ik weet nog niet het preciese verhaal,maar ze was al paar keer opgenomen, omdat ze gigantisch vocht vast hield en bang waren voor hellp syndroom. Daarom ook eerder gehaald.
Samloes gefeliciteerd voor jou maar vooral voor je vriendin en haar partner natuurlijk wat een mooie naam zeg, die stond ook op ons listje maar de oudste heeft een klasgenootje die zo heet en die liggen elkaar niet zo dus hij wilde die naam liever niet whahahahahaha
samloes gefeliciteerd mooi gewicht hoor!!! hier een onrustige tweeling ze hadden net na 2 uur alweer honger nu liggen ze bijna munt in de wandelwagen.....maargoed mag niet klagen vannacht ging hartstikke goed.... hoe is t verder hier?rave gaat wel aardig met je he?na omstandigheden natuurlijk ik denk ook veel aan je hoor... xx
hoi hoi eerst eens wat pagina's bij gelezen. even een klein ik verhaaltje ik zat vanmiddag rustig te pauzeren op mijn werk....even een vrouwenblad te lezen en automatisch voel ik 'jeuk" of iets kriebelen op mijn buik. Na drie keer te herhalen wordt ik mij bewust dat het geen uitwendige "jeuk" is, maar iets van binnen. Volgens mij voelde ik de eerste keer jut en jul. Hadden jullie dat ook zo vroeg? Met mijn dochter voelde ik pas iets rond 21 weken.
Friesje: wat leuk!! Hier voelde ik de twins ook al erg vroeg, naar mijn idee met 12 weken al. Vaak bij een 2e zwangerschap voel je je ukkie('s) wel eerder, omdat je ook weer wat je moet voelen of zo! Maar erg leuk hoor! Geniet ervan! Het is nu nog zacht gefladder, word straks wel anders!
Hier word ik al flink geschopt soms tot pijnlijk toe... dus dat gefladder is nog heerlijk Ik dacht ze ook al heel vroeg te voelen maar de gyn zei dat dat niet kon :s Met 18 weken volgens mij echt bewust gekriebel.... nou gekriebel is het soms echt niet meer.... word nog wat, heb 2 voetballertjes in spe in me geloof ik.... alles goed gegaan mamav3...? Wat voor anticonceptie ik na de bevalling ga doen weet ik nog niet, w.s. toch de pil... vind het spiraaltje niet zo`n heel fijn idee... dat je niet tot nauwelijks meer vloeit is wel prettig eigenlijk... nouja heb nog ff Lekker dagje vandaag hè! beetje zomer gevoel! lekker in de tuin spelen met water enzo Weekend wor dook mooi!
Heb vandaag wat teveel gedaan, last van m'n rug. Maar wat ik precies gedaan heb weet ik eigenlijk niet! Ik heb mijn schoonouders gevraagd of ze morgen op M ace willen passen. Nu komen ze hem morgen ophalen om tien uur, en ga ik 's avonds bij hun eten en neem ik hem weer mee. M ace wil de hele tijd ouwehoeren en ravotten, en dat hou ik wel even vol, maar echt niet de hele dag. Dus mag hij dat morgen met zijn pake en Beppe (opa en oma in het fries) doen! Is hij z'n energie ook weer ff kwijt, en kan ik wat rust pakken!
Mama van 3 hoe is t gegaan wou t nie op fb vragen? Pfff de twins blijven maar huilen vandaag heb alles al geprobeerd....niks helpt dus dan maar in bed huilen snap dr echt niks van....denk dat ik zo maar ga douchen mss worden ze wel stil....kan ze toch best ff laten huilen??vibdt dat altijd zo moeilijk....maarja.... Nou fijne aafxx
het ging wel! vooral dat klemmetje dat je baarmoeder vasthoudt deed zeer! klinkt lekker.. Maar ging goed en viel mee, gelukkig! Sjaantje: tuurlijk kan je ze even laten huilen. Doe ik hier ook hoor. Ook al vindt ik het soms ook moeilijk! Maar Fleur heeft vaak 5 minuten nodig om in slaap te komen.. meestal laat ik ze hier wel heel even huilen. Dan ga ik er even naar toe hier zijn ze meestal speentje kwijt. Dus speentje geven en aai over de bol kus en kamer uit. Pak ze nooit op (behalve als ze echt overstuur zijn).. Hier hebben ze een hele poos gehad dat ze van 5 tot 7 echt non stop huilde. Ik liet ze tijdens het eten maar gewoon in bed huilen. En daarna nam ik ze bij me.. Het blijft lastig he! Hopelijk slapen ze vannacht goed en kan je even bijtanken!
Sjaantje: tuurlijk kan je ze ff laten huilen. Vond dat ook altijd moeilijk, naar soms hebben ze het ook ff nodig of zo! En kan je zelf ff douchen, en er daarna met frisse moed weer tegenaan! Mama van 3: is even een heel naar gevoel He? Maar is gelukkig ook zo weer weg. Hopelijk bevalt de spiraal je goed. Ik heb soms het gevoel alsof ik op knappen sta. Herkennen jullie dat? Ben dan bang dat er zoveel deuk op m'n buik staat dat m'n vliezen breken... maar dat zal wel wat meevallen, toch?! En 's nachts weet ik nu ff niet meer zo goed hoe ik moet liggen. Als ik op de ene zij lig, word de baby die 'in de verdrukking' ligt helemaal wild en begint te trappen, en draai ik me om dan begint de ander. Ook dat kan geen kwaad toch?! Tis niet echt zo dat ze in de verdrukking liggen toch en daarom zo wild doen?! Heb ff een onzeker momentje...
Mama van 3 fijn dat t is meegevallen hier gaat manlief zich laten helpen.... Nikkijane ow ik herken dat gevoel van knappen nog heel goed...maar dat gebeurt niet zomaar....heb je snachts al kussens tussen je benen liggen? Nou lekker gedouch"t ze waren nog aan t brullen heb flesje klaar gemaakt en nu liggen ze dr net in en t is stil afkloppen ga zelf ook gelijk plat haha!! Weltrustennn..... Ow ik hoor alweer wat plfffff haha xx
Sjaantje: heftig hoor zo'n dag! Ben je alleen of is je man ook thuis? kunnen jullie de zorgen ff delen. Ik slaap met de dekens tussen mijn benen, dat ligt het lekkerst. Maar ik was altijd een buikslaper, dus op mn zij is al wennen, maar als die kleintjes dan zo tekeer gaan is het ook niet echt lekker! Maar goed, liever dat ze (te) druk zijn, dan (te) stil!
Gelukkig was mn man aardig op tijd thuis dus die heeft ff meegeholpen douchen en de oudste even overgenomen maar als t op de kleintjes troosten aankomt is toch meestal mama de pineut...hij draagt wel alles aan gelukkig haha...en hij ligt nu al plat want om 4 u gaat zn wekker weer en kan ie weer richting amsterdam.... Ach morgen nieuwe dag...heb ze net alle twee in een hydrofiele luier ingebakert...ze liggen normaal in zn fleece wrap maar das.erg warm nu...denk dat ze dat miste...tis nu rustig... Zoekem zoeken zoeken met die kleintjes he!!haha... Nou ik ga weer poging tot slapen doen....xxsie!!
Hier gaat alles nog steeds goed. Verveel me welnatuurlijk, maar dat is ook niet gek haha. Morgen gaat de buuf weg en dan lig ik weer alleen... vanochtend wel wakker geworden met menstruatiepijn, gelijk aangegeven bij de gyn en wat blijkt...alleen een blaasontsteking gelukkig! Nu penicilline kuur en hopen dat t snel over is.
Ik kom ff een foto spammen hoor!! De eerste foto, nu zwanger van de twins met 27 weken: Bekijk bijlage 175914 En de tweede foto, met 38 weken (dag voor de bevalling) van de eerste: Bekijk bijlage 175915 ik ben nu gewoon écht al dikker!!
Rave ook dTat nog hey balen.... Nikki wow meis wat heb jij een mooie buik zeg dat beloofd nog wat haha.... Nou net fles gehad tis hier uiteindelijk rond half 11 stil geworden....daarna nx meer gehoord tot de fles nu...snel weer verder slapen...moet alleen alrijd ff mn telefoon checken....hoezo verslaafd haha xxx