt alles uit handen! Ik doe nu alleen de zorg voor ons zoontje iets meer in m'n eentje... Het zal ff doorbijten zijn, maar straks komen de leuke dingen! Alles inrichten (ook de kamer van de kindjes!!) en nieuwe spulletjes kopen. Ga binnenkort een dagje Ikea doen en dan maar inslaan @meeting: ik ben ook heel benieuwd naar de foto's dan, want ik ga dan echt niet meer mee. Dan ga ik chillen in ons nieuwe huis is de bedoeling. @rave: heftig hoor dat je zolang moet blijven. Kan je man het allemaal wat organiseren? Ook met je zoontje?! Komen ze veel op bezoek?
@mm7, whahahahahahahahaha hebben ze je dat in de winkel niet verteld??? Waar heb je hem gekocht dan??? Mysterypark kun je boeken via bungalows.nl en is zoveel goedkoper dan via centerparcs! Vind het erg leuk hoor maar ik vind cp niet de prijzen waard die ze zelf vragen en dan is mysterypark een heel leuk alternatief! Ook omdat je pas kort van te voren weet waar je heen gaat!!! En als ik weet dat ik bij 1 van jullie in de buurt zit nodig ik mezelf gewoon uit voor de koffie hahahahaha dus mm7, wordt het de eemhof kom ik gezellig ff buurten!!!
Mm7: kan me neut herinneren dat ik een mini simkaart heb in m'n iPhone?! Maar misschien komt dat omdat ik de iPhone 3GS heb, en niet de 4?! Maar ik had Zelfs laatst nog met m'n telefoon dat ik eigenlijk niet eens wist hoe die aan moest?! Ik het hem namelijk nog nooit zelf uit gezet, maar toen was m'n batterij ineens leeg... En ja, krijg hem dan maar weer eens aan... Hihi!
Nikki, dat is nog heel veel maar gelukkig ook straks de leuke kant ; lekker shoppen voor de inrichting! Linnepinneke, NEE, dat zeiden ze helemaal niet! Ik zei in de winkel ; Die wil ik, oke mevrouw... hij pakte hem en hupakee ik ging naar de kassa, even pinnen en ik stond weer buiten. Toen ik thuis kwam werd ik eerst gebeld door Mediamarkt (daar heb ik hem gekocht) die zeiden Mevrouw, u heeft uw bankpas hier gelaten, ze hadden gelukkig me nummer op de verzekering staan die ik af heb gesloten. Ik had mn pinpas dus erin laten zitten, nou en toen 10 minuten later kwam ik er achter dat die stomme sim niet past! Het is vandaag zo mijn dag niet haha.. Volgende keer rij ik wel naar jou voor een telefoon, plak ik er gewoon een weekendje weg aan vast haha! Enne als je in de Eemhof zit, (of ergens anders) ben je uiteraard van harte welkom! Ik zit er trouwens over te denken om volgende week eens te gaan zwemmen met de twins in de Eemhof! Ben alleen zo bang dat ik val of uitglij met 1 van hen in mn armen...
Haha nikki, ik ben dus niet de enige 'blonde' ik heb dat eens gehad met mn bb, die viel uit en toen wist ik mijn pincode niet meer... hij was nog nooit uit geweest!
@mm7, zwemmen met kleintjes is zooooo leuk!!! Zou bijna mn auto inladen en ook komen zwemmen hahahaha helaas moet mn man werken en in je eentje is geen doen haha
Nee alleen lijkt me niet te doen.. Heb al wel van die gele zwembanden gekocht, want ik dacht dat is lekker voor de zomer... maare.... ik ben nog op zoek naar die zomer! Dus dan maar Eemhof.. is voor jou een eind rijden hoor, maar als je een keer wilt.. ik houdt me aanbevolen!
ik moet zo lang in het ziekenhuis blijven omdat de baby s goed in de gaten gehouden worden. elke dag ctg en als ik last heb van harde buiken ook gelijk weer ctg...en daar naast de flow en groei meting die ze doen. Mijn man die is gewoon aan het werk en die probeert om de dag s avonds langs te komen. Ons zoontje slaapt doordeweeks bij mijn ouders en die proberen om de dag met hem langs te komen s ochtends. In het weekend slaapt hij dan gewoon weer thuis. Dat is de bedoeling in ieder geval....hij is nog maar sinds zondagavond bij opa en oma, maar tot nu toe gaat t goed.
Jeetje rave het is niet niks zeg. Ik kan me je gevoel enigzins voorstellen omdat ik ook een tijd in het ziekenhuis heb gelegen tijdens mijn zwangerschap, maar het is echt heel rot. Kan je je een beetje vermaken met wat boekjes? Ik had een laptop, mn vader brande dan films en die kon ik dan kijken als ik me verveelde. Hoop dat je beebs en jij het goed blijven doen. Ik ga voor de 37 weken duimen!
zo even bijgelezen. Computer is kapot gegaan. Nu even een leending, maar is uit het jaar kruik, dus duurt telkens 5 min met nieuwe pagina laden! pff! Maar heb tenminste even wat. Ik ga niet naar de meeting, volgende keer. Dan zijn ze wat ouder, voel me nu nog te hysterisch voor uitstapjes! hihi Mijn schoonzusje ligt nu ook in ziekenhuis, ze gaan haar als het goed is vandaag inleiden. Ben benieuwd! Ze krijgen in ieder gavel een meisje.
Ze is geboren! Alles is goed gegaan, wel even de vacuumpomp erbij. Ze heet Emma en weegt 3900 gram. Kun je nagaan als ze tot 40 weken door had moeten lopen. Ze is nu met 37 weken bevallen (ingeleid) Gelukkig helemaal gezond en mogen morgen naar huis.